mulla vois löytyä sulle "pikkuvikainen" om603turbon kansi, laita yv:tä jos kiinnostaarehtijii kirjoitti:Oli sen verran paha tapaus , että tulee vaihtokansi uusilla venttiileillä

Kahessa pytyssä kammioitten juuresta ja yhessä venttiilien välistä , nämät näki silimällä.KOS kirjoitti:Mistä ja miten oli menny..??rehtijii kirjoitti:Oli sen verran paha tapaus , että tulee vaihtokansi uusilla venttiileillä
~KOS~
pystyvalo kirjoitti:Onko sulla tuo vakiokorkuinen vai kopsiiko nuo 255/70renkaat kaariin kiinni?
Millä vanteilla nuo isot gummit on? 6,5"-leveillä farmarin vanteilla ??
pystyvalo kirjoitti:Niin oliko sulla millaisilla vanteilla noi kummit?
Mietin vaan että jos hankkisi vanteet joissa olisi iso et-luku, esim 49 jotta pyörät menisi mahdollisimman sisälle. Luulisin että 235 leveät kumit pitäisi mahtua pyörimään kaaren sisäpuolellakin suoraan ajettaessa...
ja sitten vanteille esim tällaiset:
http://www.vannetukku.fi/endurance-cr857-p-3745.html
niin luulisi pääsevän paremmin puolukan poimintaan
Pittäähän nelivetoautossa olla maavaraa , että uskaltaa vähän sivummalle ajellasunbeam kirjoitti:Saako kysyä ? Miksi noin isot talvikumit ,vai haitko tosiaan puita metsästä ?
Mitä meinaat ruuvata kesäksi alle ?
"35" set ??
Tyttöjen hommia tuommosetpystyvalo kirjoitti:Tämmöinen kysymys tuli vielä mieleen; sääditkö auraukset kuntoon edestä/takaa kun korotit auton?
Taitaapi tuo kestävyys mennä juurikin päinvastoin. Teho ei riko vaan vääntö. Sitten vielä on eri asia onko esim. 600Nm tonni viidessäsadassa vaiko viidessä tonnissa. Vaikka tehoa tuleekin jälkimmäisessä tapauksessa paljon enenpi, niin siltikin tuo sama vääntölukema alakierroksilla on vaarallisempi noin kestoa ajatellen.JarkkoN kirjoitti:, vaikka
tavoitteena onkin matala huipputeho ja paljon vääntöä pienillä
kierroksilla. Näin ehkä kestävyys pysyisi hyvänä, tuo neliveto
kun on kalliimpi korjata kuin tavallinen takaveto.