W202 c200 Farkku rojekti

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Love D
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Pe 20.05.2005 22:09
Paikkakunta: Kokkola

W202 c200 Farkku rojekti

Viesti Kirjoittaja Love D »

Elikkäs täält pihasta löytyy tälläinen rojekti, kun W202 C200 CDI Classic-mallin Farmari Mersu. Auto tuli itselle tossa keväällä 2007, koska edellinen samanmallin auto meni auto-onnettomuudessa lunastukseen :cry:

Mutta asiaan, auto oli todella maasturi, kuten alla olevasta kuvasta voi huomata:
Kuva

Tilaukseen laitettiin O&I Määttälä Oy:n kautta, Saksasta tulleet Weitec -40mm madaltavat jouset. Auto madaltui huomattavasti, ja tippui edestä todellisuudessa -55mm ja takaa -45mm, eli se on ns. 'puskevan oloinen :)
Kuva
Viimeksi muokannut Love D, Su 09.09.2007 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Tctic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: To 08.06.2006 08:19
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Tctic »

Pienennä kuvia jollakin ohjelmalla, noita on hirvittävän hankala katsoa tavallisen koneen näytöltä. Auto on jees, kaipaa vain uusia vanteita ja kunnon kameralla otettuja kuvia. Onko lastu muuten suunnitelmissa?
Ex. S202 cdi -99
Avatar
Zalbeer
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1165
Liittynyt: Ma 21.02.2005 01:40
Paikkakunta: Jkl Mlk

Viesti Kirjoittaja Zalbeer »

Tctic kirjoitti:Pienennä kuvia jollakin ohjelmalla, noita on hirvittävän hankala katsoa tavallisen koneen näytöltä. Auto on jees, kaipaa vain uusia vanteita ja kunnon kameralla otettuja kuvia. Onko lastu muuten suunnitelmissa?
Meikäläisellä ainakin taitaa olla ruksi jossain asetuksissa et noi pienenee automaattisesti sopivan kokosiks. :wink:

Onhan tuo madallettuna paaaaaljon paremman näkönen. 8)
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Avatar
Love D
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Pe 20.05.2005 22:09
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Love D »

Tctic kirjoitti:Pienennä kuvia jollakin ohjelmalla, noita on hirvittävän hankala katsoa tavallisen koneen näytöltä. Auto on jees, kaipaa vain uusia vanteita ja kunnon kameralla otettuja kuvia. Onko lastu muuten suunnitelmissa?
Tehty :)

Autoon on tulossa jonkinsortin lastu, kun tää syksy pääse tulemaan kunnolla :) Poppejakin päivitettiin... Soittimena Alpine, ovissa blaukkarin kajarit ja takas 2x focus 10" subia ja 1000W vahvari. Näistä kuvia huomenis jos ehtii napsia :)
Avatar
Tctic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: To 08.06.2006 08:19
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Tctic »

Nyt sopii ruudulle. :) Tuohon omaan tulee varmaan Eibachin jouset ja mahdollisesti bilsteinin iskarit, kunhan vain keksin mitkä ovat matalammat kuin tuo espritin vakioalusta.
Ex. S202 cdi -99
Avatar
Love D
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Pe 20.05.2005 22:09
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Love D »

Peräpää sai kans kokea putken osalta muutoksen. Aluksi ainakin pelkät 2*Magnaflow putkenpäät saavat kelvata, sillä en halua matka-ajoon mitään kauheaa pörinää takapäästä :P

Kuva ennen:
Kuva

Ja Jälkeen:
Kuva
Avatar
Love D
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Pe 20.05.2005 22:09
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Love D »

Tässä viel pari kuvaa, josta tuon madalluksen keulan osalt näkee hyvin.
ENNEN:
Kuva

JÄLKEEN:
Kuva
Avatar
Love D
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Pe 20.05.2005 22:09
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Love D »

Täs muutama kuva Keskeneräisestä kontista. Jope Ruonansuuta lainatakseni: "Kaikki on vain väliaikaista!" :lol:

Kuva

- LoveD
Avatar
Love D
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Pe 20.05.2005 22:09
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Love D »

No niin, projekti edennyt siihen malliin, että tarvittais pikkasen enemmän tehoa koneeseen. Kertokaas te viisammat, että mitä kannattaisi tehdä jotta auto liikkuisi pikkaisen paremmin. Ei mitn hirveän isoja viittisi ruveta räknäämään, mutta jtn ns. 'jokamiehenä' viritystä 8) :twisted:

Kiitoksia etukäteen vastauksista!

- LoveD
Avatar
Uula
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 159
Liittynyt: Ti 19.04.2005 16:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Uula »

Minulla on just samanlainen ja saman värinen. Kävin viime talvena Kemissä laitattamassa uuden ohjelman voimaa.com:issa. 150 hepoa nykyään ja 360 nm vääntöä. Kyllä lähtee! 0-100 km/h alle 10 s.
S 202 C200CDI Touring
exät: MB 200D -66
Ascona A 1,9 -74
Ascona C 1.6 -82
Ascona C 2,0i-88

[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
Avatar
Love D
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Pe 20.05.2005 22:09
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Love D »

Uula kirjoitti:Minulla on just samanlainen ja saman värinen. Kävin viime talvena Kemissä laitattamassa uuden ohjelman voimaa.com:issa. 150 hepoa nykyään ja 360 nm vääntöä. Kyllä lähtee! 0-100 km/h alle 10 s.
Varmaan samantyylinen ohjelma tuol digituning.fi? Siel kans luvataan se ~150hv. Ja 'kahvikuppi' puheitten mukaan, pittää paikkansa.

Onkos sinulla automaatti vai manuaali laatikko? Ja mites kierrostenrajoitin :D

- LoveD
Avatar
gulfstream
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja gulfstream »

Kylläpä muuttui ketjun aloittajaviestissä olleen farkku-ceemelin olemus positiivisesti...

Kun 203:n saan hankituksi, niin tuunaukseen menee, jos ei ole valmiiksi tehty mitään. Harvinaisen havainnollinen kuva.
Avatar
Väsynyt Mies
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: Ti 05.06.2007 19:29
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

Oisit välttyny madaltamisen vaivalta ku oisit ostanu Espritin Classicin sijaan. Mulla on Esprit farkku ja se on kutakuinki tossa korossa ku toi sun madallettu Clasari.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

-MB C180T -00
Vastaa Viestiin