~200hp ulos OM603 turbosta, miten ?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

niin kyllä vakio ahdin on jo 147hv tehossa ylittänyt parhaan alueenssa

arvioisin parhaaksi alueeksi 90-120hv

6mm tapit pumppuun

pakopesä kokoa a/r n. 70-80 holset 10-12
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4774
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Minä olisin Paloviidan kanssa samaa mieltä.

Antin auton savuarvo 0,62 ei nyt ainakaan viittaa ilman vähyyteen, tai muutenkaan liian pieneen ahtimeen.

Eri "aikakausien" ahtimissa on eroja.
Ja on niissä ahtimissa muitakin eroja, kun vaan ne millit aukoissa.
Ahdistus imupuolella, tai ahtoputkissa pyrkii nostattamaan pakopainettakin.
Tehokas ruiskutus taas parantaa, siis vaikuttaa myönteisesti koko polttoaineen polttamiseen liittyvään tapahtumaketjuun.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

Ehkä vähän OT.

Onkohan tuo OM606:en ahdin alakanttiin mitotettu, kun näyttävät käyttävän 1,7L ranskalaisissa samaa ahdinta.

Näin maallikon silmällä katottuna kliks.


Käytetäänkö nuissa erilaisia "sisuskaluja". :?:
Kyllä Mersu on aina Mersu

X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kuuluvat samaan turbo "perheeseen" Eri sisuskalut.
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

Mika.T kirjoitti:Kuuluvat samaan turbo "perheeseen" Eri sisuskalut.
OK.
Kyllä Mersu on aina Mersu

X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

ei kuulu aiheeseen mutta siitä huolimati
kkk turboissa on yleensä niin kuin holseteissa merkattu pakopesän koko pako kanavan sisään menoon niin
mikä on vakio 300 turbon pakopesässä oleva numero joku 0.6 vai mikä?
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12810
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

mites tämän kanssa nyt olikaan ?

vakiopumpusta on nyt kaikki otettu irti, tarkoitus on lähinnä laittaa sellainen ahdin että koneen kesto ei ole kovilla, tehoja ei ole tarkoitus saada maksimoitua vaan kulutusta pienemmäksi ja pakosarjan paineita. Kuhan nyt ei tehot laske tuosta nykyisestä niin hyvä on. Mitään muulinpotkua ei missään nimessä haluta vaan jouheva käytös niinkuin tuolla orkkis mutkalla nyttenkin on.

Motarinopeuksilla olis hyvä olla ahdot pienellä, mutta siten että herää kaasulla samointein.
onko tuo hevosvoima.comin MP 802314 se paras tähän tarkoitukseen vai onk o jotain muuta tiedossa ? myös HYVÄÄ käytettyä voi tarjota !

http://hevosvoima.com/site/tuotteet.php?tid=4&lang=0


semmoista, kiitoksia jos joku jaksaa mietiskellä


:)
Avatar
petska
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1138
Liittynyt: Ti 11.11.2003 19:33
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja petska »

en suosittele Master poweria meni tuo MP 802314 ahdin 6600 valametissa 500 tunnissa paskaksi ja joutui asentaan vanhan 12500h ajetun switserin paskan väliaikaisesti paikalle....ja nyt on pari turboa takuussa ja toinen ainakin vähän viipyy ja pari viikkoa sitten meni toi traktorin ahdin kesken paalikuorman vedon ...eikä ole se ollut etes lujilla.... jotain toimitus häikkää on muutenkin...kannattaa soitella Murolalle...ja kysellä....laittakaa joku kunnon ahdin tai muokkauta vaikka vakiosta...
Itse tein ja säästin
JTM
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ti 30.05.2006 14:46

