Klubin Tahkon ajoissa oli C 320 CDI 4Matic AMG-varustepaketilla. Takakontissa oli vain edellä luetellut merkit, ei AMG:tä.Matala kirjoitti: Oletko varma, ettei AMG-pakettiin kuulu logoa? Muistelen nähneeni Pitäjänmäen Veholla valkoisen C220 sedanin, jossa tuo logo oli takana.
AMG merkki takalaatikkoon?
Re: AMG merkki takalaatikkoon?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Aidon arvostus
Mitäs mieltä muut ovat tuosta "Sway-barin" ystävän ja tuttavan autojen hintaerojen rajusta kapenemisesta? Olen joskus miettinyt, että mahtaako käytettyjen AMG autojen hintojen raju lasku johtua nimen omaan näiden AMG-styling -autojen olemassaolosta. Markkinat eivät ymmärrä korisarja-autojen ja aitojen eroa. Autoliikkeetkin kauppaavat AMG-vanteilla varustettuja mersuja AMG-malleina.
AMG:tä ei pidetä harvinaisena erikoisautona, vaikka AMG-autoja tehdään vuodessa vain 20 000. Esimerkiksi Porsche valmistaa vuodessa 160 000 autoa. Autot ovat uutena suunnilleen samassa hintaluokassa Cayenne VS. ML tai 997 vs. clk/sl/cl. Jo viiden vuoden ikäisenä Porsche on selvästi arvokkaampi ja kymmenen vuoden ikäisestä possusta saa vähintään tuplahinnan kymmenen vuoden ikäiseen AMG:hen verrattuna.
Itseni kaltaiselle kaverille, joka on ostanut nykyisen AMG:n muutaman vuoden vanhana asia on tietysti hieno, mutta kun auton vaihto uudempaan tulee taas ajankohtaiseksi niin uutta AMG:tä on todella vaikea perustella edes itselle. Yli 100 000 euron katoaminen taivaan tuuliin viidessä vuodessa ei voi olla edes AMG:n tarjoaman ajonautinnon arvoista...
AMG:tä ei pidetä harvinaisena erikoisautona, vaikka AMG-autoja tehdään vuodessa vain 20 000. Esimerkiksi Porsche valmistaa vuodessa 160 000 autoa. Autot ovat uutena suunnilleen samassa hintaluokassa Cayenne VS. ML tai 997 vs. clk/sl/cl. Jo viiden vuoden ikäisenä Porsche on selvästi arvokkaampi ja kymmenen vuoden ikäisestä possusta saa vähintään tuplahinnan kymmenen vuoden ikäiseen AMG:hen verrattuna.
Itseni kaltaiselle kaverille, joka on ostanut nykyisen AMG:n muutaman vuoden vanhana asia on tietysti hieno, mutta kun auton vaihto uudempaan tulee taas ajankohtaiseksi niin uutta AMG:tä on todella vaikea perustella edes itselle. Yli 100 000 euron katoaminen taivaan tuuliin viidessä vuodessa ei voi olla edes AMG:n tarjoaman ajonautinnon arvoista...
Nyt pakko muistaa, ettei tuttavani ja Ystäväni auto ollut AMG/benz. AMG taitaa olla hieman tunnetumpi ja halutumpi vielä markkinoilla.
Ongelma mielestäni on, että Mersun ja Audin sekä Bemun sedanit, coupé'et ja farkut eivät vain ole valtavirtaostajan mielikuvissa mitään urheiluautoja, edes ylitehomoottoreilla tai muilla muutoksilla. Jos ostaisin urheiluauton, en ostaisi mitään nelipaikkaista raskasta autoa.
Nykyinen ympäristöpolitiikka, ja puhumattakaan tuleva, kaventaa varmasti ostajia. Uskon vakaasti, että myyntiajat pitenevät ja hinnat laskevat hiljalleen koko EU:n alueella. Kyseiset mallit säilyvät varmasti muita isomoottorisia perusmalleja paremmin, mutta ne jäävät hiljalleen unholaan yleisen kiinnostuksen hiipuessa.
Ongelma mielestäni on, että Mersun ja Audin sekä Bemun sedanit, coupé'et ja farkut eivät vain ole valtavirtaostajan mielikuvissa mitään urheiluautoja, edes ylitehomoottoreilla tai muilla muutoksilla. Jos ostaisin urheiluauton, en ostaisi mitään nelipaikkaista raskasta autoa.
Nykyinen ympäristöpolitiikka, ja puhumattakaan tuleva, kaventaa varmasti ostajia. Uskon vakaasti, että myyntiajat pitenevät ja hinnat laskevat hiljalleen koko EU:n alueella. Kyseiset mallit säilyvät varmasti muita isomoottorisia perusmalleja paremmin, mutta ne jäävät hiljalleen unholaan yleisen kiinnostuksen hiipuessa.

