Väyrysen takapää kolahtaa
Väyrysen takapää kolahtaa
Moro!
Olisiko kellään tietoa väyrysen takajousituksesta.Kyseessä -02 farkku jossa tasonsäätö. Kolahtaa välillä tosi ärsyttävästi. Tuntuu kuin ei olisi iskareita ollenkaan. Mikä siis avuksi?
P.S Kyselin aiemmin saman vehkeen madaltamiseen liittyviä juttuja.
Olisiko kellään tietoa väyrysen takajousituksesta.Kyseessä -02 farkku jossa tasonsäätö. Kolahtaa välillä tosi ärsyttävästi. Tuntuu kuin ei olisi iskareita ollenkaan. Mikä siis avuksi?
P.S Kyselin aiemmin saman vehkeen madaltamiseen liittyviä juttuja.
Eipä loppunu kokonaan jysäykset takaa vaikka kelkan etupuslat tuli vaihdettua. Voisiko se nyt tulla iskarin alapäästä? Niitä ei tullu syynättyä kun en viitsiny irroittaa tukivarren sisäpäätä että olis päässy kokelemaan sen iskarinpään. Ääni on sellainen jysäys kun ajaa oikean takapyörän tarpeeksi syvään ja terävään kuoppaan. Pikkukiharoissa ei kuulu mitään.
Oli niissä puslissakin vikaa...molemmissa oli selviä murtumia ja toisesta oli mehut tulleet pihalle.
Oli niissä puslissakin vikaa...molemmissa oli selviä murtumia ja toisesta oli mehut tulleet pihalle.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Voisi kuvitella että iskarinpää kolahtelisi/naputtaisi jo pienissäkin montuissa kun tuo ääni mikä sieltä kuulu on sellainen kumahdus. Mutta tarkistan narinahelan ja iskarinpään.
Se iskarinpäähän on kahdella pultilla tukivarressa kiinni niin saakos siihen vaihdettua sen pelkän pään vai meneekö koko iskari uusiksi? (tasonsäätö)
Se iskarinpäähän on kahdella pultilla tukivarressa kiinni niin saakos siihen vaihdettua sen pelkän pään vai meneekö koko iskari uusiksi? (tasonsäätö)
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
No johan on! KL:ssä tosiaan hintaa 335eur.Bomber4 kirjoitti:Menee koko iskari uusiksi ja on kallis.
Jos tosiaan se alapää on rikki eikä saa korjattua niin taitaa lentää mokoma tasonsäätö helvettiin. Kai sinne käy jonkun tavallisen vehkeen iskarit tilalle? Mitähän muuta sieltä silloin tarttee poistaa?
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Kyllä tuonne varmasti jotkut tavalliset iskarit saisi sovitettua, mutta en kyllä ole tutkinut että mitkä.Ei tossa kun poistaa tasonsäätö iskarit niin tarvi kuin se hydrauliöljyn kierto jotenkin tukkia tai yhdistää putket että kiertäisi kokoajan säiliöstä--->pumppuun ja ---->pumpusta---->säiliöön,ohjaustehostinhan tota pumpun hommaa hoitaa.Muistaakseni joku täälä oli tuollaisen rakennellutkin jo?? vai muistanko ihan väärin ?