Mistä saisi tuollaisen AMG merkin takalaatikkoon hankittua? Jotenkin se on niin tyylikäs vaikka ihan ei varaa C63 malliin olekaan...

http://forums.mbworld.org/forums/image. ... 647695[url][/url]
Juu, mutta jos hinta on sama tai joutuu maksamaan toimituskulut niin tuskin kannattaa.Kryptonite kirjoitti:ebaystä löytyy kyllä ihan aitojakin..Aapo.T kirjoitti:Ebaystä tuoteväärennöksenä![]()
Tai aitona vehon tiskiltä?
Syy on varmaankin se että AMG-Sport/Styling ei ole AMG ja jostain syystä Mersu ei ole kehittänyt omaa merkkiä AMG-Stailatuille autoille.Petri.Kemppainen kirjoitti:Eikö sitä oikeaa aitoa alkuperäistä AMG tehtaan tekemää merkkiä sitten saanut siihen samalla kun ostit sen?
Siis ymmärsin että uusi mersu AMG paketilla . Ja asiakas etsiköön
merkin siihen vaikkapa internet huutokaupoista . ??!
Jo on mersulla mennyt lisävaruste hommat vaikeiksi .
Missähän kohtaa kyseinen nimi mahtaa sijaita, erityisesti kiinnostaa M104 moottori?jva kirjoitti: AMG:n kohdalla "se juttu" joka tekee Mersusta AMG:n on minusta juuri se moottori josta löytyy mm. sen kokoonpistäneen mekaanikon signeeraus
Ei missään.AK47 kirjoitti: Missähän kohtaa kyseinen nimi mahtaa sijaita, erityisesti kiinnostaa M104 moottori?
Jep, ei näy lappuja C36:n moottorissa. No, sen venakopan päällä olevan AMG merkin siinä kestää katsella. Siitä on kyllä näemmä kromit alkanut irrota vissiin lämmön takia, kun on muovia se merkkiJani Anttila kirjoitti:Ei missään.AK47 kirjoitti: Missähän kohtaa kyseinen nimi mahtaa sijaita, erityisesti kiinnostaa M104 moottori?
Nimmarit löytyy vasta mallivuodesta 2003 alkaen ja ensimmäiset nimikoidut koneet ovat sitämyöden M112K, M113 ja M113K.
Siltikin AMG:n pata on yhden miehen periaatteella tehty vaikka lappu päältä puuttuisikin. Jos lappu löytyy niin sitä ei voi olla huomaamatta, se on siinä päällä parhaalla paikalla.
Ei ole pakollinen. Mutta jos kyseessä on joku peltilätkä runkonumeroineen jne. niin on varmaan hyvinkin pakollinen.AK47 kirjoitti: Onko se AMG:n tarra siinä lukkopellissä pakollinen katsastuksessa?
No, en kyllä keksi yhtään syytä miksi aidon AMG:n omistajan pitäisi autostaan AMG-lätkä irroittaakaan?!AK47 kirjoitti:
Oikea AMG ei merkkejä tarvitse.... Ja toisaalta ei aito vielä vähemmän.
C30AMG oli jonkinmoinen kokeilu siitä olisiko asiakkaat jo valmiita diesel-AMG:hen, ilmeisesti eivät olleet koska sen valmistus lopetettiin suht nopeasti. Harmi sinänsä jo sekin, mutta luulenpa että ei tässä tosiaan kaukaa mene niin näemme jälleen AMG-dieselin..jos nyt jotain "hyötyä" pitäisi ilmastonpelastamistrendistä etsiä niin ehkä se voisi olla se että AMG-dieselit tekevät paluunsa_mmy kirjoitti: Ei saa tuota w204 AMGta vielä kiisselinä, pitää sitten mennä uudelleen kauppaan jos niikseen tulee.![]()
Riittää kuitenkin mulle tuokin, tutkailin että melkein 700 nm vääntöjä ja vajaat 300 heppaa softaavat tuosta ulos.
Vetää semmoinen merkki turhaan rinnalle kiihdytyskilpailijoita... Näytäppä siinä siten kerran että oikeasti on kulkupuolellakin AMG:tä eikä pelkkää korisarjaa autossa, niin taatusti nasahtaa sakotjva kirjoitti:No, en kyllä keksi yhtään syytä miksi aidon AMG:n omistajan pitäisi autostaan AMG-lätkä irroittaakaan?!AK47 kirjoitti:
Oikea AMG ei merkkejä tarvitse.... Ja toisaalta ei aito vielä vähemmän.
Oletko varma, ettei AMG-pakettiin kuulu logoa? Muistelen nähneeni Pitäjänmäen Veholla valkoisen C220 sedanin, jossa tuo logo oli takana.sa_mmy kirjoitti:Kohta koittaa toukokuu jolloin uusi auto c320 Cdi A Avantgarde AMG sport tulee taloon.
Mistä saisi tuollaisen AMG merkin takalaatikkoon hankittua? Jotenkin se on niin tyylikäs vaikka ihan ei varaa C63 malliin olekaan...![]()
http://forums.mbworld.org/forums/image. ... 647695[url][/url]
Siinä on se ero että kun itse tekee kopion siitä autovalmistajan tuotteesta, syntyy väistämättä ennemminkin "wannabe-tuote" kuin esteettinen ilo silmälle..kun rakentaa itse, niin varmaan sitten kannattaisi rakentaa ITSE, eikä kopioida autoa jonka haluaisi muttei voi saada.Sway-bar kirjoitti: Mitä eroa on, jos itse, autovalmistaja tai tuunaajavalmistaja tekee autostasi hieman urheilullisemman?