täs ku oon kahtonu näitä muita kossuja ni pisti silmää et miks mulla on tuo 2.3 16 merkki kuskinpuolella ja muissa vänkärin. eikä mulla ole tuota 190E ollenkaan. auto on -83.
sitte kans huomasin et mun takaspoikka on erilainen.
Tomi.S:llä on muuten samanlainen ratti ku mulla.
ex 2.3 16v Cosworth -83
ex 190 2.0D -86
ex 2.3 16v Cosworth -83
ex 190 2.0D -86
Näyttää kyllä siltä, että THOONNIn autossa on jotain hämärää. Autossa on normimallin puskurit spoilerein (alkuperäisessä helma on yhtenäistä palaa ja etupuskurin törmäyslista ei jatku kaareen) ja tuo takaspoileri ei ole originaali.
Lisäksi lokasuojan kaarista puuttuvat levikepalat.
Mallimerkintä "2.3-16" kuuluisi olla oikeassa laidassa. On voitu tosin lisätä jälkikäteen, jos alunperin kantakortissa on ollut SA 260.
Mahdollista kai lienee että molemmat puskurit on vaihdettu, mutta miksi kaaret olisi otettu/jätetty pois?
Mikä on sarjanumero tai sen alkuosa? 201 xxx ?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
THOOOOOONNI kirjoitti:täs ku oon kahtonu näitä muita kossuja ni pisti silmää et miks mulla on tuo 2.3 16 merkki kuskinpuolella ja muissa vänkärin. eikä mulla ole tuota 190E ollenkaan. auto on -83.
sitte kans huomasin et mun takaspoikka on erilainen.
Näyttää kyllä siltä, että THOONNIn autossa on jotain hämärää. Autossa on normimallin puskurit spoilerein (alkuperäisessä helma on yhtenäistä palaa ja etupuskurin törmäyslista ei jatku kaareen) ja tuo takaspoileri ei ole originaali.
Lisäksi lokasuojan kaarista puuttuvat levikepalat.
Mallimerkintä "2.3-16" kuuluisi olla oikeassa laidassa. On voitu tosin lisätä jälkikäteen, jos alunperin kantakortissa on ollut SA 260.
Mahdollista kai lienee että molemmat puskurit on vaihdettu, mutta miksi kaaret olisi otettu/jätetty pois?
Mikä on sarjanumero tai sen alkuosa? 201 xxx ?
sarjanumeron on WNB20102410005860
ex 2.3 16v Cosworth -83
ex 190 2.0D -86
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
www.classicdata.fi
Timo L. kirjoitti:Numeron perusteella kyseessä on normaali 190 E 2-litran moottorilla. Tämä selittänee eroavaisuudet...
THOOONIa kustu silimään? Mitäs kannessa lukeepi?
Rekkaritiedon perusteella on kuitenki aken tiedoissa 2,3 litranen..
Tekniikanvaihto?
näkyykö onko 8 vai 16 tappinen?
rekisteri otteessa ei lue missää et se on 16 tappinen.eikös se lue rekisteri otteessa että se on tekniikan vaihto. ku katoin tuota rekisteri otetta ni tos muutos katsastettu 29.3.1989. tos katsastus toimitettu päivämäärän vieres. entäs ku tos ei lue tehoa KW ollenkaan ni onko tuo tehorajaton kori? vai missä se lukkee.
saako akelta auton historian jotenkin tietoo??
ex 2.3 16v Cosworth -83
ex 190 2.0D -86
no 8vensen ja 16venasen venttiilikopathan on jo ulospäin erilaiset ku yö ja päivä. ja kansia ei voi keskenään ilmeisesti vaihtaa eli tehdä 8 tappisesta 16sta. tästä aiheesta tais joskus muinoin olla foorumillaki paljon juttua. eli jos kansi on levee ja siinä lukee merkintä 2.3-16 ja cosworth on auto cossu, ja jos ei, kape kansi ilman merkintöjä on auto todennäköisesti joku 8 tappinen. näin minun mielestäni.
tovayryn kirjoitti:no 8vensen ja 16venasen venttiilikopathan on jo ulospäin erilaiset ku yö ja päivä. ja kansia ei voi keskenään ilmeisesti vaihtaa eli tehdä 8 tappisesta 16sta. tästä aiheesta tais joskus muinoin olla foorumillaki paljon juttua. eli jos kansi on levee ja siinä lukee merkintä 2.3-16 ja cosworth on auto cossu, ja jos ei, kape kansi ilman merkintöjä on auto todennäköisesti joku 8 tappinen. näin minun mielestäni.
siinä on levvee kansi missä lukee et 2.3 16
ex 2.3 16v Cosworth -83
ex 190 2.0D -86
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
www.classicdata.fi
Timo L. kirjoitti:Silloinhan lienee selvyys että autoon on vaihdettu tehokkaampi moottori.
niin siihe on.soitin tännää akelle. ma soitan aken tietopalveluun mistä saan auton kaikki tiedot muutos katsastukset jne. ei hirveesti mieltä lämmittäny ku kysyin monta omistajjaa -89 vuoden jälkeen on ollu ni sanoko se jotain yli 20.eli just sen jälkeen ku se on muutos katsastettu eli kovas käytös on ollu jne
mutta eikös rekisteri otteessa pitäs näkyä sit vaihettujen osien määrä jne??
ex 2.3 16v Cosworth -83
ex 190 2.0D -86
Maltilla koristeltu, istuu mun silmään mukavammin. puskurit pitäis osittain maalailla korin sävyyn samalla kun teetän ruostepaikkojenkin maalauksen ja lievä tontitus on kanssa mielessä. Työ saakeli vaan haittaa kaikkea oheistoimintaa aika rajusti
Sota-aikaiset vanteet kaipais kipeästi ehostusta, on päässy aika happamaan kuntoon.. Kesällä pitäis maalata ainaki puskurit, kattoo nyt jos innostuis maalaamaan koko auton kerralla, maali lähteny paikoin..
Tattista vaan Joo tuo tähti on vähä kans mietityttäny että sopiiko se siihen kuitenkaa... Mutta ku ei oikeen keksi että minkälaisen maskin siihen laittais niin se on jääny.. Takaspoilerista oon kans tykänny ku se ei kuitenkaa oo mikää ihan mahrottoman korkea, ihan soppeli..
A.Viertola kirjoitti: Joo tuo tähti on vähä kans mietityttäny että sopiiko se siihen kuitenkaa... Mutta ku ei oikeen keksi että minkälaisen maskin siihen laittais niin se on jääny...
Joo ota se pois. On muuten erikoinen konepelti jota kaikilla ei ole. ja tuo tähti vaan vie turhaan huomion muualle. Eikä sovi autoon yhtään. Sitten 18" vanteet alle ni VOT! Nii ja luomet pois ja alasumarit on... aika sumeet.