


Ameriikan ukkeli. kirjoitti:Morjeta jalleen taalt ameriiiiikast!
Projekti nytkahti tanaan sen verta etiapain,et purettiin loota ja pumppu pois paikoiltaan suomeen lahetyst varten.Keula tuli kans purettua coolerin asennust varten.Turboks olen hankkimas Holset Hx40.sta.Onks suurt eroo superin ja perus HX40. valil.Entas cooleri....Mist moinen?Oisko kellaan suoraan antaa mittoja?Alusta ois tarkotus naulata kokonaan lapi ja Bilsteinin sport iskarit jo tilasinki.Mitka jouset kay,kun ebays H&R jouset 300 24 v 239 taalaa Bensaan,mut kayko samat painavakeulaisempaan riisseliin???Teholukemist en oo uskaltanu naha viel edes markia unia...tarkotus ois kuitenki,et koneest ei tulis heti kakikelloa!Mihin vois paasta kahtuuden rajois?Laitan kuvia heti ku kopeudun.
Mielestäni ei voi puhua suuresta erosta heräämisesä tuon normi ja superin välillä. Tuottuahan superisa on kyllä jonku verran enemmän.Petehri kirjoitti:Melko suuri ero on superin ja tavallisen välillä nimenomaan heräämisen kannalta. Jos et ole mitään järkevämpää ahdinta laittamassa niin sitten ehdottomasti tuo superi.
Bilsteinin sprint iskarit on lyhyemmällä varrella kuin sportit, muuten vastaavat. Sprintit olisi paremmat jos meinaat reilusti madaltaa.
Kannattaa ottaa sovinnolla ne 300 turbodieselin jouset kun ovat kaikista jäykimmät mitä H&R:ltä on saatavilla.
Taitaa olla ne superin hehkutukset enimmäkseen myyntipuheita, kukaan joka on verrannu normia ja superia keskenään ei ole huomannut kovin suurta eroa.konjamiini kirjoitti:Mielestäni ei voi puhua suuresta erosta heräämisesä tuon normi ja superin välillä. Tuottuahan superisa on kyllä jonku verran enemmän.Petehri kirjoitti:Melko suuri ero on superin ja tavallisen välillä nimenomaan heräämisen kannalta. Jos et ole mitään järkevämpää ahdinta laittamassa niin sitten ehdottomasti tuo superi.
Bilsteinin sprint iskarit on lyhyemmällä varrella kuin sportit, muuten vastaavat. Sprintit olisi paremmat jos meinaat reilusti madaltaa.
Kannattaa ottaa sovinnolla ne 300 turbodieselin jouset kun ovat kaikista jäykimmät mitä H&R:ltä on saatavilla.
Molempia oon kokeillu, ja samoilla pakopesillä.
OikeinAmeriikan ukkeli. kirjoitti:Tollanen kovasti sauhuava meesu taas vois herattaa kummastelua jossain moroson kiihdytys radal,jos sil paasis edes lahelle hurjapaat tyylisten hondien aikoja.Ne kun suihkii ilokaasujaan ilmoille lahdos naytosluonteisesti ja juuri kun innostut,et nyt nahaan kiukkuinen lahto,niin vieres oleva 3000kg painava diesel pick up hapaisee ilokaasuhirvion!Talleen ma tan rahanu potuksen vanhaan kakkonelos mersuun oon perustellu
Ameriikan ukkeli. kirjoitti:Kukas tietaa,paljoko noi H&R jouset pudottaa td mersua.Taal kun myydaan 300 24v bensaan arjoja joka tipauttaa edes 1.5 ja takana 1.3 tuumaa.Mut sit kysasin jousia turbodieseliin ja sanoivat niiden pudottavan edes ja takana 1.3 tuumaa.Tuleeko autosta vanhan kaupparatsun nakonen?Meinaan takakeno!
Alkuperäistä osaa ja kasataan tehtaan arvoihin.Ameriikan ukkeli. kirjoitti:Moro taas!Mita mannanrenkaita ootte kayttany hoonauksen jalkeen?Alkuperaisia,vai esim total seal?Oisko muita koneen kasaukseen liityvia vinkkeja,esim laakerit......
taitaa alkuperäiset männänrenkaat maksaa senverran et lähtee lompakosta vuoretkin!!!!! 100€ per pytty?????nokileka kirjoitti:Alkuperäistä osaa ja kasataan tehtaan arvoihin.Ameriikan ukkeli. kirjoitti:Moro taas!Mita mannanrenkaita ootte kayttany hoonauksen jalkeen?Alkuperaisia,vai esim total seal?Oisko muita koneen kasaukseen liityvia vinkkeja,esim laakerit......
Ei niitä männänrenkaita ainakaan Mersu ole tehnyt. Oma arvaus OE renkaille on Goetze, koska sama Federal Mogul kioski tekee Nüralin mäntiä ja niitä on ainakin ollut turbokoneissa.törkyturpa kirjoitti:ihan totta puhut...ei taida tuo 100e edes riittää.158e alkuperäisille renkaille mulle kerrottiin hintaa kun kävin kysäsee.taitaa alkuperäiset männänrenkaat maksaa senverran et lähtee lompakosta vuoretkin!!!!! 100€ per pytty?????