Moro,
Viton oikea takanapa lämpenee reilusti. Ihan kun makais jarrut päällä. Kässäri säädetty minimiin, joten ei pitäis laahata. Palat "säädetty" rälläkällä siten että ei pitäis ahistaa. Satula muljuu kohtuu hyvin, joten ei pitäis jumittaa. Mäntäkin liikkuu. Mikäs seuraavaks konstina? Edellisissä "pitäis"...
Voiks laakeri olla niin tiukka? Mites säädetään? Napamutteri tuntuu ainakin kohtuu tiukalta ettei kotipelillä aukee.
-H
Viton takajarru jumissa?
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
viton jarru jumitttaa
itsellä oli samanlainen kuumeneminen takajarrussa. Vikana oli palojen loppuminen jolloin mäntä oli tullut pitkälle eikä palautunut kunnolla..
auttaa kun painelee jarrupoljinta varovasti että mäntä tulee tarpeeks pitkälle ja suihkuttaa irrotusöljyä ympäriinsä suojakumin välistä ja painelee männän takasin pihdeillä ja polkee taas. Pelaa paremmin kuin uus
Saattaa ehkä olla myös jos jokin kässärin palautusjousi katkennut ja kässäri hankaa kuumaks jos jarruremontista on jo aikaa?
auttaa kun painelee jarrupoljinta varovasti että mäntä tulee tarpeeks pitkälle ja suihkuttaa irrotusöljyä ympäriinsä suojakumin välistä ja painelee männän takasin pihdeillä ja polkee taas. Pelaa paremmin kuin uus

110 cdi Vito
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 3100
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Justiinsa tänään avasin omasta S124stani oikean takajarrun esille kun laahasi ja kuumeni. Syy, seisontajarrukengän kiinnitysjousi katkennut ja kun se katkesi, veti kenkä vinoon ja alkoi laahaus.
Nyt odotellaan mersuasentajatutun vierailua ja uuden jousen saapumista..
Nyt odotellaan mersuasentajatutun vierailua ja uuden jousen saapumista..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966