No, enpä tiedä onko se AMG-mallien arvonlasku sen rajumpaa kuin muidenkaan vastaavan hintaluokan autojen arvonlasku tänä päivänä. Mitä kalliimmasta autosta puhutaan, sitä enemmän sen arvo putoaa..ainakin euromääräisesti laskien. Jos laittaa rinnakkain vaikkapa samanhintaiset Mersut, vaikkapa S ja vastaavan hintainen AMG..CLK tai E, niin ei niiden arvonlaskussa suurtakaan eroa ole ja jos se pieni ero onkin niin sitten AMG-mallin hyväksi.
Melkein sanoisin että nykypäivänä alkaa olemaan merkitystä myös entistä selvästi enemmän sillä että AMG-mallit ovat isoilla, suorituskykyisillä koneilla varustettuja ja sen myötä myös kuluttavat paljon ja SE on varmasti yksi tekijä muiden päästöjuttujen ohella joka tekee niin AMG-malleista kuin muistakin isokoneisista autoista entistä herkempiä arvonlaskulle.
Kaikkiaan taitaa olla näissä autoasioissa..varsinkin silloin kun ostetaan kulkupelin lisäksi nautintovälinettä, kuten AMG-Mercedes, Porsche ym, niin ei sitä kannata liikoja vaivata päätään sillä miten hinta/arvo kehittyy..nautinto maksaa ja jos sen ilon haluaa niin se on vain kärsittävä nahoissaan..tai sitten on ostettava 1.4 litrainen kaksoisahdettu diesel..

Melkein sanoisin että nykypäivänä alkaa olemaan merkitystä myös entistä selvästi enemmän sillä että AMG-mallit ovat isoilla, suorituskykyisillä koneilla varustettuja ja sen myötä myös kuluttavat paljon ja SE on varmasti yksi tekijä muiden päästöjuttujen ohella joka tekee niin AMG-malleista kuin muistakin isokoneisista autoista entistä herkempiä arvonlaskulle.
Kaikkiaan taitaa olla näissä autoasioissa..varsinkin silloin kun ostetaan kulkupelin lisäksi nautintovälinettä, kuten AMG-Mercedes, Porsche ym, niin ei sitä kannata liikoja vaivata päätään sillä miten hinta/arvo kehittyy..nautinto maksaa ja jos sen ilon haluaa niin se on vain kärsittävä nahoissaan..tai sitten on ostettava 1.4 litrainen kaksoisahdettu diesel..

("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Taidat olla vielä nuorehko..Sway-bar kirjoitti:Ongelma mielestäni on, että Mersun ja Audin sekä Bemun sedanit, coupé'et ja farkut eivät vain ole valtavirtaostajan mielikuvissa mitään urheiluautoja, edes ylitehomoottoreilla tai muilla muutoksilla. Jos ostaisin urheiluauton, en ostaisi mitään nelipaikkaista raskasta autoa.

