Autolla voi ajaa "nurkka-ajoa" aivan normaalisti ilman minkäänlaisia ongelmia, oli nopeus sitten mikä tahansa.
Mutta kun lähtee pidemmälle matkalle (>50km) niin on pari kertaa tullut tilanne jossa kun yli 90km/h nopeudesta painat reippaammin kaasua (esim. ohittaaksesi) niin auto hyytyy *täysin* ja vaihteiston näyttöön (siihen missä lukee normaalisti esim. "D") ilmestyy "F", eli vaihteisto ilmoittaa menneensä vikatilaan.
Kun auton rullaa maantien varteen ja sammuttaa, niin ongelma katoaa totaalisesti ja auto toimii taas OK - ilman "F"-merkkiä vaihteiston näytössä (ainakin kunhan ajaa esim. 90km/h).
Eli ilmeisesti laatikon ollessa tarpeeksi lämmin, ja nopeuden (paineiden?) noustessa tarpeeksi korkealle "jotain" tapahtuu, mutta mitä?
Olisiko arvon raadilla kokemusta moisesta? Auto on huomenna menossa Vehoon vikakoodien lukuun mutta en pidätä hengitystäni näissä automaattiasioissa mitä merkkihuoltoon tulee (yleensä ne laatikkogurut ovat muualla kuin merkkihuollossa

Mikäli vikakoodeista ei selviä mitään, kävi mielessä ensin kokeilla laatikon öljyjen vaihtoa joka on halvin "korjausyritys".