nykii kylmänä

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
hemppaveikko
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: La 08.05.2004 13:16
Paikkakunta: OULU

nykii kylmänä

Viesti Kirjoittaja hemppaveikko »

elikkä w202 1.8 bensa nykii kylmänä kierrosten ollessa tuossa 2000 tietämillä
lämmetessään tämä häviää.tulppien vaihdolla tämä ei hävinnyt,muutakaan ei juuri tähän hätään osaa tehä,ajattelinpa kysyä täältä ensin,josko olisi vielä semmosia kohteita jotka vois tarkistaa ennen korjaamolle vientiä,kun kuulostaa jotta, jo pelkän tietokoneen kiinnitys on niin hintavaa :(
MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
Avatar
Kovanen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 451
Liittynyt: Ti 14.08.2007 21:42
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Kovanen »

Kiinnostais itteenikin sama homma, omassa on kans sama vika. Kylmänä pomppii ku kenguru, mutta mulla se tekee sitä kaikilla kierroksilla. nostat tai painat kaasua niin alkaa kans nykimään. Itekkii oon vaihtanu tulpat eikä mitään muutosta, rasittavaa :evil:
- W211 320CDI -
Avatar
Racer3
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: To 03.02.2005 09:30
Paikkakunta: Espoo

Re: nykii kylmänä

Viesti Kirjoittaja Racer3 »

hemppaveikko kirjoitti:elikkä w202 1.8 bensa nykii kylmänä kierrosten ollessa tuossa 2000 tietämillä
lämmetessään tämä häviää.tulppien vaihdolla tämä ei hävinnyt,muutakaan ei juuri tähän hätään osaa tehä,ajattelinpa kysyä täältä ensin,josko olisi vielä semmosia kohteita jotka vois tarkistaa ennen korjaamolle vientiä,kun kuulostaa jotta, jo pelkän tietokoneen kiinnitys on niin hintavaa :(
Mulla nyki kanssa kylmällä koneella ja käyntilämpöisenä tyhjäkäynnillä kierrokset vaelteli.Vaihdoin imuilman lämpötilatunnistimen,se on siinä imuputkessa ruiskun lähellä.Testeri ei antanut jostain syystä mitään vikakoodia,eli aloitin arpomaan vikaa.Anturin langat oli mustan kovan "piki"kerroksen alla.Uusi anturi makso Veholla 24€.Kumpikin vika hävisi.
messse
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 42
Liittynyt: Ma 12.03.2007 16:29

Viesti Kirjoittaja messse »

Mulla kanssa kylmänä ainoastaan huomattavissa sama nykiminen,mutta missähän se antura on 2.3 kompressorissa? kun en löytänyt muuta imuputkesta kuin ilmamäärämittarin.
Vastaa Viestiin