Suodatin on siellä laatikon sisällä, sitä ei kait saanut vaihdettua mitenkään...ainakaan itse en ole vaihtanut mutta Siekkinen sen vaihtoi.
Mikäli auto on vakiotehoilla tai vain pikkusen ruuvattu (~130...140 HP) ei laatikkoa kannata turhaan lähteä vahvistamaan vaan laittaa vain normaalikitkalevyt ja ne Siekkisen jekut sinne. (No kannattaa kysyä paljonko tulee lisähintaa vahvistamisesta). Vahvistuksessa sen alkuperäisen yhden kitkalevyn kanssa laitetaan toinen levy, joten väännön kesto tuplaantuu jo pelkäästään sillä.
Voisiko vika kuitenkin olla turbiinissa ja turbiininlukossa ennemmin kuin laatikon kitkalevyissä...no oli kummassa oli niin laatikko pitää tosiaan irroittaa eli kone/laatikko paketti ulos. Laatikon ulosotto on sen verran kova työmaa, että kannattaa samalla ne kitkalevytkin sinne vaihtaa.
Se on tällänen operaatio:
Voin laitella tarkempia ohjeita, jos tarve tulee, mutta tuossahan ne jo tulivatkin. Ilmastointi pitää tyhjentää jos sellainen sattuu olemaan. En osaa sanoa mikä siinä on suurin homma, ei oikeastaan mikään mutta paljon on asioita tehtävänä. Vetarit kannattaa ottaa laatikonlaipoistaan irti, muistaakseni sen jälkeen ne mahtuvat taittumaan siten, että kone mahtuu irtoamaan. (Pyörän kulmat sitten heti rempan jälkeen kohdilleen).
Samalla laitat uuden termostaatin sekä kunnostat laturin...
Moottorin irroitusohjeet löytyvät siitä jostain ohjelmastakin, ja niistä sattaisi olla apua...ei unohdu mitään merkillistä ja muutenkin.
Öljyä kyseiseen laatikkoon menee noin 8...9 litraa ja se öljy on kallista. Se on helppo tarkistaa myöhemmin onko sitä tarpeeksi...kone käydessä yläpropun tasalla pitää olla öljyn.
Tuossa vielä yksi kuva, mistä näkee mitä eturipustukselle tapahtuu kun kone otetaan irti:
![Kuva](http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0373.jpg)