Se on kyllä ihan ajamalla siihen viety,leimaakin oli silloin vielä pari kuukautta jäljellä kun jäi seisomaan. Kesällä viimeksi koekäynnistettiin, ei se tarvinnut kuin akun keulalle ja lähti kertahehkutuksella. Edellisestä käynnistyksestä taitaa olla jo vuosi kuitenkin.
Vähäsen himottaisi ruveta laittelemaan, kone on kuitenkin hyvä. Sillä ei ole ajettukaan viime remontin jälkeen kuin vajaa 300 tkm. Melkein kuin uusi

Vaan kun ja mutta mutta.
Hirvittää ajatella kuinka pahaksi tuo on pehminnyt pohjastaan. Mikään ei ole mulle niin vastenmielistä kuin auton peltityöt. Paitsi ehkä Salatut elämät.
Ehkä se menis, jos aina kun vaimo katsoo Salkkareita, rämpis auton alle hitsoomaan. Ja olishan se silleen vähän simppelimpää kun nykyisin voi hylätä projektin talliin, kun ei kiinnosta, jatkaa sitten toiste.
Paljon v-mäisempää on hitsata käyttölinttaa, kun ei viitsi purkaa edestä kuin sen mikä on pakko, se on kuitenkin illalla taas kasattava, että pääsee töihin..
Toisaalta.. Jos sen hylkää talliin, muutamaksi viikoksi vain, niin itseni tuntien jatkon kannalta on ihan sama vaikken aloittaisikaan.

Täytyy käydä tutkimassa kuinka paha se on.
Ja jos ei satukaan huvittamaan, luulen, että se saattaisi olla jollekin harrastajalle ihan kohtuuhintaan sieltä joutilaana.
Vaikuttaa siltä, ettei omistaja itse enää jaksakaan aloittaa, vaikka sitä vartenhan se aikanaan jäi.
E: Tosiaan, keväällä tulee kahdeksan vuotta seisokkia, kerran sillä on välissä ajettu. Olisiko siitäkin jo neljä vuotta.