Meinaan vaan että olet kyllä täysin oikeassa tuossa ajatusmallissasi ja siten olen itsekin ajatellut..ja ajattelen osin vieläkin, mutta kyllä se vaan niin on että hankala se piru vie on tuo Porschekin, joka sentään on 2+2 paikkainen, ihmiselle jolla on perhe ja harrastuksia sekä itsellä että muilla perheenjäsenillä johon kuuluu jonkinmoisia suoritusvälineitä.
No, ei ongelma ole meillä suurensuuri koska perheessä on 2 autoa,joista toinen on farmari, mutta silti tulee yllättävänkin usein eteen tilanteita että farkku on menossa toisaalla ja samaan aikaan on mentävä itse toisaalle joko omien tai lasten harrastusten pariin ym ym ym.
Eli esim CLK AMG tai S/RS4 olisi monesti ylivertaisesti käytännöllisempi kuin Porsche..toki ilman muuta selvästi enemmän kompromissaratkaisu urheilullisuuden ja tilantarpeen välillä, mutta ymmärrän silti ERITTÄIN hyvin heitä joilla S- tai RS- Avant tai AMG-farkku on mieluinen auto.
No, köyhiähän se vain kirpaisee kun ei ole varaa hankkia urheiluautoja erikseen vain ja ainoastaan nautiskeluun...mutta toisaalta sellaisia "köyhiä" on maailmassa ilmeisen paljon joille esim nuo teho-farmarit ovat heille paras ratkaisu..

("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Itse asiassa, olen huonommalla puolen kolmenkymmenen. Minulla on ollut harrasteautona, siis 2. autona, aina urheiluauto tai nyttemmin avo 4-paikkainen, jotta saisin koko perheeni jakamaan avoautoilun riemun ja katselemaan elokuussa yöllä tähtiä mutkaisella maalaistiellä kuunnellen heinäsirkkojen konserttia. Ongelma vain on, että minun CLK ei ole mikään urheiluauto. Koeajoni perusteella ei ole oikein CLK 55 coupekaan tai Lähisukulaiseni CLS 55.
Ei ole ei, mutta sitä juuri yritinkin sanoa että CLK55AMG tai CLK63AMG on kuitenkin aika kelpo "korvike" aidolle urheiluautolle meille joilla ei ole mahdollisuutta taloudellisista syistä pitää aitoa urheiluautoa pelkästään hupivälineenä, vaan autosta pitää löytyä myös käytännöllisiä ominaisuuksia lasten ja ja harrastusten ym tarpeisiin.Sway-bar kirjoitti:Itse asiassa, olen huonommalla puolen kolmenkymmenen. Minulla on ollut harrasteautona, siis 2. autona, aina urheiluauto tai nyttemmin avo 4-paikkainen, jotta saisin koko perheeni jakamaan avoautoilun riemun ja katselemaan elokuussa yöllä tähtiä mutkaisella maalaistiellä kuunnellen heinäsirkkojen konserttia. Ongelma vain on, että minun CLK ei ole mikään urheiluauto. Koeajoni perusteella ei ole oikein CLK 55 coupekaan tai Lähisukulaiseni CLS 55.
Jos minun pitäisi valita niin mieluummin CLK AMG joka täyttää sekä urheiluauton että perheellisen jokapäiväisen kulkineen tehtävää vähintäänkin kelvollisesti, kuin kaksi "tavallista" autoa ja sitten joku vanhahko, pienikoneinen Z3-tyyppinen auto täyttämään urheiluauton tarvetta..joka ei sitten loppupeleissä täytä sitä tarvetta lähellekään siten kuin useimmat AMG-Mercedekset täyttää.
Porsche 911 on myös mainio kulkine, joskin se on aivan kiikunkaakun siinä rajoilla sen käytännöllisyyden kanssa sekä tilojensa että sitten oma yksilö myös hiukan alustasta ym johtuvista käyttöominaisuuksien rajallisuudesta = läheskään joka paikkaan ei pääse edes kaupungissa ym.
Tästä kaikesta johtuen henk.koht pidän useimpia AMG-mercedeksiä mitä parhaimpina tuotteina kaikille jotka haluavat nauttia urheiluautomaisista ominaisuuksista ja suorituskyvystä, mutta joutuvat samalla autolla täyttämään myös arkisia tarpeita.
Ainahan tästä voi taittaa peistä loputtomiin ja sanoa että kyllä se pitää olla Enzo tai Carrera GT ennenkuin voi puhua urheiluautosta..ja niinhän se onkin ja varmaan minäkin ostaisin Carrera GT:n omaksi pikku lelukseni..heti kun voin hankkia auton jota ei tarvitse käyttää koskaan MIHINKÄÄN muuhun kuin huvitteluun..nyt siihen ei ole kertakaikkiaan varaa, eikä lähes 100% varmuudella tule olemaan jatkossakaan..joten siksi seuraava ajokki..jos ei ole edelleen 911..voisi erittäin suurella todennäköisyydellä olla AMG-mercedes, koska muuhun ei ole mahdollisuutta ja se on tarpeisiin nähden mitä parhain vaihtoehto

- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
AMG merkkiäperälautaan
Vähän on aihe siirtynyt alkuperäisestä AMG lätkästä.
Itse olisin vaan koittanut tehdä auton myyjälle Vehossa? selväksi
että haluun C mersun perääni C63.sen merkin ja sillä siisti .
Ei siinä varmaan aikuinen mitään lupaa tarvi mitä tarroja sitä
omaan autoonsa haluaa liimata.
Ps . Mä ajattelin että olen itse kova haaveilemaan autoista
mutta on se - Jva myös . Samassa ketjussa " hankkimassa "
AMG,RS,Porsse,Carlsson,Brabus... Niiin

Ps . Mä ajattelin että olen itse kova haaveilemaan autoista
AMG,RS,Porsse,Carlsson,Brabus... Niiin

Re: AMG merkkiäperälautaan
Juuri näin jos se nautinto on siitä kiinni, pirssihän on hieno joka tapauksessa, kyllä sen itse tietää sisimmässään missä mennään ja se on tärkeintä.Petri.Kemppainen kirjoitti:Vähän on aihe siirtynyt alkuperäisestä AMG lätkästä.
Muuten minulla on pikku hutikassa tilatut C32AMG kirjaimet ns.BlingBling tyylisinä timanttikirjaimina, kun ne sitten tuli en sitten liimannutkaan niitä

Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
-loesje-
- Jani Anttila
- Mersumies
Onko vielä tallessa ja vaihdatko tavallisiin? (nyt alan vouhottamaan itekkin)jameri kirjoitti: Muuten minulla on pikku hutikassa tilatut C32AMG kirjaimet ns.BlingBling tyylisinä timanttikirjaimina, kun ne sitten tuli en sitten liimannutkaan niitä
Kattelinkin tuossa kuvista että sulle pitää merkit saada...
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Tere ToveriJani Anttila kirjoitti:Onko vielä tallessa ja vaihdatko tavallisiin? (nyt alan vouhottamaan itekkin)jameri kirjoitti: Muuten minulla on pikku hutikassa tilatut C32AMG kirjaimet ns.BlingBling tyylisinä timanttikirjaimina, kun ne sitten tuli en sitten liimannutkaan niitä
Kattelinkin tuossa kuvista että sulle pitää merkit saada...
Kysyn johdolta ja palaan astialle , olisi minulla myös S500 samanlaiset BLINBLINGit

Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
-loesje-
Ensinnäkin..puhe on lähinnä ollut yleisellä tasolla heistä jotka AMG-, M- ja RS-autoja hankkivat ja siitä miksi niitä hankitaan, ei niinkään siitä että minä olisin sellaista hankkimassa juuri tällä hetkellä..vaikka tokihan meistä varmaan jokainen haaveilee jos jonkinmoisista autoista..ja toisaalta myös tähän mennessä olen pystynyt jokaisen autohaaveen toteuttamaan myös omalla kohdallani..onhan se Porschekin tuolla pihalla,ei nyt uusi, mutta reilusti tämän vuosituhannen puolelta kuitenkin..Petri.Kemppainen kirjoitti: Ps . Mä ajattelin että olen itse kova haaveilemaan autoista
AMG,RS,Porsse,Carlsson,Brabus... Niiin![]()

