Kyllä tuo pirssi on rakennettu laitos, mutta ei se mitään maksa kyl. Osta pois ja ajele 3kk siirtokilvillä ja katso että kannattaako autosta maksaa veroa vai myydä osina.
Tuo ilmoitettu teho on varmaan siitä, että siihen on lyöty joku viri viri putkisto tai jotain muuta jolla on saatu tehoa hitusen enemmän. Esim pelkästään 300-34 tappisesta kun ottaa katin pois niin teho lukemat on jo 230hv. Tuotakin on aikoinaan saanut ilman kattia aikoinaan johonkin päin Maailmaa.
Epäilen että tilanne on tämä. 88 vuoden coupeen on lyöty 320 cupeen tekniikka jostain kolariautosta ja siihen lyöty amg:n korisarja ja sitten lyöty samaan syssyyn E-mallin konepelti. Voin olla väärässä mutta näin uskon sen olevan.
Lisäksi jos tuo olisi aito, niin hinta olisi aivan toinen. Tai jos hinta olisi todellakin tuo alkuperäisen kohdalla, niin kyseessä on 100% pommi. AMG yksilöitä kannattaa katsoa saksasta siitä 11-25 000e ylös päin.
Vinkkinä, mitään viripajan laitetta ei kannata ostaa pommina, nimittäin varaosien hinnat ovat pilvissä. Halvemmaksi tulee ostaa sen 4000e sijaasta se 13 000e laitos. Näin uskon ainakin itse.
Ennemmin tämä:
AMG
Tai jos rahasta ei pulaa ja haluaa vähän parempaa, niin..
http://www.rakuten.co.jp/garagecurrent/988427/1054519/
Sitten jos on vähänkään tyylitajua ja haluaa kunnon muskelia, niin unohtaa vallan tuon C124:n ja siirtyykin suoraan tähän C126:een..
http://www.rakuten.co.jp/garagecurrent/988427/1016575/