H&R:n madallusjouset odottaa allelaittoa väykkyyn. Jousikumit ovat edessä ja takana 3:set. Onko kellään kokemusta onko auto vaaterissa noilla kumeilla vai pitäisikö ne vaihtaa?
Auto siis E200cdi, automaatti, vm2001.
Kiitos neuvoista etukäteen
W210 + HR madallusjouset
No ainakin E280 Väyrynen oli suht vaaterissa H&R:illä ja "1" kumeilla. 
Aiheesta on keskustetu ennenkin, haulla varmaan löytyy.

Aiheesta on keskustetu ennenkin, haulla varmaan löytyy.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Madallusjouset asennettu ja lopputulos mielestäni hyvä. En halunnut autoa tonttiin asti, vaan käytännöllisen madalluksen, joka ei haittaa jokapäiväistä ajoa.
Auto tippui edestä 40 mm, takaa 37mm, jonka jälkeen jousikumeilla haettiin hienosäätö. Alunperin edessä ja takana oli 3:sen kumit, mutta päädyin laittamaan eteen 5:sen kumit, koska etupää oli mielestäni liian alhaalla.
Tulevaisuudessa iskarien vaihdon yhteydessä voidaan pähkäillä kenties hienosäätöä uudelleen, mutta nyt mennään näin. Ehkö tuo takapää voisi olla jonkun millin alempana, mutta esim. polttoaineen määrä vaikuttaa perän korkeuteen(kuvissa tankki puolillaan). Täydellä tankilla takapääkin on optimi.
Ajo-ominaisuudet parani eikä ajomukavuus mielestäni heikentynyt ja tietty plussaa tuo ulkonäön huomattava parannus entiseen.
http://i296.photobucket.com/albums/mm18 ... 003jpg.jpg
http://i296.photobucket.com/albums/mm18 ... 002jpg.jpg
http://i296.photobucket.com/albums/mm18 ... 001jpg.jpg
Auto tippui edestä 40 mm, takaa 37mm, jonka jälkeen jousikumeilla haettiin hienosäätö. Alunperin edessä ja takana oli 3:sen kumit, mutta päädyin laittamaan eteen 5:sen kumit, koska etupää oli mielestäni liian alhaalla.
Tulevaisuudessa iskarien vaihdon yhteydessä voidaan pähkäillä kenties hienosäätöä uudelleen, mutta nyt mennään näin. Ehkö tuo takapää voisi olla jonkun millin alempana, mutta esim. polttoaineen määrä vaikuttaa perän korkeuteen(kuvissa tankki puolillaan). Täydellä tankilla takapääkin on optimi.
Ajo-ominaisuudet parani eikä ajomukavuus mielestäni heikentynyt ja tietty plussaa tuo ulkonäön huomattava parannus entiseen.
http://i296.photobucket.com/albums/mm18 ... 003jpg.jpg
http://i296.photobucket.com/albums/mm18 ... 002jpg.jpg
http://i296.photobucket.com/albums/mm18 ... 001jpg.jpg