motonetin hengst öljynsuodatin

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
roplaaja
Sisäänajossa
Sisäänajossa

motonetin hengst öljynsuodatin

Viesti Kirjoittaja roplaaja »

Olen käyttänyt -88 300tdt ko suodatinta.viimeksi oli öljynä teboil HPD 15-40 ja sitä ennen saman puljun 5-40. Huolestuin kun öljynpaineet tipahti 0-1 väliin kun päästi kierrokset alas ja viisari meni ylös alas...

Ostin oikein vihreässä paketissa olevan hengst öljynsuodattimen yhdestä korjaamosta.samoilla öljyillä mutta 10-40 paineet oli yli 1 tyhjäkäynnillä vaikka ajoin 850km putkeen..myös viisari rauhoittui ja paine nousee heti kun vähän lisää kierroksia. Alkaa epäilyttää onko ne suodattimet ihan priimaa tavaraa,myöskin metalliosa oli eri sävyinen. Onko vastaavia kokemuksia??ps. taitaa suodattimet tulla ostettua tulevaisuudessa jostain muualta kuin motonetista
Mihaline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: motonetin hengst öljynsuodatin

Viesti Kirjoittaja Mihaline »

roplaaja kirjoitti:Olen käyttänyt -88 300tdt ko suodatinta.viimeksi oli öljynä teboil HPD 15-40 ja sitä ennen saman puljun 5-40. Huolestuin kun öljynpaineet tipahti 0-1 väliin kun päästi kierrokset alas ja viisari meni ylös alas...

Ostin oikein vihreässä paketissa olevan hengst öljynsuodattimen yhdestä korjaamosta.samoilla öljyillä mutta 10-40 paineet oli yli 1 tyhjäkäynnillä vaikka ajoin 850km putkeen..myös viisari rauhoittui ja paine nousee heti kun vähän lisää kierroksia. Alkaa epäilyttää onko ne suodattimet ihan priimaa tavaraa,myöskin metalliosa oli eri sävyinen. Onko vastaavia kokemuksia??ps. taitaa suodattimet tulla ostettua tulevaisuudessa jostain muualta kuin motonetista
Priimatavaraa on kyllä hengstit ollu tähän mennessä ihan motonetistäkin ostettuna, jotain 50tkm on yhteensä hengstien suodattimilla ajettu eikä kertaakaan mitään ongelmia? :?
MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.
geoman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja geoman »

Olen ostanut Hengst suodattimet Fixus-liikkeestä. Pakkaus on sininen. Laadukkaan tuntuisia, paljon tiivisteitä suljetussa muovipussiaa ja toimivat.

Käyttämäsi öljyt ovat mielestäni hyviä.
Eicca_
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

eikös hengst ollut kummiskin saksalainen suodatin merkki? jos nyt en väärin muista :? luulis olevan ihan hyvä siinä tapauksessa. Ite olen niitä ainakin käyttänyt melkeempä joka kerta ja ei minulla ainakaan pahaa sanottavaa ole... :)
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
roplaaja
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja roplaaja »

Juu on mutta nyt oli kyse motonetin/tarvikeliikkeen suodattimesta..mikä niiden ero?
Mihaline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Mihaline »

roplaaja kirjoitti:Juu on mutta nyt oli kyse motonetin/tarvikeliikkeen suodattimesta..mikä niiden ero?
Niiden eroa ei ole kuin pakkauksen väri? Motonetin Hengsteissäkin on AINA ollut mukana prikkapussi ja tiivisteet suodatinkotelon kanteen...
MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.
Vastaa Viestiin