Viesti Kirjoittaja JTM »

hmm on muuten eka kerta kun minä kuulen mastereista tommosta ! http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... ster+power tuolla ainakin kokeiltu ja todettu " vähän hemmetin kestäväksi" olisko ollu vikaa jossain muualla ? ja miten ahdin siis hajosi ? 2 kpl takuuna ei tee tuotteesta vielä paskaa, vai miten selitätte, kun autoja kutsutaan takuukorjaukseen jonkun viallisen osan takia ? paskoja heti ? :roll:
Avatar
paloviita
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1140
Liittynyt: Su 22.08.2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja paloviita »

epk kirjoitti:tehoja ei ole tarkoitus saada maksimoitua vaan kulutusta pienemmäksi ja pakosarjan paineita. Kuhan nyt ei tehot laske tuosta nykyisestä niin hyvä on. Mitään muulinpotkua ei missään nimessä haluta vaan jouheva käytös niinkuin tuolla orkkis mutkalla nyttenkin on.

Motarinopeuksilla olis hyvä olla ahdot pienellä, mutta siten että herää kaasulla samointein.
:)
VNT-ahdin kammiomoottorissa leimataan helposti tällä foorumilla vääräoppisten puuhasteluksi. Viitisenkymmenentuhatta kilometriä sellaisella yhdistelmällä ajaneena, uskaltaisin kuitenkin suositella mikäli nimenomaan haetaan jouhevaa käytöstä ja vääntöä myös alakierroksille.

Tuossa 124:ssani on 250 turbodieseli ja 320 CDI:n VNT-ahdin (joita saa esim. ebaysta kohtuulliseen hintaan). Vääntöä on 320 Nm @ 2000 rpm ja 450 Nm @ 2500 rpm. Max teho, noin 200 kW, tulee 4300 kierroksella. Suurempaan tehoon tämä ahdin ei riitä. Alakierrosväännön kääntöpuolena on korkeat ahto- ja pakopaineet tasakaasuajossa. Tämä on taklattu ohjaamalla johdinsiivet auki pienillä kaasupolkimen asennoilla. Kulutus on seka-ajossa 7 litran kahta puolta. Matkakulutus alkaa viitosella. Tämä manuaalilaatikolla, automaatti toki vie enemmän.

Auto on käytökseltään mielestäni erittäin salonkikelpoinen ja mukava. Jos nyt sellaisesta sattuu tykkäämään...
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12810
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

onkos toi vnt kovin mutkikas projetki (lue aikaavievä) saada toimimaan kunnolla, ohjaukset sun muut. Tölliprojetki pukkaa kohta päälle ja "kivikautis" turbon asennuksessa kun ei kauaa nokka tuhise.
Avatar
paloviita
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1140
Liittynyt: Su 22.08.2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja paloviita »

epk kirjoitti:onkos toi vnt kovin mutkikas projetki (lue aikaavievä) saada toimimaan kunnolla, ohjaukset sun muut. Tölliprojetki pukkaa kohta päälle ja "kivikautis" turbon asennuksessa kun ei kauaa nokka tuhise.
Suurin ponnistus taisi olla viritellä johdinsiipien aukaisu kevyellä kuormalla. Varsinainen ahtopainerajoitus on tässä tehty painekellolla, jota ohjaa suoraan ahtopaine. Vastakkaiselle puolelle lisäsin ALIpainekellon, joka vetää johdinsiivet auki, kun kaasuvivun asento on riittävän pieni. Alipaine tulee alipainepumpulta ja sitä ohjataan on/off mankkuventtiilillä. Mankkuventtiili saa ohjauksensa kaasuvivustossa olevalta mikrokytkimeltä (sama kytkin, jolla ilmastointi kytketään pois päältä täyskaasukiihdytyksissä. Tässä vain säädetty uudelleen...) On/off säädöstä huolimatta toiminta on juohevaa, eikä mankkuventtiilin aukeamista huomaa kuin ahtopainemittarista. Ahtopainemittarin viisari nousee, kuin se olisi langalla yhdistetty kaasupolkimeen.

Tasakaasuajossa 120 km/h nopeudella ahtopaine on 0.1-0.2 bar.

