250 turbodiesel
250 turbodiesel
Tuli pikkasen piristeltyä tota vaparia, alkoi 90hp vähän tuntuun arkiselta. Kai tällä talvella ajelee...
Muutokset:
-sprinter pakosarja
-ahdin MP 802314
-pakoputki 3"
-cooleri riittävä
-turbon imusarja muutettuna
-pumppu itse ruuvattuna(täysille!?)
-automaatille jäähdytin
kysymys:
-Kuinka paljon kannattaa/voi laittaa ahtoja, nyt 0.8 (vakio pumppu)
Sitte tarvis viä muutoskatsastaa, vertaan turbodieseliin (125hp) eli tuuletetut jarrut eteen ja paksumpi vakaaja eteen. penkkilappukin tarvis viä käydä hakemassa. Näillä pitäis leima irrota.
pari kuvaa:
http://s102.photobucket.com/albums/m86/ ... b124%20td/
Muutokset:
-sprinter pakosarja
-ahdin MP 802314
-pakoputki 3"
-cooleri riittävä
-turbon imusarja muutettuna
-pumppu itse ruuvattuna(täysille!?)
-automaatille jäähdytin
kysymys:
-Kuinka paljon kannattaa/voi laittaa ahtoja, nyt 0.8 (vakio pumppu)
Sitte tarvis viä muutoskatsastaa, vertaan turbodieseliin (125hp) eli tuuletetut jarrut eteen ja paksumpi vakaaja eteen. penkkilappukin tarvis viä käydä hakemassa. Näillä pitäis leima irrota.
pari kuvaa:
http://s102.photobucket.com/albums/m86/ ... b124%20td/
Mitenkäs tuohon keulalle ajovalot natsaaDuPu kirjoitti:Hienosti näyttää cooleri natsaavan keulalle.

Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Ite laitoin tollasen 450x400x76, menee lankun keulaa nätisti.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1368422.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1368422.jpg
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Nyt on sitten muutoskatsastettu, 114hv/197nm, 1.1 bar, savu 1,5.Katsastus meni oikein hianosti, ei ollu katsurilla mitään huomauttamista, autoa verrattiin 2,3 8v bensa koneeseen. Tosin prosentteja on 40%!!! koneesta meni sen 14 ja sit on joskus vaihdettu katto ja peräosa, tuuletetut jarrut myös laitoin. No eipähän tolla merkitystä oo, ei ole enää mikään ruusu, mutta kukkii kuitenkin!
Mitenkäs toi pumppu, jos sen kääntää täyisille, niin tyhjäkäynti kierrokset on 1500, voiko asialle tehdä näin kotikonstein mitään? nii ja se tasainruuvi on aivan selällään. noin pari kiarrosta olis varaa...
Mitenkäs toi pumppu, jos sen kääntää täyisille, niin tyhjäkäynti kierrokset on 1500, voiko asialle tehdä näin kotikonstein mitään? nii ja se tasainruuvi on aivan selällään. noin pari kiarrosta olis varaa...
Kansipahvi meni sököksi, elikä ykkösen pyttyyn pärähti öljyt, oli meinaan tianoo savussa kun päästelin menee, oli pakko ajaa pari kilsaa tallille...
Elikä kansi on nyt irti, Eikös se ollut se heikoin paikka tuo ykkösen öljykanavan kohta/jakopään alue???
korjaantuskohan nyt se pieni tikitys mikä koneesta on kuulunyt?(öljynpaineet ollut kuumana alta 1,5), pitemmän aikaa on jo kylmänä päästänyt sellaset valkoset/siniset savut käynnistettäessä.
Elikä kansi on nyt irti, Eikös se ollut se heikoin paikka tuo ykkösen öljykanavan kohta/jakopään alue???
korjaantuskohan nyt se pieni tikitys mikä koneesta on kuulunyt?(öljynpaineet ollut kuumana alta 1,5), pitemmän aikaa on jo kylmänä päästänyt sellaset valkoset/siniset savut käynnistettäessä.