Onnistuuko W201:n takaiskunvaimentimien vaihto kätevästi kotikonstein vai onko odotettavissa kenties vaikeuksia. Lisäksi, minkä merkkisiä iskareita suosittelette ja onko syytä valita kaasu- vai nesteiskarit.
Kiitos kommenteista !!
Kaasut on aina kaasut ja Bilstein on ainoa oikea merkki mersuun.
Oli pakko kommentoida tähän....
Pitkästä aikaa joku suosittelee Autoon oikean merkkisiä vaimentimia!Olen niin väsynyt kuulemaan hehkutuksia kaiken maailman koni kaakkimuksista ja monroen mikestä..Kiitoksia mauri!110%:sti samaa mieltä!!!!
Mitenkäs nyt sitten kun, pitäis noi iskarit vaihtaa pika puolin, siinä on sellanen ongelma et en tiedä jos vaikka innostuis madaltamaan autoa joskus tulevaisuudessa. Niin mitenkä on toimiiko esim. bilsteinin vakio kaasuiskarit -40mm madalletussa?
etl kirjoitti:Mitenkäs nyt sitten kun, pitäis noi iskarit vaihtaa pika puolin, siinä on sellanen ongelma et en tiedä jos vaikka innostuis madaltamaan autoa joskus tulevaisuudessa. Niin mitenkä on toimiiko esim. bilsteinin vakio kaasuiskarit -40mm madalletussa?
ei mun mielestä, madallettuun tarkoitetussa iskarissa on oleellisesti pienempi "korkeus" , eli voi olla ettet edes saa sitä kiinni vakio jousilla.
etl kirjoitti:Niin mut jos pistää nyt vakio iskarit, niin sit kun pistää madallusjouset joskus tulevaidsuudessa niin toimiiko iskarit "matalammalla" vai pohjaako?
aa ,joo tuli hätäiseen luettua,
toimii kyllä "matalammalla", mutta iskareitten käyttöikä menee kaivosta alas, ja ajo-ominaisuudet ei kovinkaan häävit. Jos paljon madaltaa niin varmaan sit jo pohjaakin vakke iskarit, riippuu tapuksesta
joku 15mm kieppeillä oleva madallus toimii vielä vakioiskareilla.