Bensa Mersun Dieselöinti?
- THOOOOOONNI
- Vakiokalustoa

- Viestit: 167
- Liittynyt: Su 05.11.2006 21:47
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Edellisessä viestissä lukee "Kaikkein helpoimmalla..."THOOOOOONNI kirjoitti:entäs jos vaihtaa tuon virtalukon diesel autosta suoraa?? päässekö helpommalla![]()
No jos sinulla on tuollainen virtalukko jo ostettuna, niin ongelmakos tuo on vaihtaa. Jollei ole niin osta ihmeessä magneettiventtiili ja vedä siihen kaksi sähköjohtoa.
Onko sulla tällänen operaatio meneillään vai jutellaanko vain lämpimikseen ?
hehheh jos helpolla haluaa päästä niin kannattaa ostaa tojota
Lisää tietoa: www.skg.fi
Juuri näin. Ja jälleenmyyntiarvon säilyminen /-mättömyys on asia erikseen.timo76 kirjoitti: Jatkossa koitan pysyä erossa kaikista korin/ tekniikan vaihto autoista. Ei niistä ota erkkikään selvää mistä löytyy mitäkin. Johdon päitä on pitkin autoa roikkumassa ja joista ei tiedä pitäisikö niiden olla jossain kiinni vai ei.
Ja autohan oli jo dieselöity kun hommasin sen.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
- THOOOOOONNI
- Vakiokalustoa

- Viestit: 167
- Liittynyt: Su 05.11.2006 21:47
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
kiinnostuksesta. ku ihmettelin et miten esim. nämä jotka ovat rakentaneet kossun alustalle 300ST:een ni ovat rakentaneet tuon käynnistys järjästelmän!kun tulevaisuudessa voi tulla eeteen tuomonen projekti muuttaa bensa dieseliksi ni on hyvä tietää etu käteen mitä joutuu hommaamaan/ ostaamaan niin osaa miettä budjektia!veskola kirjoitti:Edellisessä viestissä lukee "Kaikkein helpoimmalla..."THOOOOOONNI kirjoitti:entäs jos vaihtaa tuon virtalukon diesel autosta suoraa?? päässekö helpommalla![]()
No jos sinulla on tuollainen virtalukko jo ostettuna, niin ongelmakos tuo on vaihtaa. Jollei ole niin osta ihmeessä magneettiventtiili ja vedä siihen kaksi sähköjohtoa.
Onko sulla tällänen operaatio meneillään vai jutellaanko vain lämpimikseen ?
hehheh jos helpolla haluaa päästä niin kannattaa ostaa tojota
Nostan vanhaa aihetta ylös, itselle kuitenkin pian ajankohtaista.
Eli autona on W201 -87 2.6 moottorilla (ei vähäpäästöinen) ja 5-vaihteisella manuaalilla ja siihen olisi tarkoitus vaihtaa dieselkone. Vaihtoehtoina on joko 2.5 dt tai 3.0 12v vapari, jälkimmäiseen vaihtoehtoon varaosa-autokin on jo kiikarissa. Kysymys kuuluu, sopiiko kyseiset moottorit kiinnikeiden osalta nykyisille paikoille? Muut muutostyöt on foorumia selaamalla jo jotakuinkin selvillä, tai nämä ainakin huomattu:
-virtalukon pohja
-hehkunreleen sähköt
-putkisto
-pa-linjan muutokset
-syyläri (vai onko nykyisessä riittävä?) ja sen letkujen modifiointi
Onko vielä jotain, mikä olisi jäänyt huomaamatta? En myöskään saanut täyttä selvyyttä käykö nykyinen vaihteisto suoraan?
Vähän vanhan kertaamista mutta kai se tässäkin asiassa menee että hyvin suuniteltu on puoliksi tehty
Eli autona on W201 -87 2.6 moottorilla (ei vähäpäästöinen) ja 5-vaihteisella manuaalilla ja siihen olisi tarkoitus vaihtaa dieselkone. Vaihtoehtoina on joko 2.5 dt tai 3.0 12v vapari, jälkimmäiseen vaihtoehtoon varaosa-autokin on jo kiikarissa. Kysymys kuuluu, sopiiko kyseiset moottorit kiinnikeiden osalta nykyisille paikoille? Muut muutostyöt on foorumia selaamalla jo jotakuinkin selvillä, tai nämä ainakin huomattu:
-virtalukon pohja
-hehkunreleen sähköt
-putkisto
-pa-linjan muutokset
-syyläri (vai onko nykyisessä riittävä?) ja sen letkujen modifiointi
Onko vielä jotain, mikä olisi jäänyt huomaamatta? En myöskään saanut täyttä selvyyttä käykö nykyinen vaihteisto suoraan?
Vähän vanhan kertaamista mutta kai se tässäkin asiassa menee että hyvin suuniteltu on puoliksi tehty
Audi A5





