Eli mulla on raato 123:nen 80-luvun alusta jonka kone on puoliks purettu,sit ois kanssa toimiva 280 bensakone (vuodelta 77) nii meinasin pistää ton bensakoneen tuohon jo madallettuun,lisäkromeilla ja alumiinisisustalla varustettuun 123:seen. Niin tuleeko ongelmia vastaan? Entä oiskos tuo kone mahdollista turbottaa myöhemmin?(turboja löytyy)
Viimeksi muokannut Vakiosäätäjä, Ma 07.01.2008 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja taitais se aineenkulutus pysyy aisois. Nooh pitää katella mihin päätyy. Mut ei vaan oikee tunnu uskottavalta toi TD:stä enemmä tehoo kun tossa bensassa on kummiski aikas paljo. Mut kait se ois se TDT kone laitettava kiini toho ja kateltava miten irtoo ja jättää toi bensaautoilla leikkiminen toho 500 w126:seen
Viimeksi muokannut Vakiosäätäjä, Ma 07.01.2008 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En tiedä otko paljon lukenut tätä foorumia mutta useammallakin on kolmatta sataa heppaa 300 turbodieselissä. Se on uskottava laitos kun mustaa usvaa tulee kylänraitti täyteen ja jättää taakseen KAIKKI muut
Oonhan mä lukenu,mut vaikuttaa et kaikki sellaset ois rakennettu sellasella rahalla et multa menis 5v sellasen saamisee. Kylhän se diesel ois parempi vaihtoehto myöskin noitten voimasavujen takia.
Kyl se täytyy siihen dieseliin päätyä kun ei oo varaa maksaa bensalaskuja. Mutmut eiks s123(vai mikä sen farkun kirjain olika) kone oo se 5mukinen om517(tms.)? Eikä toi om603A. Anteeksi tyhmyyteni,mutta olen vasta alottelemassa mersujen parissa.