Kyllä hukkaportillisen ahtimen asennus on tässä suhteessa yksinkertaisempi. Ja siitäkin saa oikein mitoitetulla ahtimella aika mukavasti toimivan.
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Mulla olis sulle epk tiedossa sopiva vnt ahdin. :D
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

JTM kirjoitti:hmm on muuten eka kerta kun minä kuulen mastereista tommosta ! http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... ster+power tuolla ainakin kokeiltu ja todettu " vähän hemmetin kestäväksi" olisko ollu vikaa jossain muualla ? ja miten ahdin siis hajosi ? 2 kpl takuuna ei tee tuotteesta vielä paskaa, vai miten selitätte, kun autoja kutsutaan takuukorjaukseen jonkun viallisen osan takia ? paskoja heti ? :roll:
Ei se masteri kauaa Maurilla ollut käytössä :roll:

Petehri kirjoitti:Mulla olis sulle epk tiedossa sopiva vnt ahdin. :D
Tuohon epk:n autoon ei sovi semonen vnt kun sulla on, kun seon vähäpäästöinen :lol:

Masterin ahtimeen kannattaisi varmaan laittaa suurempi pakopesä.
epk kirjoitti:onkos toi vnt kovin mutkikas projetki (lue aikaavievä) saada toimimaan kunnolla, ohjaukset sun muut.
Se on nykyään enää rahakysymys :wink: Ensimmäiset tietokoneet keksittiin muistaakseni noin 50...60 vuotta sitten
Lisää tietoa: www.skg.fi
JTM
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ti 30.05.2006 14:46

Viesti Kirjoittaja JTM »

juu, ei ollu kauaa, mutta sitäkin kovemmassa :lol: en ainakaan itse usko kys. olevien tuotteiden olevan paskoja. taitaa kaikissa ahtimissa olla vikoja, kun ruvetaan oikein tutkimaan. vnt- jumittaa, kiinan kopiot -räjähtää ( no ne oli turha ottaa mukaan ) garreteissa ja muissa laatumerkeissä saattaa jopa puuttua elintärkeitä osia, kun tehtaalta tulevat :shock: . ( mastereista samaa en ole kuullut ) olisi kiva kuulla mikä siinä ahtimessa hajosi, kun tää asiahan on sama, kuin jos autosta hajoaa jokin ja leimataan koko auto heti paskaksi. ( tiedän toistan itseäni ) . tuskin noita mastereita olisivat esim : professional motor ottanut myyntiin, jos ovat paskoja... heillä taitaa kuitenkin olla jokunen vuosi takana ahtimien parissa :roll: sori off topic
Avatar
petska
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1138
Liittynyt: Ti 11.11.2003 19:33
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja petska »

JTM kirjoitti:hmm on muuten eka kerta kun minä kuulen mastereista tommosta ! http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... ster+power tuolla ainakin kokeiltu ja todettu " vähän hemmetin kestäväksi" olisko ollu vikaa jossain muualla ? ja miten ahdin siis hajosi ? 2 kpl takuuna ei tee tuotteesta vielä paskaa, vai miten selitätte, kun autoja kutsutaan takuukorjaukseen jonkun viallisen osan takia ? paskoja heti ? :roll:
no toi traktori käytössä ollut ei ole etes joutunut lujille laakerit meni ja koneessa ei vikaa ja ahdin oli isompi mitä vakio ja portillinen ja ahtoja oli 0.5bar vähempi mitä vakio ahtimella...ja takuut kuitenkin tökkii ja ei meinaa saada muutenkaan suomeen niitä...paremmuudesta ja huonoudesta paha sanomaan mut en kuitenkaan suosittele niin ja eka turbo hajosi tiiseli omegassa.... :lol: siiinä voi olla hieman väärin käytöstä mut mites se auton vakio ahdin kesti sitten samaa ja otettiin ehyenä pois......

VNT se voisi olla mukava käyttikseen....
Itse tein ja säästin
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Niin kummalta se kuulostaa, itsekkin uskon tuon masterin olevan ihan ok, jopa parempi kuin joku garretti, mutta kokemusta suomessa pitemmän ajon matkalta ei juurikaan tunnu löytyvän. Kaikki niitä kyselee ja ihmettelee, muttei kenenkään pellin alla tunnu sellaista olevan.

