8-mäntäinen D2-jarrukitti se sieltä pilkistää. Tolpat on myös samaa sarjaa.

Ne on maalattu kromisiksi, ei hopeiksi. Kamera ei vaan pysty toistamaan niiden kiiltoa. Tosin ovat kaukana oikeasta kromista, koska ovat siis normimaalatut, eivät tyhjiömaalattuja. Listat olivat liian pitkiä Suomen suurinpaan tyhjiökoppiin. Mies itse pitää noista, samoin minä, joten...Tctic kirjoitti:Sinänsä siisti auto, mutta onko nuo sivulistat ihan oikeasti maalattu hopeisiksi? Eivät nimittäin sovi tuohon ollenkaan.
Oletko tosissasi tuon laatuauton kanssa? Vaikka tämä nyt mekefoorumi onkin, niin siltikin...Tctic kirjoitti:Jarrut on ok, mutta vanteet voisivat olla laatuauton imagon mukaiset.
Varmaankin noin, mutta tämän auton tarkoitus on miehelle toimia harrasteautona, jota nyppiä vapaa-aikoinaan. Tottapuhuen tuosta turbotuksesta tuskin kovin kallis tulee, ainakin omat projektini on melko sopuhintaisia olleet. Kaveripiiristä löytyy koneistukset, turbot, moottorinohjaukset, säädöt, dyno, kokemusta ym. riittävästi, tosin miehen on toki tarkoitus tehdä mahdollisimman paljon itse. Tuo sataheppaa enenpi 55amg:ssä jäi minua ihmetyttämään. Eikö 3,2L 24-v koneesta saa kuin 350-400hv...?Tctic kirjoitti:Ja oletteko todellakin sitä mieltä, että tulpaturbo on järkevin vaihtoehto? Eikö järkevintä (kustannustehokkainta) olisi vaihtaa koko auto clk55amg malliin? Tehoa olisi reilut 100hv enemmän ja rahaa säästyy turbotukseen verrattuna 5000€.
timi.lin kirjoitti:tosi nätti ja tyylikäs!!
Tuskin noita montaa on...mas@ kirjoitti:Tarttee sanoo että on tyylikäs clk. Onko auto muuten forssan seudulta kun, täysin samanlainen clk pyörii forssassa.
Samat suunitelmat täällä Itsekään en pidä nimeksikään AMG:n etu puskimesta joten Ostin yhden CLK:N alkuperäisen puskimen jonka katkaisin keskeltä ja jatkoin 4cm Ilme muuttui totaalisesti ja keula uhkuu mukavasti RACE henkeä.Olen myös itse hankkimassa AMG:n sivuhelmat. Takapäähän tulee ilmeisesti myös AMG:n peffa, mutta haluan neliulostulon, joten mietin vielä sopivaa palikkaa. Etupäähän ei tule ainakaan vakio AMG-etuhelmaa, koska en pidä siitä lainkaan. Tarkoituksena on hankkia näitä keväällä, kun auto pääsee tallista pois.