Mistä uudet kehät Brabuksiin?
Mistä uudet kehät Brabuksiin?
Hommasin nuo 18" Monoblock III:t ja niihin pitäisi nyt kaivaa jostakin uudet kehät takavanteisiin, ei muuten mutta 8" on liian kapea takavanteeksi. Onko kellään tietoa mistä noita voisi kysellä? Ebaystä ei Brabuksen vanteisiin löydy oikeastaan mitään kun nuo kehät ovat 36:lla pultilla kiinni ja vanteet ovat kaksiosaiset.
Ex. S202 cdi -99
Kiitoksia tiedosta. Soitin Jarille ja hän kertoi, ettei leveämpiä kehiä ole. Vanteet ovat kuitenkin Ronalin tekemät, joten sinänsä pieni toivonkipinä on vielä olemassa jos ebaystä tärppäisi (eli uudet takavanteet sieltä). Suurin ongelma on kuulemma vanteiden kaksiosaisuus. Eli onko keskusta samaa osaa etukehän kanssa?
Ex. S202 cdi -99
www.titanium-touch.com
Pertch & Partner valmistaa kehiä vaikka omien mittojen mukaan. ainoastaan leveydet ja halkaisijat ovat standardeja. 15"-18" ja 0.5-4.0".
Tilasimme juuri kesällä kaverin 16" Mim sportlineihin (ei löytynyt mitään tietoa vanteista esim. googlesta) Uudet 3" kehät taakse omilla mitoilla.
Kehäpulttien lukumäärä ja jako, kehän keskireijän halkaisija, sekä tietysti se leveys ja ulkohalkaisija. Hintaa riippuen koosta 100-200e + kiillotus 37e /kpl. Samasta firmasta saa myös uusia kehäpultteja kromisina ja kultaisina. Voin suositella, 3 tilausta on nyt hoidettu ko. firman kautta ja jatkossa varmasti lisää.
Edit: jos vanteet ovat kaksiosaiset sillä periaatteella että vain keskiosa irtoaa, niin sitten joudut hankkimaan kokonaan toisen vanteet jos leveämpiä tahdot. Tietysti sitten voit rakentaa vanteista kolmiosaiset eli vanha keskiosa ja uudet sisä ja ulkokehät + pultit. Kaikkia saa samasta firmasta. Kannattaa nyt purkaa ne ensin niin tiedät mitä haet.
Pertch & Partner valmistaa kehiä vaikka omien mittojen mukaan. ainoastaan leveydet ja halkaisijat ovat standardeja. 15"-18" ja 0.5-4.0".
Tilasimme juuri kesällä kaverin 16" Mim sportlineihin (ei löytynyt mitään tietoa vanteista esim. googlesta) Uudet 3" kehät taakse omilla mitoilla.
Kehäpulttien lukumäärä ja jako, kehän keskireijän halkaisija, sekä tietysti se leveys ja ulkohalkaisija. Hintaa riippuen koosta 100-200e + kiillotus 37e /kpl. Samasta firmasta saa myös uusia kehäpultteja kromisina ja kultaisina. Voin suositella, 3 tilausta on nyt hoidettu ko. firman kautta ja jatkossa varmasti lisää.
Edit: jos vanteet ovat kaksiosaiset sillä periaatteella että vain keskiosa irtoaa, niin sitten joudut hankkimaan kokonaan toisen vanteet jos leveämpiä tahdot. Tietysti sitten voit rakentaa vanteista kolmiosaiset eli vanha keskiosa ja uudet sisä ja ulkokehät + pultit. Kaikkia saa samasta firmasta. Kannattaa nyt purkaa ne ensin niin tiedät mitä haet.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
En vielä purkanut vanteita, mutta niitä tutkiessa tuli vastaan mielenkiintoinen yksityiskohta, pulteissa lukee R0 titan. Eli mahtavat olla kasassa titaanipulteilla. Noita ei varmaan ole kovin järkevää rueta ihan heti vaihtamaan. Samalla kun putsailin vanteita, huusin lähes vahingossa Alpinin tehoboksin ebaystä. Tehoa ei luvata lisää kuin 30hv, mutta tuon pitäisi olla laadukas boksi, ainakin hinta valmistajan verkkokaupassa on kova 690€ ja käyttäjät ovat kehuneet tuotetta. Ostohintaa en paljasta, mutta se oli luokkaa naurettava ovh. hintaan nähden. 

