Nytkun katsastustoiminta tuntuu olevan puheaiheena täytyy lyödä lisää vettä myllyyn.
Autossa ei ollut mitään muuta huomautettavaa paitsi päästöt oli 5% raja 4,5%.
No eikun auto huollon testeriin ( tunnettu mersuihin erikoistunut huolto ) ja huollossa tulos ei tätä tarvii säätää, päästöt vain alle 3,67%. However kaikki lukemat olivat kauttaaltaan erilaisia joka on kaiketi luonnollinen ilmiö
Ennen katsastusta ajettiin motukkaa noin 10 km ja 4 km normi Espoon raittia ja huoltoon aamuruuhkassa joten moottorin kyllä luulisi olevan kuuma. Tulpat ja putsari uudet, voihan olla että moottorissa toiminta muuttui seisonnan aikana mutta ero on mielestäni liian iso. Joku mättää.
En tiedä aiheuttiko katsastajan kommentti että kannattais säätää ennen tänne tuloa jotain (oliko mittausletku kunnolla paikallaan).
Autoa on joka kuukausi seisonnan aikana käytetty kerran kk lämpimäksi
auto seisoo lämpimässä tallissa
Ei haluaisi olla ilkeä mutta epäilys herää kuitenkin katsastus asemien vehkeistä.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Toinen kiinnostava kohde on iskaritesti kertooko se oikeasti mitään!(lukemat 81% 81% 80% 79%) parashan on tällainen testi joka ei kerro mitään mutta sille on annetaan hylkäys arvot jotka ei perustu mihinkään
Kysymys;
montako onnettomuutta tiedät aiheutuneen heikoista iskunvimentimista tai edes osasyyllinen. prosenttuaalisesti vert. kaikki onnettomuudet
Seuraavaksi sitten kai tulee KPP testi(kaasupolkimen painallus testi jolla testataan montako kertaa olet painanut jalan konehuoneeseen asti ja aiheuttanut ekokatastrofin pakoputkessa)