Ja seuraava voisi jo hyvinkin olla se AMG..ei ne autonhankintapuuhat tämän päivän maailmassa ole kuin järjestelykysymyksiä juuri kenellekään jolla on töitä ja palkka juoksee

Ai niin..se pitikin vielä sanomani että autoverouudistus kyllä teki pirusti hallaa meikäläisen haaveille uuden AMG- ja vast auton hankinnasta lähitulevaisuudessa, ennen verouudistusta asia olisi ollut vielä ehkä juuri ja juuri hoidettavissa SLK-C-M3-hintaluokassa lähitulevaisuudessa, mutta verouudistus kyllä vei sen unelman ulottumattomiin toistaiseksi tai jopa kokonaan..mutta onneksi niitä on käytettyjäkin tarjolla, ainakin jossain päin maailmaa

- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
No,saitko hankittua merkin..?Kohta koittaa toukokuu jolloin uusi auto c320 Cdi A Avantgarde AMG sport tulee taloon.
Mistä saisi tuollaisen AMG merkin takalaatikkoon hankittua? Jotenkin se on niin tyylikäs vaikka ihan ei varaa C63 malliin olekaan...![]()
C 30 cdi ////AMG
Heh, kyllä tämä keskustelu on nyt hyvin selvästi osoittanut sen, että AMG on pyhä ja sitä ei hinnat alkaen malleihin laiteta
Minä siis ajelen toukokuusta lähtien tyytyväisenä c 320 ja cdi takaluukussa, toki raksin nekin pois jo tilausvaiheessa. Ei siis kerrota muille millä eväillä ajellaan.

Minä siis ajelen toukokuusta lähtien tyytyväisenä c 320 ja cdi takaluukussa, toki raksin nekin pois jo tilausvaiheessa. Ei siis kerrota muille millä eväillä ajellaan.
W204 320 Cdi A AMG sport
ex: W203 220 Cdi A
ex: W202 180c
No joo...kyllähän tämä keskustelua herätti.Välillä taisi mennä vähän ylikin,heh.Näin muuten eilen helsingistä päin ajellessani moottoritiellä tollasen mustan uutukaisen 203 korisen sedanin,jonka takapaksissa toi ///AMG komeili.Taisi kuitenkin olla joku muu versio.Vaikka korisarjat oli,niin jo normi pakoputkisto kertoi paljon..sa_mmy kirjoitti:Heh, kyllä tämä keskustelu on nyt hyvin selvästi osoittanut sen, että AMG on pyhä ja sitä ei hinnat alkaen malleihin laiteta![]()
C 30 cdi ////AMG
Onko tuota w203 koppaakin AMG paketilla ihan tehtaalta saatavissa? Mun käsityksen mukaan siihen sai aiemmin vain sen Avantgarden mukana vähän levitystä helmoihin ja nuokin levitykset tuliu vakioksi faceliftin mukana. Aika harvinainen on sitten tuo AMG setti 203 korissa, ei ole sattunut silmään.nurmi73 kirjoitti: No joo...kyllähän tämä keskustelua herätti.Välillä taisi mennä vähän ylikin,heh.Näin muuten eilen helsingistä päin ajellessani moottoritiellä tollasen mustan uutukaisen 203 korisen sedanin,jonka takapaksissa toi ///AMG komeili.Taisi kuitenkin olla joku muu versio.Vaikka korisarjat oli,niin jo normi pakoputkisto kertoi paljon..
W204 320 Cdi A AMG sport
Sivuhelmat pisti silmään ohitustilanteessa,ja ne oli kyllä mielestäni samat kun esim itselläni on.Takaluukkua en ehtinyt ihan niin tarkkaan tutkailemaan,kun miellyin niihin kolmeen kirjaimeen liian pitkäksi aikaa,mutta ei ainakaan vakio ollu..Mulla on ollu -04 avantgarde,ja kyllä se oli hillitympi.Kaipa noita saa tilailla irto-osina nyt ainakin.Jossakin liikkeessä on/oli hopea w203 farkku 270 cdi myynnissä,tais löytyä autotallin tai nettiauton kautta.Siinä oli ainakin vanteita myöten amg satsi.Ilman takaluukku merkintöjä kuitenkin..Onko tuota w203 koppaakin AMG paketilla ihan tehtaalta saatavissa? Mun käsityksen mukaan siihen sai aiemmin vain sen Avantgarden mukana vähän levitystä helmoihin ja nuokin levitykset tuliu vakioksi faceliftin mukana. Aika harvinainen on sitten tuo AMG setti 203 korissa, ei ole sattunut silmään.