Ex. S202 cdi -99
Lähes kaikki kasattavat vanteet ovat titaani-pulteilla alkuperäisesti. Pulttien vaihdolla ei ole minkäänlaista vaikutusta muuten kuin parantamaan visuaalista ilmettä. Pulttien lukumäärä on niin suuri että myös heiveröisempi materiaali kestää niihin kohdistuvan väännön.Tctic kirjoitti:pulteissa lukee R0 titan. Eli mahtavat olla kasassa titaanipulteilla. Noita ei varmaan ole kovin järkevää rueta ihan heti vaihtamaan.
Uudet pultit ovat yleensä terästä tai rosteria, on olemassa myös uusia titaani pultteja.
Ainakin mun mielestä nuhruiset orggispultit pilaa kohtuu täydellisesti komeat vanteet varsinkin sen jälkeen kun niiden pulttien pinnassa oleva lakka on lohkeillut purkamisen myötä. Näin siis ainakin kaikissa BBS RS/RM vanteissa. Tietenkin jos lakkaa ei ole ja pultit ovat muuten siistit niin mitäs niitä vaihtamaan.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Eipä sitten löytynyt sopivaa hylsyä muttereihin, joten vanteiden purkaminen saa edelleen odottaa. En mene vannomaan onko pulteissa lakkaa pinnassa, mutta ne ovat oikein siistin näköiset ainakin vielä tässä vaiheessa.
Onko kenelläkään muuten noita Mesh II inox tai OZ Botticelli vanteita mursussa?
http://www.kiiltovaunu.org/images/mesh_graf.jpg
http://www.kiiltovaunu.org/images/oz_botticelli_9.jpg
Jos on, niin kuvia kaivattaisiin. Tuskin vaihdan monoblockkeja, mutta olisi hauska nähdä miltä nuo näyttävät mursun alla.
Onko kenelläkään muuten noita Mesh II inox tai OZ Botticelli vanteita mursussa?
http://www.kiiltovaunu.org/images/mesh_graf.jpg
http://www.kiiltovaunu.org/images/oz_botticelli_9.jpg
Jos on, niin kuvia kaivattaisiin. Tuskin vaihdan monoblockkeja, mutta olisi hauska nähdä miltä nuo näyttävät mursun alla.
Ex. S202 cdi -99
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
tommoset keskinit on kaverin clk:n alla,aikas saman näköset oli noitten toisten vanteitten kanssa... kuvaa ei oo nyt tähän hätään mutta ehkäpä sen viellä tänään on sit.. http://www.mkj-motorsport.com/KT%204.htm
Sain vihdoin ja viimein kaksi vannetta osiin, tai ainakin melkein. Takakehä lähti irti kun riehui kuumailmapuhaltimen kanssa, mutta etukehä on toistaiseksi vielä paikallaan. Pitää viedä vanteet saunaan, jotta tuo sikaflexin tapainen tökötti pehmenee ja sitten hakata etukehä irti. Nuo siis ovat kolmiosaiset, joten kehien tilaus menee harkintaan.
