Siisti se on siltikki

Tänään lähti sitten kyseinen laite tilaukseen. Saa nähdä meneekö sormi suuhunKryptonite kirjoitti:Seuraavaksi tarvisi saada autoon nyt sitten se Eberspächer, nin osaisko joku neuvoa tietämätöntä, että millainen olisi hyvä asentaa tälläiseen?
Tarvisi kuitenkin olla kaukosäädöllä ja mahdollisesti kellolla.
Katselin tälläistä sarjaa, mutta ei mitään hajua onko tälläinen hyvä ratkaisu
linkki
Ei tullut kysyttyä. Eipä tuo hintakaan järkyttävä ollut. 1050e, kaukosäädöllä ja kellolla. Lisäksi jos oikein ymmärsin, että sisältää vielä rahdin. 2-vuoden takuu löytyi myös.felmit kirjoitti:http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 297#381297
Et kysellyt häneltä![]()
Itse sain hyvän palvelun, myös takuuasioissa.
Höpsistä. Hieno tuo on! Tahtois samanlaiset lamput, mutta kun ei oikein ole sitä, mitä köyhät sanoo rahaks...Kryptonite kirjoitti:Lopputulos, voipi olla että tarvitseekin vielä hommata erilaiset. Eivät soinnu lisäjarruvalon kanssa yhteen, ja valkoinen vilkkuosuus näyttää turhan kirkkaalta.
iltahämärässä tuo on todella nätti, kun takavalot eivät paista niin kirkkaan sävyisenä. Itseä vähän harmittaa että jarruvalon punasävysyys on tummempi, mutta katsotaan mitä tässä keksii. Tällä hetkellä taitavat kaikki kristallit olevan samaa tummuusluokkaa.Pakardinen kirjoitti:Höpsistä. Hieno tuo on! Tahtois samanlaiset lamput, mutta kun ei oikein ole sitä, mitä köyhät sanoo rahaks...Kryptonite kirjoitti:Lopputulos, voipi olla että tarvitseekin vielä hommata erilaiset. Eivät soinnu lisäjarruvalon kanssa yhteen, ja valkoinen vilkkuosuus näyttää turhan kirkkaalta.
puhaltimen piuhat sulekarasiaan, sen sulakkeen taakse missä on puhallinkin.Kryptonite kirjoitti: Elikkä nuo puhaltimelle lähtevät kaksi piuhaa. Mihin nuo tulee kytkeä? Tai mikä on fiksuin vaihtoehto? Onnistuuko suoraan sulakerasiaan?
Entä nuo 3 sulakkeen pesässä olevat 3 ohutta johdinta? Tarvitseeko kyseisiä johtoja edes kytkeä 124:ssa?
-conection to terminal 85 (1-pin brown)?
-conection to terminal 86 (1-pin red/black)?
-Diagnosis query (1-pin blue/white)?
Sitten vielä tuosta polttoainepumpun löpön otosta. Mistä tuo löpö kannattaa varastaa tuolle pumpulle? Hienosuodattimeltako jotenkin, vai suoraan jakaa karkeasuodattimen jälkeen?
felmit kirjoitti:polttoainehaara lähtöpäähän tankin alle alustassa > pitkällä aikavälillä vähemmän ongelmia polttoaineen saannissa
pumpun asento huomioitava + letkuliitännät