




Niin..makuasioitahan ne on nuo ulkonäkökysymykset..enkä mä muutenkaan sillä että R129 rumaks olis muuttunutMauri H. kirjoitti:Kyllä R129 on minun mielestäni ehdottomasti parhaimman näköisiä mersuja ikinä, ei ole yhtään vanhanaikaisen näköinen vielä.
Sisältäkin vielä oikeaoppisen näköinen.
Totta kyllä, kaikkeen tottuu, ja viimeistään uuden mallin tullessa markkinoilla alkaa usein edellinen malli näyttämään väkisinkin vanhanaikaiselta. Tosin tämä onkin tarkoitus, saadaan siten porukkaa vaihtamaan niitä vanhoja kosliaan pois.jva kirjoitti:Niin..makuasioitahan ne on nuo ulkonäkökysymykset..enkä mä muutenkaan sillä että R129 rumaks olis muuttunutMauri H. kirjoitti:Kyllä R129 on minun mielestäni ehdottomasti parhaimman näköisiä mersuja ikinä, ei ole yhtään vanhanaikaisen näköinen vielä.
Sisältäkin vielä oikeaoppisen näköinen.![]()
Ja muistanpa hyvin senkin kun tuo R129 joskus tuli markkinoille niin se oli ihan käsittämättömän upean näköinen auto. Itelläkin oli oikein kalenteri jossa oli joka kuukaudelle oma kuva ko autosta.. (hmm..mihinkähän se on hävinnyt..)
Mutta kuten sanottu..kyllä se vaan aika kohtelee useimpia autoja muotoilun osalta aika kovalla kädellä..ainakin mun silmään.
Ihan samoin käy/kävi SLK:lle kun uudesta ekat kuvat julkaistiin..samalla sekunnilla se muuttui muotoilultaan jotenkin vanhan oloiseksi..
Ajat muuttuu..ja autot siinä mukana..
Voiko tuota enää paremmin sanoaMauri H. kirjoitti: No, 124:nenkin näyttää yksinään mielestäni oikein kauniilta eikä kovinkaan vanhanaikaiselta, mutta parkkeeraappa uuden 211:sen rinnalle niin tulee oikein efekti kuolleista palanneesta ikälopusta ruosteläjästä.
Juhis, tietoa olisiko kyseinen auto tää kouvolan SL?? Täsmää ainakin ulkonäöltä, mut mustia nyt on muitakin.. Ei oo ainakaan autoa hansassa näkynny.Timppa kirjoitti:Käväisin perjantaina Vaajakoskella Mecklinillä vanne-ostoksilla, siellä oli työn alla? musta R129, alla 20 tuumaiset kromivanteet ja mm. kromatuilla tuplaputkilla... ne vanteet oli ainakin meikäläisen makuun jo vähän yliampuvat, jarrulevyt näyttivät siellä vanteen sisällä teevatin kokoisilta..
Kesäautonahan se taitaa enimmäkseen olla. Onhan siihen harvase talvi aina ilmestynyt uutta ulkonäköä ja vauhtipalikoita.PT kirjoitti:Juhis, tietoa olisiko kyseinen auto tää kouvolan SL?? Täsmää ainakin ulkonäöltä, mut mustia nyt on muitakin.. Ei oo ainakaan autoa hansassa näkynny.Timppa kirjoitti:Käväisin perjantaina Vaajakoskella Mecklinillä vanne-ostoksilla, siellä oli työn alla? musta R129, alla 20 tuumaiset kromivanteet ja mm. kromatuilla tuplaputkilla... ne vanteet oli ainakin meikäläisen makuun jo vähän yliampuvat, jarrulevyt näyttivät siellä vanteen sisällä teevatin kokoisilta..
Klassikkohan on aina hyvä sijoitus....arvo senkun kasvaa...J.T.H kirjoitti: Tuo 129 on kyllä yksi maailman kauneimmista autoista allekirjoittaneen mielestä...Hintaa vaan pyydetään riittävästi vielä tänäkin päivänä.
Niin kuin yleesäkin auton arvo; autokauppiaan mielestä...Juhis2000 kirjoitti:Klassikkohan on aina hyvä sijoitus....arvo senkun kasvaa...J.T.H kirjoitti: Tuo 129 on kyllä yksi maailman kauneimmista autoista allekirjoittaneen mielestä...Hintaa vaan pyydetään riittävästi vielä tänäkin päivänä.
Niinhän tuo luultavasti, täksi talveksi oli kait varmuuden vuoksi ostannu uudet talvirenkaat, pakon omasia siirtoja varten kait, ikävä mällätä kesäkumein, osuipa pitkästä aikaa yhtäaikaa rengasliikkeeseen. Olihan niille vissiin ilmestynyt uusi CLK..Juhis2000 kirjoitti:Kesäautonahan se taitaa enimmäkseen olla. Onhan siihen harvase talvi aina ilmestynyt uutta ulkonäköä ja vauhtipalikoita.PT kirjoitti:Juhis, tietoa olisiko kyseinen auto tää kouvolan SL?? Täsmää ainakin ulkonäöltä, mut mustia nyt on muitakin.. Ei oo ainakaan autoa hansassa näkynny.Timppa kirjoitti:Käväisin perjantaina Vaajakoskella Mecklinillä vanne-ostoksilla, siellä oli työn alla? musta R129, alla 20 tuumaiset kromivanteet ja mm. kromatuilla tuplaputkilla... ne vanteet oli ainakin meikäläisen makuun jo vähän yliampuvat, jarrulevyt näyttivät siellä vanteen sisällä teevatin kokoisilta..
Kolmesataseen lyötiin tavallista kutosta sekä 24-venaista. Tehoeroa muistaakseni n. parisenkymmentä kaakkia.J.T.H kirjoitti:Eikös tuossa 300 SL- mallissa ole sama kone kuin 124- korisissa (24V)?
Tuo 129 on kyllä yksi maailman kauneimmista autoista allekirjoittaneen mielestä...Hintaa vaan pyydetään riittävästi vielä tänäkin päivänä.