w 124 vm madallus
w 124 vm madallus
oisko vinkkejä kohtuu hintaisista alustasarjoista madalluksella 40/30mm?? w 124 vm 86 haagerttiin

- H.Aulakoski
- Vakiokalustoa

- Viestit: 155
- Liittynyt: To 30.03.2006 00:16
kirjotin hakuun näin: w 124 and madallus
Löyty tällänen keskustelu... Tuosta voi olla jo jotain apua...
Löyty tällänen keskustelu... Tuosta voi olla jo jotain apua...
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
-
Kryptonite
- Mersumies

- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Oikeasti jos haluaa hyvää alustasarjaa 35mm edullisesti jolla on pieni koneinen 124:nen niin nyt on mahdollisuus siihen. Etupäässä tarkoitettu E220 16V, mutta jos akselipainot eivät ylity pahasti:
220E (1992-93): 925/1015 kg
250D (1989-01.92): 915/995 kg
250D (02.92-9.92): 945/1015 kg
250D (10.92-07.93): 955/1015 kg
Itselläni oli moinen alusta Ex 250D:ssä ja oli loistava alusta kokonaisuus mielestäni. Kyseinen alustasarja maksaa 3000e kun kysysin kl-varaosista..
AMG
AMG2
Asiaan, eli ebayssä on moinen setti tarjolla, täysin uusi. Ei kannata miettiä!
Linkki
HUOM tätä aivan turha lykätä 6 sylinterisiin, sillä akselipainot kasvavat liian suuriksi, niin eipäi ole alustasta paljon hyötyä ajettavuudeltaan...
220E (1992-93): 925/1015 kg
250D (1989-01.92): 915/995 kg
250D (02.92-9.92): 945/1015 kg
250D (10.92-07.93): 955/1015 kg
Itselläni oli moinen alusta Ex 250D:ssä ja oli loistava alusta kokonaisuus mielestäni. Kyseinen alustasarja maksaa 3000e kun kysysin kl-varaosista..
AMG
AMG2
Asiaan, eli ebayssä on moinen setti tarjolla, täysin uusi. Ei kannata miettiä!
Linkki
HUOM tätä aivan turha lykätä 6 sylinterisiin, sillä akselipainot kasvavat liian suuriksi, niin eipäi ole alustasta paljon hyötyä ajettavuudeltaan...
220.128 Black Mirror
satakaksnelosen alusta
Hommasin omaan 5-pyttyiseen dieseliin(w124 -malli) alustasarjan viime syksynä. Laitettiin H&R-madallusjouset ja niille kaveriksi GTS Sport -iskarit. Auto asettu nätisti noin 40 mm madallukseen ja kyyti on ihan helvetin hyvä. Sporttinen ja jämäkkä, mutta tuntuu edelleen mersulta ei kä
Tän alustan toimitti Varaosavarasto ja myyjä oli umpi-innostunut mersumies. Tuntu tosissaan tietävän mitä myi.
Tän alustan toimitti Varaosavarasto ja myyjä oli umpi-innostunut mersumies. Tuntu tosissaan tietävän mitä myi.
Oikeissa autoissa on takaveto.
Ite ostin eibachin jousisarjan dr wheel goodsilta. Oli siellä ainakin halvemmat kuin h&r suomessa. Ja siis ostin 35mm vai mikä se on, ja 18" kanssa aika passeli, toki tuokin riippuu ihan rengastuksesta ja mitkä 18" on.
edit: huono kuva madalluksesta, 2kumit joka nurkassa ja takapää siks vähän korkeahko kun tasonsäätö vähän korottaa, kun kerran vaan säädetty sinnepäin kun jouset alle laitettiin. Tarvis säätää uudestaan kun sais auton sopivasti ylös. http://s108.photobucket.com/albums/n8/S ... 009017.jpg
edit: huono kuva madalluksesta, 2kumit joka nurkassa ja takapää siks vähän korkeahko kun tasonsäätö vähän korottaa, kun kerran vaan säädetty sinnepäin kun jouset alle laitettiin. Tarvis säätää uudestaan kun sais auton sopivasti ylös. http://s108.photobucket.com/albums/n8/S ... 009017.jpg
Käyttis: W210 E55 AMG -00


