Alipaineet poikki laatikolta????

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani

Alipaineet poikki laatikolta????

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Pitäisi tuosta omasta projektista saada laatikon alipaine katkaisitua kun alkaa voima puhumaan.

Siekkisen kanssa kun juttelin hän sanoi, että olis hyvä jos laatikon alipaine katkeisi, kun moottori pääsee tehoalueelle eli ahdot esim 1bar. Silloin laatikossa olisi täydet paineet eikä se (toivottavasti) luistaisi.

Tuollaisia paineohjauksia ilmeisesti on ST mersuihin monet tehneet joten ajattelin kysäistä miten sen saa helpoiten toteutettua?
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja norsu »

Sulla on se DTA:n boksi kiinni jo valmiiksi. Sieltä kierrostiedon mukaan signaali magneettivenalle. Hyväriselle helppoa kuin heinänteko, joten kysäiseppä. Fyysisestä sijoittelusta ei hajuakaan, mutta etköhän itse ratkaise tuon ongelman.
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Eikös se imusarjassa oleva painetunnistin katkaise morkoolin toiminnan vakio vehkeissä jossain kilon tienoilla. Siitähän vois jollain rele patentilla toteuttaa semmosen hyöty laitteen :idea:
Joku mersupurkaamo??
xr
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja xr »

itse olen poistanut punpun kyljesta koko alpaine systeemin ja imusarjasta on vedettu suora putki vaihteiston modulaattorille
ahtopaine nostaa siten vaihteiston painetta
näinhän se toimii jos esim. automaatti pensa mesen ahtaa het luonnostaan
vaiteisto toimii nyt hienosti ei pahemmin vaitaessa nykäise kevyessä ajossa
Jani R-K
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Jani R-K »

xr5t kirjoitti:itse olen poistanut punpun kyljesta koko alpaine systeemin ja imusarjasta on vedettu suora putki vaihteiston modulaattorille
ahtopaine nostaa siten vaihteiston painetta
näinhän se toimii jos esim. automaatti pensa mesen ahtaa het luonnostaan
vaiteisto toimii nyt hienosti ei pahemmin vaitaessa nykäise kevyessä ajossa
Hmm tuo taitaa tosiaan toimia nyt omassa PPD 7mm pumppu holset vgt ahtoja jotain hieman yli 1bar (karkailee välillä liki 2bar) ja vaparin automaatti joka tuolla konstilla jopa jaksaa olla luistamatta, paineita ruuvattu noin 5 kierrosta vakioon lisää. Ei taida kovin pitkä ikäinen loota olla mutta ihmeen hyvin tuntuu kestävän.
Muualla nimimerkillä Turbiini

87 s124 300td ja Toyota
Vastaa Viestiin