Vito 108cdi -00 lastutus/tuunailu

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
hannujl
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 48
Liittynyt: Ke 24.08.2005 10:52
Paikkakunta: Kehä 4:n liepeillä...

Vito 108cdi -00 lastutus/tuunailu

Viesti Kirjoittaja hannujl »

Noviisina kysyy viisaammilta neuvoa hän:
- Kannaattaako?
- Mihin saa varautua, kestääkö pata?
- Kustannukset?
- Hyödyt?
- Kaikki linkit/vinkit tervetulleita.

112tkm takana...

-H
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Vito 108cdi -00 lastutus/tuunailu

Viesti Kirjoittaja veskola »

Eikös tuommosestakin otetu jo 200 HP. Cooleri pitää olla, jollei ole jo.

...niin ne kestää minkä kestää :roll:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Sama pannuhan noissa taitaa olla, kuin henkilöautoissakin. Olikos niin, ettei tuossa 108:ssa ole cooleria?

Kyllähän tuo kestää kohtuullista lastutusta vaikka miten hyvin.
sprint
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 105
Liittynyt: Ke 26.05.2004 19:51

Re: Vito 108cdi -00 lastutus/tuunailu

Viesti Kirjoittaja sprint »

hannujl kirjoitti:Noviisina kysyy viisaammilta neuvoa hän:
- Kannaattaako?
- Mihin saa varautua, kestääkö pata?
- Kustannukset?
- Hyödyt?
- Kaikki linkit/vinkit tervetulleita.

112tkm takana...

-H
- Kulutus vähenee, ei tartte vaihdella vaihteita, paljon parempi ohitus kiihtyvyys jne...
- Pata kestää, saa varautua että sutii kesälläkin :wink: .
- Noin 1000€ luokkaa oli jossain vaiheessa karalan lastu (146hv/350Nm) + vakionopeuden säädin (ehdoton peli)
-Cooleri pitää laittaa (400€) veholla, mutta siellä on paikka valmiina
-Ehdottomasti paras hankinta mitä Vitoon tai yleensäkin autoihin oon tehny 8) .
-Ajettu 150tkm lastulla ei ongelmia
Transporter T5 -03
vito 108Cdi -99 Ex auto
ford escort mk1 4x4 cosworth
Vastaa Viestiin