Ex. S202 cdi -99
Jos kehä on 36-pulttinen ja se on varttituumissa mitattava esim 1.25-1.75-2.25 jne niin se on melko varmasti sama kuin RH:n vanteissa. Rh: kehiä saakin sitten jo normaalilla hintaa ebaysta. BBS käyttää kehissä puolikkaita tuumia eli 0.5-1.0-1.5 jne. Ja kehän leveys mitataan liimapinnasta (kiinnityspulttien kohdasta) kehän ulkoreunaan. Ainakin ohkaisissa kehissä kehän muoto koukkaa taakseppäin ennen kuin se alkaa levetä ulos. Tätä ei siis oteta leveyteen mukaan.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
http://www.titanium-touch.de/felgenring ... fo_uk.html
Tuota kaavaa kun käyttää niin on helppo tilata uudet kehät kun myyjäkin ymmärtää mitä asiakas haluaa
Tuota kaavaa kun käyttää niin on helppo tilata uudet kehät kun myyjäkin ymmärtää mitä asiakas haluaa

MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Nyt kuulemma lähti etukehätkin irti vanteista. Kaveri, jolle annoin pari vannetta purettavaksi, oli pitänyt vanteita jonkun tovin saunassa lämpenemässä ja sen jälkeen etukehät olivat lähteneet helposti irti.
Nyt kaivataan mielipiteitä, että maalaanko keskustat hopeaksi vai satiininmustaksi? Keskustat maalataan joka tapauksessa pulverilla niiden heikohkon maalipinnan ja yhden vanteen hilemaalin takia.
Nyt kaivataan mielipiteitä, että maalaanko keskustat hopeaksi vai satiininmustaksi? Keskustat maalataan joka tapauksessa pulverilla niiden heikohkon maalipinnan ja yhden vanteen hilemaalin takia.
Ex. S202 cdi -99
Aamun jälkeen tilanne muuttui hieman. Pääsin yhteisymmärrykseen saksalaisen myyjän kanssa 9,5x18 et26 vanteiden hinnasta ja nyt niitä on tulossa pari kohti Suomea. Toinen vanteista on keskustaltaan musta ja sen alla nähtyäni päätän mitä noille muille teen. Tämä pari on uusi, joten näissä ei ole jälkiä kanttarikosketuksista eikä hapettumia, joten lakanpoisto ja metal polish käsittely riittänee kehien kiillotukseen.
Seuraava kysymys koskeekin sitten renkaita. Eteen laitetaan 225/40R18 renkaat jotka tulivat näiden Suomesta ostettujen vanteiden mukana, mutta mitä noiden 9,5" leveiden päälle kannattaisi laittaa, 255/35R18 vai 265/35R18?
Seuraava kysymys koskeekin sitten renkaita. Eteen laitetaan 225/40R18 renkaat jotka tulivat näiden Suomesta ostettujen vanteiden mukana, mutta mitä noiden 9,5" leveiden päälle kannattaisi laittaa, 255/35R18 vai 265/35R18?
Ex. S202 cdi -99
- biglimited
- Vakiokalustoa
- Viestit: 397
- Liittynyt: Ke 03.01.2007 16:55
- Paikkakunta: Turku
Juu riippuu mitä lookkia haetaan.
Omiin 10x17 väännän 245/40 päälle eli güntherlookkia
Ihan oma asiansa on renkaan vs vanteen leveyden laillisuus... Kuinkahan moni on katsastuksessa joutunut esittämään faktaa vanteen leveydestä? Useinhan riittää renkaan leveyden ja tuumakoon todistaminen.
Ps. Mitäs sitten kun kehät vaihdetaan leveämpiin, mutta keskiöstä löytyy vanha leveys
Yeah!!
Omiin 10x17 väännän 245/40 päälle eli güntherlookkia

Ihan oma asiansa on renkaan vs vanteen leveyden laillisuus... Kuinkahan moni on katsastuksessa joutunut esittämään faktaa vanteen leveydestä? Useinhan riittää renkaan leveyden ja tuumakoon todistaminen.
Ps. Mitäs sitten kun kehät vaihdetaan leveämpiin, mutta keskiöstä löytyy vanha leveys



Sakemannicäbi
255/35R18 taitaa tulla taakse, 245/40 menee jo vähän korkeaksi etusiin nähden. 265/35:n korkeus on oikeastaan sama 225/40:n kanssa, joten eipähän ainakaan abs ja asr rupea sekoilemaan. Jos piruuttaan kokeilis noita rengas-onlinen Nankang Ns2:ia. Ne ovat naurettavan halvat, joten jos ne eivät sovi kunnolla alle tai tulee muita ongelmia, niin sitten voi hommata huoletta uudet.