C 30 cdi ////AMG
Onhan tuo mersun hinnastossa Sport Edition+ pakettina ja hintaasa_mmy kirjoitti:Onko tuota w203 koppaakin AMG paketilla ihan tehtaalta saatavissa? Mun käsityksen mukaan siihen sai aiemmin vain sen Avantgarden mukana vähän levitystä helmoihin ja nuokin levitykset tuliu vakioksi faceliftin mukana. Aika harvinainen on sitten tuo AMG setti 203 korissa, ei ole sattunut silmään.nurmi73 kirjoitti: No joo...kyllähän tämä keskustelua herätti.Välillä taisi mennä vähän ylikin,heh.Näin muuten eilen helsingistä päin ajellessani moottoritiellä tollasen mustan uutukaisen 203 korisen sedanin,jonka takapaksissa toi ///AMG komeili.Taisi kuitenkin olla joku muu versio.Vaikka korisarjat oli,niin jo normi pakoputkisto kertoi paljon..
noin 5000e riippuen varustetasosta.
AMG...S...jne
Eiköhän se pojat ole niin, että jokainen joka on hommannut mersun jonka haluaa tai edes lähelle sitä...saa runkkua sillä ajelusta ja mitä uudempi auto sitä enemmän runkkua ja orkkua siitä tulee 
Eipä tiedä miten syksyllä käy...etten vaan kostus enemmän uudehkolla AMG:lle kuin miehelle,,hä hä hä
Mut tuokin selviää aikanaan

Eipä tiedä miten syksyllä käy...etten vaan kostus enemmän uudehkolla AMG:lle kuin miehelle,,hä hä hä

Re: AMG merkki
Eräs tuttavani osti Veholta uuden 124 AMG Meccerin toistakymmentä vuotta sitten, eikä kauaakaan kun otatti AMG lätkän pois, takaspoileri ja etuspoileri samaten vaihtoon ja maskin vaihtoi kromiseen (AMG:ssä kun oli korinvärinen) Nykyään auto siis vastaa ulkonäöltään mallia"Jakomäki"vanteet on AMG. On tuttavani mielestä kuulema paremman näköinen kuin kaikilla jonninjoutavilla heebeleillä. Tuttavallani siis on sama auto edelleen, ja koska itse kovasti olen sitä yrittänyt ostaa, herääkin kysymys muutanko auton"orkkikseksi" vai ajelenko sillä nykykuntoisena, jos siis joskus kauppoihin päästäänjva kirjoitti:No, en kyllä keksi yhtään syytä miksi aidon AMG:n omistajan pitäisi autostaan AMG-lätkä irroittaakaan?!AK47 kirjoitti:
Oikea AMG ei merkkejä tarvitse.... Ja toisaalta ei aito vielä vähemmän.

