Pitäisi tuosta omasta projektista saada laatikon alipaine katkaisitua kun alkaa voima puhumaan.
Siekkisen kanssa kun juttelin hän sanoi, että olis hyvä jos laatikon alipaine katkeisi, kun moottori pääsee tehoalueelle eli ahdot esim 1bar. Silloin laatikossa olisi täydet paineet eikä se (toivottavasti) luistaisi.
Tuollaisia paineohjauksia ilmeisesti on ST mersuihin monet tehneet joten ajattelin kysäistä miten sen saa helpoiten toteutettua?
Alipaineet poikki laatikolta????
itse olen poistanut punpun kyljesta koko alpaine systeemin ja imusarjasta on vedettu suora putki vaihteiston modulaattorille
ahtopaine nostaa siten vaihteiston painetta
näinhän se toimii jos esim. automaatti pensa mesen ahtaa het luonnostaan
vaiteisto toimii nyt hienosti ei pahemmin vaitaessa nykäise kevyessä ajossa
ahtopaine nostaa siten vaihteiston painetta
näinhän se toimii jos esim. automaatti pensa mesen ahtaa het luonnostaan
vaiteisto toimii nyt hienosti ei pahemmin vaitaessa nykäise kevyessä ajossa
Hmm tuo taitaa tosiaan toimia nyt omassa PPD 7mm pumppu holset vgt ahtoja jotain hieman yli 1bar (karkailee välillä liki 2bar) ja vaparin automaatti joka tuolla konstilla jopa jaksaa olla luistamatta, paineita ruuvattu noin 5 kierrosta vakioon lisää. Ei taida kovin pitkä ikäinen loota olla mutta ihmeen hyvin tuntuu kestävän.xr5t kirjoitti:itse olen poistanut punpun kyljesta koko alpaine systeemin ja imusarjasta on vedettu suora putki vaihteiston modulaattorille
ahtopaine nostaa siten vaihteiston painetta
näinhän se toimii jos esim. automaatti pensa mesen ahtaa het luonnostaan
vaiteisto toimii nyt hienosti ei pahemmin vaitaessa nykäise kevyessä ajossa
Muualla nimimerkillä Turbiini
87 s124 300td ja Toyota
87 s124 300td ja Toyota