Diesel lastu kädessä...

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Gate
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 348
Liittynyt: Ke 12.10.2005 00:09

Diesel lastu kädessä...

Viesti Kirjoittaja Gate »

Ensimmäinen disel auto on kyseessä ja jostain ilmaantu käteen tällänen kcr:n diesel härpätin firma lupaa ittessään autolle tehoa +n.15-45hp +n.35-65nm. Onko tästä mitään iloa?

Onko jollain kokemuksia tälläsestä?

A170cdi
Perinteitä pitää kunnioittaa.
a.i.h
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 186
Liittynyt: To 16.02.2006 15:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja a.i.h »

Aiheesta löydät tietoa haku toiminolla..
Älä riko autoasi jollain "paskalla".. OIKEASTI!!!
Ainut vaihtoehto ---> www.digituning.fi
BMW 535dA e61 M sport
ex: BMW e61 530dA M sport
ex: MB S211 320 CDI A
Avatar
Gate
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 348
Liittynyt: Ke 12.10.2005 00:09

Viesti Kirjoittaja Gate »

Niin on varmaan olemassa parempia, mutta kun nyt sattuu olemaan tälläinen ILMAISEKSI kädessä niin kannattaako se lyödä kiinni???
Perinteitä pitää kunnioittaa.
a.i.h
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 186
Liittynyt: To 16.02.2006 15:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja a.i.h »

itse en laittais, sun auto sun päätös..
BMW 535dA e61 M sport
ex: BMW e61 530dA M sport
ex: MB S211 320 CDI A
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kyllähän sillä menohaluja saa. Ei noilla niin paljoa lisätehoa saa että mikään särkyisi.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4765
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Minäkään en laittaisi.
Myy, vaikka parilla sadalla poikkeen, niin on jo puolet lasturahasta taskussa.

Jos ei se railpaineeseen vaikuta, niin ei se nyt mitään varsinaisesti riko, niinkuin Mika jo kirjoittikin.
Oikein ohjelmoidussa muutetaan vaan useita asiaan vaikuttavia tekijöitä.
Se on kaikin puolin "parempi juttu".
Nuo lisäboxit huijaa ruiskutusta suuremmaksi.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
Gate
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 348
Liittynyt: Ke 12.10.2005 00:09

Viesti Kirjoittaja Gate »

tuikku kirjoitti:.
Minäkään en laittaisi.
Myy, vaikka parilla sadalla poikkeen, niin on jo puolet lasturahasta taskussa.

Jos ei se railpaineeseen vaikuta, niin ei se nyt mitään varsinaisesti riko, niinkuin Mika jo kirjoittikin.
Oikein ohjelmoidussa muutetaan vaan useita asiaan vaikuttavia tekijöitä.
Se on kaikin puolin "parempi juttu".
Nuo lisäboxit huijaa ruiskutusta suuremmaksi.
Kiitos
Perinteitä pitää kunnioittaa.
jani k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Pe 22.12.2006 10:09
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja jani k »

itsellä kcr:n lastu paikallaan 320cdi w211 ei ongelmia.
ajanut n:10000km lastutettuna.
kulutus putos hieman.
ja kulkuja tuli mukavasti, kaverin c320 v6cdi alkaa
jäämään 240km/h jälkeen eli vissiin vaikutti kulkuihinkin todistettavasti.
täytyy ilmoitella kun kone räjähtää tai tulee muita ongelmia..
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

kyllä cdi kone on niin luja että ei sitä saa rikki tollaisilla purkeilla muuten kuin syöttämällä johto edellä imusarjaan :shock:
JTM
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ti 30.05.2006 14:46

Viesti Kirjoittaja JTM »

minäkin kyllä sitä mieltä, jotta jos vaan tyytyy pieneen tehon lisäykseen, miksi uhrata siihen monia satoja euroja... boxilla pääsee halvalla, helppo ottaa poiskin.
Vastaa Viestiin