Suomessa pitäis ajaa muoviautoilla - ainaskin talvella. Keep on shining ......
SCHOCK RUOSTETTA coupessa!!!!!!
SCHOCK RUOSTETTA coupessa!!!!!!
Suomessa pitäis ajaa muoviautoilla - ainaskin talvella. Keep on shining ......
- Petteri Kivimäki
- Mersumies

- Viestit: 3100
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Korjaamiseen en ota kantaa, mutta ajoissa kunnolla tehty kotelosuoja + lisälokasuojat ja säännöllinen vahtaaminen helpottaa.
Tosin mulla lahosi edellisestä farkustani etulokasuojat lisälokareista huolimatta. Vaan 20 vuotta kestivät.
Mutta ovet on edelleen ruosteettomat ja Finikor -täyskäsittely on tarran mukaan tehty joskus viime vuosituhannella..
Tosin mulla lahosi edellisestä farkustani etulokasuojat lisälokareista huolimatta. Vaan 20 vuotta kestivät.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
- Petteri Kivimäki
- Mersumies

- Viestit: 3100
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Ruostuu ne eri merkkisetkin saksalaiset (ja muut kanssa)
Aika ällistyttävä oli alakerran poitsun n. vm. 2000 Baader-Meinhof Wagenin muutos vajaassa puolessa vuodessa ruosteettomasta aivan kukkaisautoksi kerrassaan.
Miten se noin voi - kukkaa pukkaa siellä täällä joka paikkaan, ihan oikeasti! Onneksi appensa on maalarimiehiä niin laittavat kimpassa kondikseen.
Aika ällistyttävä oli alakerran poitsun n. vm. 2000 Baader-Meinhof Wagenin muutos vajaassa puolessa vuodessa ruosteettomasta aivan kukkaisautoksi kerrassaan.
Miten se noin voi - kukkaa pukkaa siellä täällä joka paikkaan, ihan oikeasti! Onneksi appensa on maalarimiehiä niin laittavat kimpassa kondikseen.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966



