
ongelma ulkosen hukkisen kanssa? kiire!!!!!
ongelma ulkosen hukkisen kanssa? kiire!!!!!
oon täss laittamassa ulkosta hukkaporttia yhtee toyota projektiin ni siinä ulkoisess hukkaportissa on se ahtimen (garret) kompurapesään menevä letku ni se kun liitettään hukkaportin päällä olevaan liitäntään mikä ohjailee sitä hukkaporttia, sitten huomasin että hukkaportin alapuolellakin on reikä joss on kierre, mutta ei mitään liitintä ni kertokaas pitääkös siihen laittaa joku letku ja mihin?? vai voiks sen tulpata?


ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
Re: ongelma ulkosen hukkisen kanssa? kiire!!!!!
vielä olis tiedolle tarvetta....
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-
tallikuski
- Sisäänajossa

- Viestit: 5
- Liittynyt: Pe 20.07.2007 09:24
päällimäiseen liittimeen jos laittaa venttiili pysyy paremmin kiinni eli ahdot isommat, taas jos laitat alimmaiseen ilmanpaine auttaa pakopainetta kumoamaan jousikuormaa ja venttiili aukiaa aikasemmin.
Mitenkä jäykkä jousi lie siellä nyt paikallaan, yleensä aukeavat ilman mitään ohjauspainetta noin 0,5bar.
Kummallekkin puolen kun ohjaa painetta muutaman venttiilin kautta niin saa babiinistä säädellä missä kohdassa rupeaa aukiamaan ja paljoko haluaa ahtoja
Mitenkä jäykkä jousi lie siellä nyt paikallaan, yleensä aukeavat ilman mitään ohjauspainetta noin 0,5bar.
Kummallekkin puolen kun ohjaa painetta muutaman venttiilin kautta niin saa babiinistä säädellä missä kohdassa rupeaa aukiamaan ja paljoko haluaa ahtoja
ytte kirjoitti:päällimäiseen liittimeen jos laittaa venttiili pysyy paremmin kiinni eli ahdot isommat, taas jos laitat alimmaiseen ilmanpaine auttaa pakopainetta kumoamaan jousikuormaa ja venttiili aukiaa aikasemmin.
Mitenkä jäykkä jousi lie siellä nyt paikallaan, yleensä aukeavat ilman mitään ohjauspainetta noin 0,5bar.
Kummallekkin puolen kun ohjaa painetta muutaman venttiilin kautta niin saa babiinistä säädellä missä kohdassa rupeaa aukiamaan ja paljoko haluaa ahtoja
yli baari tavotteena, viimeksi oli 0.8baaria ilman ulkosta porttia, jousesta ei hajuakaan, mutta saahan sitä laitettua "sopivan" jäykän jousen sinne joka vaan on ok mitoissa
mitenköhän tommonen "turboruuvi" kytketään? eli mikä letku mihinkin? joku paintilla tehty kuva olis tervetullu
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
Sellaisen voi tehdä itsekkin mutta tarkkuus riippuu ihan työntarkkuudesta, siksi voi olla hyvä ostaa valmis. Noita saa melkein mistä vaan kun osaa pyytää. Wilkerson on hyvä ja tarkka mut aika hintava (jotain 70e) G-valveja saa 45e.japa86 kirjoitti:mistäköhä tommosen rajapainevenan vois ostaa ja miten se toimii?ytte kirjoitti:tuossa ois jonkinlainen kaava.




