Pysäytin vivun juuressa oli vuotoa mutta, vaihdoin O-renkaan, voiko se vivun akseli mennä väärään "pooriin",

Edellisen keran joku veikkaili kansipahvia,ei mene mitkään nesteet sekaisin,sen veikkauksen jälkee ajettu n.2000. Ja kaikki nesteet ja lämmöt ok.
Nyt vain pähkäilen sitä aksilan pooria.
Lähtee käyntiin erittäin huonosto ,tänään +/- 0 C, ekaks yhdellä sylinterillä jos lähtee, kun avaimesta päästää niin sammuu, aikansa jurrattua sit ravistellen vaikeasti, sit kun kaikki sylinterit on innostettu käyntiin niinkäy kuin kuuluukin, jopa liiankin nätisti, ja hienosti hiukan lämmettyään pudotta normaalille tyhjäkäynnille niinkuin kuuluukin.
Käynnistyminen on huonoa myös lohkolämmittimen jälkeenkin , mutta toki lyhyempi startti, aivan sama rytkytys silti.
Mutta startti on niin vaikea että, viimeks ajoin tammikuun viimeisenä päivänä, tänään vain kokeilin että mitäs siistille vähän ajetulle saksanseisojalleni kuuluu , 244t ajettu, eikös tän pitäis olla just parhaimmillaan.
Alkaa keinot loppua kesken. Seuraavaksi tutkin paluupiirin, ei kai siinä nyt mitää pitäis olla, kaikki muu kohta tutkittu. Suuttimia en kyll epäile, eikös niiden pitäis kestää enemmän kuin 12t mitä ne jutut sitte satoja tuhansia ajetuista on , tiedä sit.