elikkä w202 1.8 bensa nykii kylmänä kierrosten ollessa tuossa 2000 tietämillä
lämmetessään tämä häviää.tulppien vaihdolla tämä ei hävinnyt,muutakaan ei juuri tähän hätään osaa tehä,ajattelinpa kysyä täältä ensin,josko olisi vielä semmosia kohteita jotka vois tarkistaa ennen korjaamolle vientiä,kun kuulostaa jotta, jo pelkän tietokoneen kiinnitys on niin hintavaa
MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
Kiinnostais itteenikin sama homma, omassa on kans sama vika. Kylmänä pomppii ku kenguru, mutta mulla se tekee sitä kaikilla kierroksilla. nostat tai painat kaasua niin alkaa kans nykimään. Itekkii oon vaihtanu tulpat eikä mitään muutosta, rasittavaa
hemppaveikko kirjoitti:elikkä w202 1.8 bensa nykii kylmänä kierrosten ollessa tuossa 2000 tietämillä
lämmetessään tämä häviää.tulppien vaihdolla tämä ei hävinnyt,muutakaan ei juuri tähän hätään osaa tehä,ajattelinpa kysyä täältä ensin,josko olisi vielä semmosia kohteita jotka vois tarkistaa ennen korjaamolle vientiä,kun kuulostaa jotta, jo pelkän tietokoneen kiinnitys on niin hintavaa
Mulla nyki kanssa kylmällä koneella ja käyntilämpöisenä tyhjäkäynnillä kierrokset vaelteli.Vaihdoin imuilman lämpötilatunnistimen,se on siinä imuputkessa ruiskun lähellä.Testeri ei antanut jostain syystä mitään vikakoodia,eli aloitin arpomaan vikaa.Anturin langat oli mustan kovan "piki"kerroksen alla.Uusi anturi makso Veholla 24€.Kumpikin vika hävisi.
Mulla kanssa kylmänä ainoastaan huomattavissa sama nykiminen,mutta missähän se antura on 2.3 kompressorissa? kun en löytänyt muuta imuputkesta kuin ilmamäärämittarin.