elikkäs pitäs löytää jämäkämpi kytkin asetelma 124 mersuun koneena monivenainen turbo dieseli ja laatikkona manuaalivaihteisto . vauhtipyörä on jäykkää mallia eli ei kaksoismassavauhtipyörä. kytkimen halkaisia on 228mm ja siihen pitäs löytää asetelma mutta miten tuo sprintterin asetelma kävis tänään tsuumailin turbo dieseli spirintterin asetelmaa mutta oli suurempi halkaisia . eli mikä asetelma kyseiseen kytkimeen kävis . vaikeamman kautta olis tehä vauhtipyörä uusiksi ja siisrtää siihen hammaskehä entisestä ja mitoittaa se sprintterin kytkin paketti .
jmo2204 kirjoitti:juu jotain suunnitelmia kytkimen suhteen on mutta vielä vaatii mittailuja.ilmoittle vain minkälaista asetelma/ levyä on tarjolla
Tuolla asetelmalla minkä tilasin on penkitetty pikkasen yli 700nm jousitetun levyn kera. Tosin kannattaa laittaa jousittamaton, niin ei lähde jouset karkuun . Mutta ilmoittelen onko asetelmaa oikeasti saatavissa, aika nihkeästi saa tuolta Sachsin tehtaalta tietoa.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
koo levy olis jo kateltu eli sprintterin levy menis ja kokoa on se 240 mm siihen asetelma on vielä laskennan alla. eli pitää touhuta vauhtipyärä toinen ja ruveta sorvin ääressä jeesustelee että mistä otetaan ja kuinka paljon