Alipaine"kaaviota" kellään?
- Daimler
- Mersumies
- Viestit: 616
- Liittynyt: La 05.04.2003 07:33
- Paikkakunta: RedNeckWonderland P-Karjala
Alipaine"kaaviota" kellään?
Ainakaan tuo alfamerin W124 opas ei alipaineletkujen väreistä eikä järjestyksestä juurikaan tiedä mitään joten olisikohan kellään "kaavio"-kuvaa letkuista ja niiden järjestyksestä.Ja onko letkujen värillä mikä merkitys...Ja onkohan 200-300 diesel mallien "letkutuksessa" paljoa eroa...
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
Kuljettajan ovesta lähtee letku joka jakautuu siten että se menee kuljettajan puolen takaoveen ja repsikanoveen.Ennen repsikanovea letku jakautuu repsikan takaoveen ja yksi haara lähtee taakse paineakulle ja polttoaine luukulle ja takaluukkun. Olipas vaikeasti selitetty. Millähän saisi Acrobatin kuvat kaapattua koneelle niin voisin pistää ne sulle näkyviin?
Jos Ford Motor Company on Ford-ihmisille FoMoCo, niin onko Honda Motor Company sitten honda-ihmisille HoMoCo?
W201
ex-W123 240td (Parts for sale)
HD
W201
ex-W123 240td (Parts for sale)
HD
Alipainekaavio
Acrobatissa on omat toimintonäppäimet sivun yläreunassa. Selaimen näppäimet eivät toimi.Tommi M kirjoitti: Millähän saisi Acrobatin kuvat kaapattua koneelle niin voisin pistää ne sulle näkyviin?
Valitse Tekstinvalinta <T> näppylä , merkkaa kopioitava kohta ja paina Kopiointi nappulaa <Kaksi sivua>
Jos muu ei auta, niin avaa esim. Photoshopissa tyhjä sivu, jolle saat kuvan <Edit> <Paste>
Jos laitat Acrobat sivun osoitteen, niin yritetään löytää joku muu jippo, jos ei tuolla onnistu.
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
Joo, kyllä niitä kaavioita löytyy, vaihtelevat vaan tosi paljon vuosimalleittain.
Laita vaikka mailiosoite niin pistän kaavioita tulemaan.
kolja@jippii.fi
Laita vaikka mailiosoite niin pistän kaavioita tulemaan.
kolja@jippii.fi
Luultavasti sammutinkalvon alipaineletku on irronnut tai alkanut vuotaa tai sitten itse kalvo on sökö. Ainakin 200D:ssä tuo kalvo on siinä pumpun päällä. Ottamalla letkun irti auton käydessä ja vääntämällä avaimesta sammuksiin ja esim. sormella kokeilemalla tuleeko letkuun alipainetta voi vähän selvittää missä vika on. Jos alipainetta on niin silloin kalvo vaihtoon ja jos ei ole alipainetta on järjestelmässä vuoto.Outza kirjoitti:Hehkutulppien ja hehkusulakevaihdon jälkeen tuli seuraavanlainen ongelma: kone ei sammu, vaikka avaimen ottaisi pois. Liekö joku vuotava letku tai kalvo ongelmana.
W211 270CDI 2003
ex. W124 200DT -87 155kW
ex. W124 200DT -87 155kW
Itse melkein väittäisin että jarrutehostimen putkesta haarautuva alipaineputki on irti, sehän jatkaa matkaa virtalukolle, joka 0-asennossa avaa venttiilin pohjastaan ja päästää alipaineen sammutuskellolle.
Tai voihan sammutuskellon alipaineletkukin olla irti, koita sammuttaa autoa ja kuuntele suhiseeko konehuoneessa, jos sieltä nyt mitään suhinoita erottaa...
Tai voihan sammutuskellon alipaineletkukin olla irti, koita sammuttaa autoa ja kuuntele suhiseeko konehuoneessa, jos sieltä nyt mitään suhinoita erottaa...
Tarttis vähän apua 200D tyhjäkäynnin ja alipaineen kanssa.
Remontin jälkeen tyhjäkäyntikierrokset eivät laske silloin kun moottori lämpenee. Alipainetta on ja sulkuventtiili toimii. Tuntuu siltä että alipaine jää "päälle" ja kierrokset eivät laske.
Olisi hyvä saada joku kaavio siitä mitä sinne tulee alipainepumpun ja tyhjäkäyntikalvon väliin, tuntuu vähän siltä että sieltä puuttuu jotain(?).
Remontin jälkeen tyhjäkäyntikierrokset eivät laske silloin kun moottori lämpenee. Alipainetta on ja sulkuventtiili toimii. Tuntuu siltä että alipaine jää "päälle" ja kierrokset eivät laske.
Olisi hyvä saada joku kaavio siitä mitä sinne tulee alipainepumpun ja tyhjäkäyntikalvon väliin, tuntuu vähän siltä että sieltä puuttuu jotain(?).