
Onko ML 270cdi:ssä sama turbo kuin E 270cdi:ssä?
Onko ML 270cdi:ssä sama turbo kuin E 270cdi:ssä?
Elikkäs tuommosta tietoa vailla. Riippuuko vuosimallista vai miten? Nämä autot ovat vm.2000. Missä kohtaa turbossa varaosa numero? Eikös tuo fööni ole garret gt22 ja jotakin vnt? 

Nykyiset:
S210 270cdi A -00
Exät:
S123 240D -79
W124 300E -90
S124 250TD -91
S124 230TE -89
W123 220D -76
S210 270cdi A -00
Exät:
S123 240D -79
W124 300E -90
S124 250TD -91
S124 230TE -89
W123 220D -76
Katso esim. tämä sivu Garrettin VNT-turbosta.jussi77 kirjoitti:Entä millä systeemillä ahtimen siivet säätyy :oops:
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
.
Jos on eroa, niin se ero on ainoastaan pakoputken lähdössä.
Erilaiset tiivisteet.
Siis korkeintaan joutuu rautaliimalla liimaamaan oikeanlaisen lähdön pakoputkeen.
Kyllä on, korimalleissa W163-W210.Onko ML 270cdi:ssä sama turbo kuin E 270cdi:ssä?
Jos on eroa, niin se ero on ainoastaan pakoputken lähdössä.
Erilaiset tiivisteet.
Siis korkeintaan joutuu rautaliimalla liimaamaan oikeanlaisen lähdön pakoputkeen.
Stanssattu ihan siihen viereen, mistä ahdin ilmaa imee.Missä kohtaa turbossa varaosa numero?
Alipaineella.Entä millä systeemillä ahtimen siivet säätyy
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 378
- Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
.
Ensikerralla ahtimen irroittamiseen menee aikaa suunnilleen pari tuntia.
"Muutamia" kertoja myöhemmin koko vaihto-operaatio koeajuineen ja tangon säätelyineen menee noin kolmeen tuntiin.
Aika vähän joutuu loppujen lopuksi ruuveja irroitteleen.
Itse ahtimen kiinnitys- ja tukien ruuvit on aikaavievievimmät.
Ensikerralla ahtimen irroittamiseen menee aikaa suunnilleen pari tuntia.
"Muutamia" kertoja myöhemmin koko vaihto-operaatio koeajuineen ja tangon säätelyineen menee noin kolmeen tuntiin.
Aika vähän joutuu loppujen lopuksi ruuveja irroitteleen.
Itse ahtimen kiinnitys- ja tukien ruuvit on aikaavievievimmät.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Oletko katsonut tuolta?jussi77 kirjoitti:Voiko tuo vnt ahdin tosiaan maksaa 1200 eskoo uutena :shock: Tarvii katella joku uudeksi korjattu. Onko tietoa mistä kannattaa kysellä ahtimia?
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 378
- Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
No niin. Ensi viikonloppuna lähtee sitten ahdin irti mursusta ja huoltoon. Saa nähdä mitä sieltä paljastuu
No, autohan on hankittu pitopeliksi. Eipä siitä haittaa ole huoltaa se ahdin
Taidan suositella isäukon meseen samaa operaatiota. Huokailee sekin ahdin jonkun verran.

No, autohan on hankittu pitopeliksi. Eipä siitä haittaa ole huoltaa se ahdin

Taidan suositella isäukon meseen samaa operaatiota. Huokailee sekin ahdin jonkun verran.
Nykyiset:
S210 270cdi A -00
Exät:
S123 240D -79
W124 300E -90
S124 250TD -91
S124 230TE -89
W123 220D -76
S210 270cdi A -00
Exät:
S123 240D -79
W124 300E -90
S124 250TD -91
S124 230TE -89
W123 220D -76
Voisin miltei veikata tätä: http://www.lds-turbo.com/jussi77 kirjoitti:Mikä oli tuo turbo-eemelin linkki, ei toiminut?
Lisää tietoa: www.skg.fi