Eli voisivatkos 500 E-miehet valaista erästä mieltä painavaa asiaa, mikä on auton varsinainen tyyppikoodi, eli kun 300 TDT:n on 124.193, niin mikäs on viissatkun vastaava. Tarvitsen tietoa kun metsästelen sopivaa perää, ainakin 129.066:nen (500 SL) sopisi välityksen puolesta...
Eli turbodieselin välitys on 2.65 ja hammasluku 45:17
500 E miehet apua!
500 E miehet apua!
Viimeksi muokannut Mauri H., Ma 12.01.2004 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaaha, etsivä löytää:
E 500 124.036
E 400 124.034
400:sen (ja 420:sen) perä siis käy, molemmissa sama, 500:sessa välitys on 2.82, ja hammasluku 48:17
Mistähän saisi 400:sen osia, vai onkohan ne samat kuin TDT:ssä...? Jaa, ei taida ollakaan kun 400:sessa on 1.3 litran tilavuus, sehän alkaisi jo kestämään.
E 500 124.036
E 400 124.034
400:sen (ja 420:sen) perä siis käy, molemmissa sama, 500:sessa välitys on 2.82, ja hammasluku 48:17
Mistähän saisi 400:sen osia, vai onkohan ne samat kuin TDT:ssä...? Jaa, ei taida ollakaan kun 400:sessa on 1.3 litran tilavuus, sehän alkaisi jo kestämään.
Viimeksi muokannut Mauri H., Ma 12.01.2004 14:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kertaatko Mauri vielä lyhyesti minkälaisia periä on kakkosnelosissa käytetty? Ja tietysti olisi mukava tietää mitkä niistä sopivat E320:n (220hv, 310Nm) 4-pykäläläisen automaatin kaveriksi. Kiinnostaa erityisesti 3,07 pidemmät perät.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Re: 500 E miehet apua!
Tuolta löytyy 1953-92 mallien tyypit ja päämitatMauri H. kirjoitti:Eli voisivatkos 500 E-miehet valaista erästä mieltä painavaa asiaa, mikä on auton varsinainen tyyppikoodi, eli kun 300 TDT:n on 124.193, niin mikäs on viissatkun vastaava.
http://www.ajovalo.net/MB-sarjat3.htm
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
Mitä ei Maukka tekisi saadakseen nokilekansa kulkemaan.JSD kirjoitti:jos meinaat käyttää 500E: perää joudut vaihtamaan koko taka-akselin![]()
ja kardaanin.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]