w 124 vm madallus

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
pipari
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: Ma 25.02.2008 20:23
Paikkakunta: Joensuu

w 124 vm madallus

Viesti Kirjoittaja pipari »

oisko vinkkejä kohtuu hintaisista alustasarjoista madalluksella 40/30mm?? w 124 vm 86 haagerttiin :) :D
Avatar
H.Aulakoski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 155
Liittynyt: To 30.03.2006 00:16

Viesti Kirjoittaja H.Aulakoski »

Tästä on kai keskusteltu. esim. h&r
BMW E38 730D | Exät: MB E300D-24v -93, MB w124 250D -90, MB w124 230E -92, MB w124 200D -90, MB c124 300CE-24v -90
Avatar
Zalbeer
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1165
Liittynyt: Ma 21.02.2005 01:40
Paikkakunta: Jkl Mlk

Viesti Kirjoittaja Zalbeer »

kirjotin hakuun näin: w 124 and madallus

Löyty tällänen keskustelu... Tuosta voi olla jo jotain apua... ;)
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Oikeasti jos haluaa hyvää alustasarjaa 35mm edullisesti jolla on pieni koneinen 124:nen niin nyt on mahdollisuus siihen. Etupäässä tarkoitettu E220 16V, mutta jos akselipainot eivät ylity pahasti:
220E (1992-93): 925/1015 kg

250D (1989-01.92): 915/995 kg
250D (02.92-9.92): 945/1015 kg
250D (10.92-07.93): 955/1015 kg

Itselläni oli moinen alusta Ex 250D:ssä ja oli loistava alusta kokonaisuus mielestäni. Kyseinen alustasarja maksaa 3000e kun kysysin kl-varaosista..

AMG
AMG2

Asiaan, eli ebayssä on moinen setti tarjolla, täysin uusi. Ei kannata miettiä!

Linkki


HUOM tätä aivan turha lykätä 6 sylinterisiin, sillä akselipainot kasvavat liian suuriksi, niin eipäi ole alustasta paljon hyötyä ajettavuudeltaan...
220.128 Black Mirror
starman
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: La 08.03.2008 20:41
Paikkakunta: Borgå

satakaksnelosen alusta

Viesti Kirjoittaja starman »

Hommasin omaan 5-pyttyiseen dieseliin(w124 -malli) alustasarjan viime syksynä. Laitettiin H&R-madallusjouset ja niille kaveriksi GTS Sport -iskarit. Auto asettu nätisti noin 40 mm madallukseen ja kyyti on ihan helvetin hyvä. Sporttinen ja jämäkkä, mutta tuntuu edelleen mersulta ei kä

Tän alustan toimitti Varaosavarasto ja myyjä oli umpi-innostunut mersumies. Tuntu tosissaan tietävän mitä myi. :D
Oikeissa autoissa on takaveto.
JoMa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Su 06.05.2007 15:40

Viesti Kirjoittaja JoMa »

Mistä nuita eibach jousia saa suomessa halvimmalla? Mikä olisi sopiva madallus niistä kun ei tonttiin ole tarkotus puottaa vaan sillee et istuu 18" vanteet hyvin..?
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Ite ostin eibachin jousisarjan dr wheel goodsilta. Oli siellä ainakin halvemmat kuin h&r suomessa. Ja siis ostin 35mm vai mikä se on, ja 18" kanssa aika passeli, toki tuokin riippuu ihan rengastuksesta ja mitkä 18" on.

edit: huono kuva madalluksesta, 2kumit joka nurkassa ja takapää siks vähän korkeahko kun tasonsäätö vähän korottaa, kun kerran vaan säädetty sinnepäin kun jouset alle laitettiin. Tarvis säätää uudestaan kun sais auton sopivasti ylös. http://s108.photobucket.com/albums/n8/S ... 009017.jpg
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Vastaa Viestiin