Ei muuta kun porukalla syynäämään ruosteita

Minulla operaatio meni siten, että ensin mittailtiin maalin paksuudet sieltä ja täältä. Tällä tavalla haarukoitiin, onko auto mahdollisesti ollut kolarissa ja maalattu sen jälkeen.cdi220 kirjoitti:Ei kyselty huoltohistoriaa, vilkaisu "vaivakohtaan" riitti!
Sanoisin, että aikalailla makuasia. Ei hyvin tehty suojaus takuulla haitaksi ole.Vesa T kirjoitti:Sivujuonteena kysäsen onko ruostesuojaus yleensä aiheellista -05 W203:ssä?...
Ehdottomasti kannattaa suojata, jos meinaa pitää pidempään. En ole kurkannut 203:n alle, mutta ainakin 211:ssa ei todellisuus avaudu ennenkuin on poistanut pohjan muovipanelit. Suosittelen kurkkaamaan.Vesa T kirjoitti:Sivujuonteena kysäsen onko ruostesuojaus yleensä aiheellista -05 W203:ssä? Käsittääkseni autooni ei ole tehty mitään erillistä suojausta, ainakaan dokua ei löydy.
Mielestäni ruostesuojaus tulisi tehdä heti uutena, mitä se enää paskan päälle auttaa suojailla ja pesu ennen suojausta tuskin irrottaa kaikkia sontia.
Ei perkules. Pitääkö tuo paikkansa että vain 8-vuotta takuu korilla? sillä varasin juuri ajan vehosta ja aika meni ensinnäkin lokakuulle ja auto en rekisteröity 5/00, eli yli 8-vuotta autolla on ikää jo tässäkin vaiheessa.cdi220 kirjoitti:Kannattaa käydä veholla kyselemässä jos autoon ilmaantuu ruostetta! Huomasin omassa autossa (w203 -00), että vesi oli päässyt maalin alle peräluukun jarruvalon juuresta. Olin jo viemässä autoa maalarille, mutta päätin kuitenkin kokeilla onnea ja kävin näyttämässä veholla. korilla on kuulemma kahdeksan vuoden takuu (lokasuojilla 200 000km). Tarkemman syynin jälkeen löytyi kupruja myös katosta ja ovien alaosasta sisäpuolelta. Kaikki korjattiin takuuseen peräluukku ja katto maalattiin kokonaan ja katon maalauksen yhteydessä jouduttiin irroittamaan tuulilasi, joka oli halki, sain uuden lasin puolella hinnalla 180€. Ovien alaosat maalattiin listat irroitettiin ja "vahamassattiin" samoin karmien tiivisteiden alle laitettiin "vahamassaa" tai mitä lie olikaan.. Kaikki tämä tuli maksamaan tuon puolikkaan tuulilasin takia 180€.
Ei muuta kun porukalla syynäämään ruosteita
Harmi vaan, että ne korjataan Veholla niin surkealla laadulla, että saa parin vuoden päästä olla uudestaan korjaamassa vähintään yhtä monesta kohdasta... Eli suomeksi ei kannata vielä huokaista helpotuksesta vaan hoitaa noita kohtia todella hellällä kädellä ja pestä aina suolat pois kun vaan mahdollista.cdi220 kirjoitti:Kaikki korjattiin takuuseen peräluukku ja katto maalattiin kokonaan ja katon maalauksen yhteydessä jouduttiin irroittamaan tuulilasi, joka oli halki, sain uuden lasin puolella hinnalla 180€. Ovien alaosat maalattiin listat irroitettiin ja "vahamassattiin" samoin karmien tiivisteiden alle laitettiin "vahamassaa" tai mitä lie olikaan.. Kaikki tämä tuli maksamaan tuon puolikkaan tuulilasin takia 180€.
Ei muuta kun porukalla syynäämään ruosteita
Kuten kävi minulla oman S202:sen kanssa. Sanoivat että olisit tullut olikohan 2 kk aiemmin. Nyt olisivat korvanneet vain 50% joten teetin muualla...Kryptonite kirjoitti:
Auton varsinainen takuuaika on jo ylitetty...
Osuudeksenne jää korjauskustannuksista 50 %.
Harmi vaan, että ne korjataan Veholla niin surkealla laadulla, että saa parin vuoden päästä olla uudestaan korjaamassa vähintään yhtä monesta kohdasta... Eli suomeksi ei kannata vielä huokaista helpotuksesta vaan hoitaa noita kohtia todella hellällä kädellä ja pestä aina suolat pois kun vaan mahdollista.[/quotemasaf1 kirjoitti:cdi220 kirjoitti:Kaikki korjattiin takuuseen peräluukku ja katto maalattiin kokonaan ja katon maalauksen yhteydessä jouduttiin irroittamaan tuulilasi, joka oli halki, sain uuden lasin puolella hinnalla 180€. Ovien alaosat maalattiin listat irroitettiin ja "vahamassattiin" samoin karmien tiivisteiden alle laitettiin "vahamassaa" tai mitä lie olikaan.. Kaikki tämä tuli maksamaan tuon puolikkaan tuulilasin takia 180€.
Ei muuta kun porukalla syynäämään ruosteita