Tuntuu olevan muita parempiakin merkkejä...
Mersusi hinnalla saa varmasti tuoreemman Jaappanilaisen jossa ei tutkitusti ole vikoja

Atro kirjoitti:Laatikon räjäytyskuva näytti että laatikon sisällä ois lauhditin![]()
eli putken menis sinne
http://www.detali.ru/cat/MB/B27125000005.0767.gif
oiskohan se toi ollu mitä se kahteli paikallisessa liikkeessä ?
Atro kirjoitti:Kävin aamulla paikallisessa mb liikkeessä kyselemässä lauhuttimesta ja tutkittiin "räjäytyskuvia niin tässä mun w211 270 cdi -02 kuvien mukaan on eri systeemi ku 320 ja 220räjäytyskuvan mukaan ei menis letkuja syylärille. Otin pellin ylös ja yritin etsiä valeon tarraa, mut löysinkin etupuskurin ja syylärin välistä semmosen "galvani" pellin värisen kotelon, kotelo on etupuskurin puolivälin korkeudella syylärin alaosassa noin 10 cm leveä ja 40 cm pitkä ja sen päällä oli tarra jossa luki tämmönen:
BEHR 71109 ja A211 500 1102
oisko käyny säkä että tässä mallissa ois eri systeemit vai mitä ootte mieltä ja mikä
toi behr juttu mulla on ?
Vaihteiston jäähdyttimeen menee noin 10mm putket ja turbon välijäähdyttimeen noin 50-70 mm putket. Niistä luulis erottavan osat toisistaan.jussilampi kirjoitti:Mulla on samallainen alumiininvärinen kenno syylärin alapuolella,auto 211 320CDI 3/2003,ja siinä lukee Behr,ja kaverilla samallainen E270CDI:ssä,ja olen luullut että se on vaihteiston lauhdutin,mutta onko???
Atro kirjoitti:se on välilauhditin. Valeon vehkeen tunnistaa myös siitä jos eestä päin katottuna oikealla on letkuliitos semmonen soviteliitos missä on semmoset tartunnatsitten pittää olla semmonen valkonen maalipiste syylärin päällä (parempi kun ei ois
) ja se sijaitsee siinä oikealla syylärikiinnikkeen kohalla pellin alla, ei taija näkkyy ennenkuin irrottelee pultteja pois että pelti nousee eestä ja näkyy syylärin päälle.
Atro kirjoitti:Joensuussa on vaihdettu yhteen W211/320:een ei muihin![]()
Mistä lie tuo maine sitten tullu kun siitä kuitenkin jokapaikassa puhutaan ?
No, ainakin työkaverilla oli menny ko. homma ......
kaltio15 kirjoitti:Lauhdutin maksaa n,600€
Laatikon korjaus 1800€
Työt päälle joten on aivan turha maksaa älyttömiä summia.
Eikä ole kuin valeon tekemät lauhduttimet, jos niissäkään -03 syyskuun jälkeen valmistetuissa autoissa ei pitäis olla tätä häikkää.
Pehr tekemmissä lauhduttimissa ei ole ollut ongelmia.
Älkää tehkö paskaaa ,kun sitä on jo tarpeeksi?
kaltio15 kirjoitti:Lauhdutin maksaa n,600€
Laatikon korjaus 1800€
Työt päälle joten on aivan turha maksaa älyttömiä summia.
Eikä ole kuin valeon tekemät lauhduttimet, jos niissäkään -03 syyskuun jälkeen valmistetuissa autoissa ei pitäis olla tätä häikkää.
Behr tekemmissä lauhduttimissa ei ole ollut ongelmia.
Älkää tehkö paskaaa ,kun sitä on jo tarpeeksi?
Jari Ke kirjoitti:Vanhempi Diesel Audi oli kyllä sellainen että jos korkki ei ollu kunnolla kiinni niin kanteen muodostui ilmataskuja. Kait siellä sitten oli paikallisia kohtia jossa lämpö ylitti 100 astetta vaikka itte lämpömittari ei koskaan ylittäny 90 astetta. Ilmataskun seurauksena paloi kannentiiviste. Näin sitä pääteltiin kun remppaa tehtiin VAG korjaamolla.