Hulluna ajatuksena tuli mieleen, että kultaiset vanteet sopisivat hyvin tummaan autoon...
Hulluna ajatuksena tuli mieleen, että kultaiset vanteet sopisivat hyvin tummaan autoon...

Ex. S202 cdi -99
Ei noin pienellä erolla vielä ongelmia tule. Minulla on R129:ssa 18-tuumaiset etukumit 235/35 ja takana 285/35 ja ABS-valo syttyy noin 160km/h nopeudessa joka kerta. Vanteetkin on sattumalta juuri nuo kasattavat Brabus monobloc III .Harald kirjoitti:Pakko kysyä OT:na että millainen heitto etu- ja taka-akselien renkaiden kesken voi aiheuttaa ongelmia ABS:n ja ASR:n kanssa?
Itelle tulossa 225/40 eteen ja 235/40 taakse, eli halkaisijassa eroa 8mm.
Vakiorengastuksella ei syty.
Oheisessa linkissä samasta asiasta juttua.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=35481
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Eipä oo vielä leveämpiä brabuksia näkynyt, rahat kuitenkin olivat menneet perille, joten toivoa on.
Tein taas vaihteen vuoksi löydön ebaystä ja varavanteiksi on tulossa 8 ja 9x17" BBS RS 262/263:t. Kultaisella keskiöllä toki. Aluksi löytyi vain yksi molempia, mutta onhan tässä puoli vuotta aikaa etsiä vanteet toiselle puolelle autoa.
Kummat laitetaan keväällä alle?
Tein taas vaihteen vuoksi löydön ebaystä ja varavanteiksi on tulossa 8 ja 9x17" BBS RS 262/263:t. Kultaisella keskiöllä toki. Aluksi löytyi vain yksi molempia, mutta onhan tässä puoli vuotta aikaa etsiä vanteet toiselle puolelle autoa.
Kummat laitetaan keväällä alle?
Ex. S202 cdi -99
No RS:t tietysti... Tosin passais vaan paremmin vanhempaan.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Brabukset tulivat joku viikko sitten ja nyt ne ovat kaikki osina. Pari kehää on jo kiillotettu ja noiden leveämpien kehät ovat uudet, joten ne kaipaavat vain lakan poiston ja tahnan. Keskiöistä tulee mustat kunhan löydän jonkun pulverimaalaajan joka joutaa maalaamaan.
Bbs:ien kanssa ilmeni ongelma, myyjä väitti niiden olevan 5x112, mutta todellisuudessa ne ovat 5x114,3. Tästä syystä ne lähtivät samantien myyntiin ja etsintään meni sarja 18" bbs lemans vanteita.
Jos jollakulla on tarvetta käyttämättömille 17" RS:lle, niin viestiä tulemaan. Ilmaiset ne eivät ole, mutta edulliset kuntoon nähden.
Bbs:ien kanssa ilmeni ongelma, myyjä väitti niiden olevan 5x112, mutta todellisuudessa ne ovat 5x114,3. Tästä syystä ne lähtivät samantien myyntiin ja etsintään meni sarja 18" bbs lemans vanteita.
Jos jollakulla on tarvetta käyttämättömille 17" RS:lle, niin viestiä tulemaan. Ilmaiset ne eivät ole, mutta edulliset kuntoon nähden.
Ex. S202 cdi -99
Tctic kirjoitti:Onko kenelläkään muuten noita Mesh II inox tai OZ Botticelli vanteita mursussa?
http://www.kiiltovaunu.org/images/mesh_graf.jpg
http://www.kiiltovaunu.org/images/oz_botticelli_9.jpg
Multa löytyy noi Mesh Inox 2 Väykyn alta kokoa 8,5" ja 9,5" 19" ET30

Kuvassa näyttää että olisi kromia keskiosakin mutta kehä pelkästään on.