Diesel lastu kädessä...
Diesel lastu kädessä...
Ensimmäinen disel auto on kyseessä ja jostain ilmaantu käteen tällänen kcr:n diesel härpätin firma lupaa ittessään autolle tehoa +n.15-45hp +n.35-65nm. Onko tästä mitään iloa?
Onko jollain kokemuksia tälläsestä?
A170cdi
Onko jollain kokemuksia tälläsestä?
A170cdi
Perinteitä pitää kunnioittaa.
Aiheesta löydät tietoa haku toiminolla..
Älä riko autoasi jollain "paskalla".. OIKEASTI!!!
Ainut vaihtoehto ---> www.digituning.fi
Älä riko autoasi jollain "paskalla".. OIKEASTI!!!
Ainut vaihtoehto ---> www.digituning.fi
BMW 535dA e61 M sport
ex: BMW e61 530dA M sport
ex: MB S211 320 CDI A
ex: BMW e61 530dA M sport
ex: MB S211 320 CDI A
.
Minäkään en laittaisi.
Myy, vaikka parilla sadalla poikkeen, niin on jo puolet lasturahasta taskussa.
Jos ei se railpaineeseen vaikuta, niin ei se nyt mitään varsinaisesti riko, niinkuin Mika jo kirjoittikin.
Oikein ohjelmoidussa muutetaan vaan useita asiaan vaikuttavia tekijöitä.
Se on kaikin puolin "parempi juttu".
Nuo lisäboxit huijaa ruiskutusta suuremmaksi.
Minäkään en laittaisi.
Myy, vaikka parilla sadalla poikkeen, niin on jo puolet lasturahasta taskussa.
Jos ei se railpaineeseen vaikuta, niin ei se nyt mitään varsinaisesti riko, niinkuin Mika jo kirjoittikin.
Oikein ohjelmoidussa muutetaan vaan useita asiaan vaikuttavia tekijöitä.
Se on kaikin puolin "parempi juttu".
Nuo lisäboxit huijaa ruiskutusta suuremmaksi.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Kiitostuikku kirjoitti:.
Minäkään en laittaisi.
Myy, vaikka parilla sadalla poikkeen, niin on jo puolet lasturahasta taskussa.
Jos ei se railpaineeseen vaikuta, niin ei se nyt mitään varsinaisesti riko, niinkuin Mika jo kirjoittikin.
Oikein ohjelmoidussa muutetaan vaan useita asiaan vaikuttavia tekijöitä.
Se on kaikin puolin "parempi juttu".
Nuo lisäboxit huijaa ruiskutusta suuremmaksi.
Perinteitä pitää kunnioittaa.