Olen käyttänyt -88 300tdt ko suodatinta.viimeksi oli öljynä teboil HPD 15-40 ja sitä ennen saman puljun 5-40. Huolestuin kun öljynpaineet tipahti 0-1 väliin kun päästi kierrokset alas ja viisari meni ylös alas...
Ostin oikein vihreässä paketissa olevan hengst öljynsuodattimen yhdestä korjaamosta.samoilla öljyillä mutta 10-40 paineet oli yli 1 tyhjäkäynnillä vaikka ajoin 850km putkeen..myös viisari rauhoittui ja paine nousee heti kun vähän lisää kierroksia. Alkaa epäilyttää onko ne suodattimet ihan priimaa tavaraa,myöskin metalliosa oli eri sävyinen. Onko vastaavia kokemuksia??ps. taitaa suodattimet tulla ostettua tulevaisuudessa jostain muualta kuin motonetista
motonetin hengst öljynsuodatin
Re: motonetin hengst öljynsuodatin
Priimatavaraa on kyllä hengstit ollu tähän mennessä ihan motonetistäkin ostettuna, jotain 50tkm on yhteensä hengstien suodattimilla ajettu eikä kertaakaan mitään ongelmia?roplaaja kirjoitti:Olen käyttänyt -88 300tdt ko suodatinta.viimeksi oli öljynä teboil HPD 15-40 ja sitä ennen saman puljun 5-40. Huolestuin kun öljynpaineet tipahti 0-1 väliin kun päästi kierrokset alas ja viisari meni ylös alas...
Ostin oikein vihreässä paketissa olevan hengst öljynsuodattimen yhdestä korjaamosta.samoilla öljyillä mutta 10-40 paineet oli yli 1 tyhjäkäynnillä vaikka ajoin 850km putkeen..myös viisari rauhoittui ja paine nousee heti kun vähän lisää kierroksia. Alkaa epäilyttää onko ne suodattimet ihan priimaa tavaraa,myöskin metalliosa oli eri sävyinen. Onko vastaavia kokemuksia??ps. taitaa suodattimet tulla ostettua tulevaisuudessa jostain muualta kuin motonetista

MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.
eikös hengst ollut kummiskin saksalainen suodatin merkki? jos nyt en väärin muista
luulis olevan ihan hyvä siinä tapauksessa. Ite olen niitä ainakin käyttänyt melkeempä joka kerta ja ei minulla ainakaan pahaa sanottavaa ole... 

M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.