203:seen taisi saada jo alusta pitäen AMG-Styling paketin lisävarusteena. Aluksi siihen kuului muistaakseni lähinnä korisarja vanteineen ja paketin sisältö kehittyi pikkuhiljaa ollen huipussaan/kattavin faceliftin jälkeisessä Sport Edition+ paketissa, jolloin mukaan tuli myös sisätiloihin enemmän AMG-Stylingiä.sa_mmy kirjoitti:Onko tuota w203 koppaakin AMG paketilla ihan tehtaalta saatavissa? Mun käsityksen mukaan siihen sai aiemmin vain sen Avantgarden mukana vähän levitystä helmoihin ja nuokin levitykset tuliu vakioksi faceliftin mukana. Aika harvinainen on sitten tuo AMG setti 203 korissa, ei ole sattunut silmään.
Korisarjaan kuului puskurit eteen ja taakse tyypillisellä AMG-ilmeellä, helmat sekä vanteet.
Suhteellisen vähänhän niitä liikenteessä on..kiitos varmaankin varsin hunajaisen hinnan.
Muistan muutaman vuoden takaa kun eräällä parkkiksella oli rinnan AMG ja AMG-stailattu 203 ja varsin vahvasti jäi katsojalle se vaikutelma että AMG:ssä oli korisarjan lisäksi mm lokasuojat "tavallista" AMG-stailattua 203:sta pulleammassa kunnossa, koska autoissa oli silmin havaittavaa eroa.
Tosin 55AMG:ssähän jouduttiin muokkaamaan keulaa vähän enemmänkin jotta kasikone saatiin sinne mahtumaan, 32AMG:ssä pata mahtui samaan tilaan kuin "tavallisissakin" 203:ssa.
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Re: AMG...S...jne
Porsche tarjoaa kiistatta ja ylivoimaisesti parhaat, puhtaan alkukantaiset ja brutaalit testosteronit..vaikka kyllä AMG:ssä kiistattomat puolensa on, ainakin se on voimaa hiukan sivistyneemmässä muodossaMilatus kirjoitti:Eipä tiedä miten syksyllä käy...etten vaan kostus enemmän uudehkolla AMG:lle kuin miehelle,,hä hä hä![]()

- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Koodilla:sa_mmy kirjoitti: Onko tuota w203 koppaakin AMG paketilla ihan tehtaalta saatavissa? Mun käsityksen mukaan siihen sai aiemmin vain sen Avantgarden mukana vähän levitystä helmoihin ja nuokin levitykset tuliu vakioksi faceliftin mukana. Aika harvinainen on sitten tuo AMG setti 203 korissa, ei ole sattunut silmään.
772 amg styling package - front spoiler, side skirts and rear apron (ñ 02.01.1992)
Sai ainakin Saksanmaalla etupuskurin, helmat ja farmarin takaluukkuun sen "spoilerin" jo vuonna '02, lisäksi sporttialusta ja AMG-vanteet. Useamman tonnin oli jo sielläkin kuulemma maksanut, en sitten osaa sanoa, mitä täällä maksoi. Jarrut olivat silloin vielä ne liian pienet

-Niko
C270T CDI Avantgarde '02, 911 Carrera '84
Ex:S124 E300 TDT '93
Ex:S124 E300 TDT '93
Selailin EPC:tä kun etsin W126:n OEM vannemalleja. No siellähän oli myös AMG vanteet joille ei saa normaalia osamnumeroa vaan sellaisen B-numeron. Oli Multipieceä ja Monoblockia mutta ihan old-school hengessä oli myös se "aito" Spoked Wheel 8x16 H2 ET11 numerolla B6 6 602 00 67 jos joku sellaista kaipaa (Juha...
) ja onkohan tuo sitten GEN2 jo varmaankin...
Heitin numeron Googleen ja kas tällainenkin tupsahti netin syövereistä: Mercedes-Benz Zubehör-Preisliste (B6) 1-2003
http://www.mbslk.com/files/artikel/acce ... t_2003.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Heitin numeron Googleen ja kas tällainenkin tupsahti netin syövereistä: Mercedes-Benz Zubehör-Preisliste (B6) 1-2003
http://www.mbslk.com/files/artikel/acce ... t_2003.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224