Elikkäs täält pihasta löytyy tälläinen rojekti, kun W202 C200 CDI Classic-mallin Farmari Mersu. Auto tuli itselle tossa keväällä 2007, koska edellinen samanmallin auto meni auto-onnettomuudessa lunastukseen
Mutta asiaan, auto oli todella maasturi, kuten alla olevasta kuvasta voi huomata:
Tilaukseen laitettiin O&I Määttälä Oy:n kautta, Saksasta tulleet Weitec -40mm madaltavat jouset. Auto madaltui huomattavasti, ja tippui edestä todellisuudessa -55mm ja takaa -45mm, eli se on ns. 'puskevan oloinen
Viimeksi muokannut Love D, Su 09.09.2007 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pienennä kuvia jollakin ohjelmalla, noita on hirvittävän hankala katsoa tavallisen koneen näytöltä. Auto on jees, kaipaa vain uusia vanteita ja kunnon kameralla otettuja kuvia. Onko lastu muuten suunnitelmissa?
Tctic kirjoitti:Pienennä kuvia jollakin ohjelmalla, noita on hirvittävän hankala katsoa tavallisen koneen näytöltä. Auto on jees, kaipaa vain uusia vanteita ja kunnon kameralla otettuja kuvia. Onko lastu muuten suunnitelmissa?
Meikäläisellä ainakin taitaa olla ruksi jossain asetuksissa et noi pienenee automaattisesti sopivan kokosiks.
Onhan tuo madallettuna paaaaaljon paremman näkönen.
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Tctic kirjoitti:Pienennä kuvia jollakin ohjelmalla, noita on hirvittävän hankala katsoa tavallisen koneen näytöltä. Auto on jees, kaipaa vain uusia vanteita ja kunnon kameralla otettuja kuvia. Onko lastu muuten suunnitelmissa?
Tehty
Autoon on tulossa jonkinsortin lastu, kun tää syksy pääse tulemaan kunnolla Poppejakin päivitettiin... Soittimena Alpine, ovissa blaukkarin kajarit ja takas 2x focus 10" subia ja 1000W vahvari. Näistä kuvia huomenis jos ehtii napsia
Nyt sopii ruudulle. Tuohon omaan tulee varmaan Eibachin jouset ja mahdollisesti bilsteinin iskarit, kunhan vain keksin mitkä ovat matalammat kuin tuo espritin vakioalusta.
Peräpää sai kans kokea putken osalta muutoksen. Aluksi ainakin pelkät 2*Magnaflow putkenpäät saavat kelvata, sillä en halua matka-ajoon mitään kauheaa pörinää takapäästä
No niin, projekti edennyt siihen malliin, että tarvittais pikkasen enemmän tehoa koneeseen. Kertokaas te viisammat, että mitä kannattaisi tehdä jotta auto liikkuisi pikkaisen paremmin. Ei mitn hirveän isoja viittisi ruveta räknäämään, mutta jtn ns. 'jokamiehenä' viritystä
Minulla on just samanlainen ja saman värinen. Kävin viime talvena Kemissä laitattamassa uuden ohjelman voimaa.com:issa. 150 hepoa nykyään ja 360 nm vääntöä. Kyllä lähtee! 0-100 km/h alle 10 s.
S 202 C200CDI Touring
exät: MB 200D -66
Ascona A 1,9 -74
Ascona C 1.6 -82
Ascona C 2,0i-88
Uula kirjoitti:Minulla on just samanlainen ja saman värinen. Kävin viime talvena Kemissä laitattamassa uuden ohjelman voimaa.com:issa. 150 hepoa nykyään ja 360 nm vääntöä. Kyllä lähtee! 0-100 km/h alle 10 s.
Varmaan samantyylinen ohjelma tuol digituning.fi? Siel kans luvataan se ~150hv. Ja 'kahvikuppi' puheitten mukaan, pittää paikkansa.
Onkos sinulla automaatti vai manuaali laatikko? Ja mites kierrostenrajoitin
Oisit välttyny madaltamisen vaivalta ku oisit ostanu Espritin Classicin sijaan. Mulla on Esprit farkku ja se on kutakuinki tossa korossa ku toi sun madallettu Clasari.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.