Tuohon Maurin autoon ja sen ahtimiin ei varmaan kannata tavallisen tallaajan referoida, kun on vähän erilainen käyttötilanne.

Aina hajonneesta ahtimesta pitäisi lopulta löytyä se syy miksi se hajosi, ja mikä sieltä hajosi. Silloin voidaan vasta spekuloida tuotteen laadusta.

Meni laakerit joo, mutta miksi ne loppujen lopuksi meni, kukapa sen tutkii, valmistaja toivon mukaan.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
petska
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1138
Liittynyt: Ti 11.11.2003 19:33
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja petska »

joo niin on... ja jos työkone hajottaa ahtimen niin yleensä ei jouda turhia tuumaileen...mut tiedä sitten...harmittaa vaan ruuvata turhaan...
Itse tein ja säästin
JTM
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ti 30.05.2006 14:46

Viesti Kirjoittaja JTM »

niin.. sen takia minäkin kyselin, kun olisi kiva tietää se laakerin hajoamisen syy. itelle on tulossa kys. merkkiä oleva ahdin... saa nähdä kestääkö :roll:
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

JTM kirjoitti:niin.. sen takia minäkin kyselin, kun olisi kiva tietää se laakerin hajoamisen syy. itelle on tulossa kys. merkkiä oleva ahdin... saa nähdä kestääkö :roll:
Laitathan pakopainemittarin sitten samalla ja kerrot kokemuksia tänne, kiitos :D
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JTY »

Noh mikä on viimoisin tilanne tuon masterin suhteen ?
Homma jääny vähän kesken kun ei oo tullu päivitystä tähän ketjuun.

Itsellä on täysin eri kokemukset mastereista, firma tuntuu satsaavan laatuun ja se näkyy ahtimen rakenteessa.
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeemu »

JTY kirjoitti:Noh mikä on viimoisin tilanne tuon masterin suhteen ?
Homma jääny vähän kesken kun ei oo tullu päivitystä tähän ketjuun.

Itsellä on täysin eri kokemukset mastereista, firma tuntuu satsaavan laatuun ja se näkyy ahtimen rakenteessa.
Onhan noita myyty huomattava määrä. Itselläni ja työkaverillani ollut käytössä noita, eikä ole ollut ainakaan vielä mitään vikaa.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JTY »

Löyty hyvä pätkä netistä:

http://www.youtube.com/watch?v=CfQks3Yu6Gk
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3969
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Master Power -ahtimien laatu?

Viesti Kirjoittaja tomant »

Master Power -ahtimien valmistuksen laatua on kehuttu. Suunnittelun laadusta sen sijaan on vaikeampaa muodostaa arviota. Ahtimien myyjillä Suomessa (http://www.hevosvoima.com/) ja USA:ssa (http://partsexpressonline.com/) ei ole käytettävissään kompressorikarttoja eikä niitä siis anneta asiakkaille, mikä tuntuu sangen oudolta. Ahtimien täsmällisiä ominaisuuksia on mahdoton arvioida ja suunnittelussa täytyy turvautua suunta antaviin mittatietoihin. Ei kai kyseessä vain ole taitavaa muiden valmistajien tuotteiden kopiointia ilman omaa suunnittelua?

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Mikähän turbo nyt olisi sitten hyvä tällaiseen om603 joka on kuitenkin käyttöautossa. Eli aluksi tehoja ainakin vain jotain 200hv luokkaa. Onko esim. HX30 liian iso?
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Olis tommonen kkk27 tiedossa edullisesti, rempattu. Ilman hukkaporttia tosin, eli luultavasti parempi tehdä tuolle kokonaan uusi pakosarja. Pakosiivellä kokoa n. 64mm ja imusiipi n. 48mm. Pakopesän ar KAI 14? Ainakin myyjän mukaan se ainoa sellainen luku joka voisi olla a/r. Olisko passeli päivitysahdin? Onko jollakulla kokemusta tuosta 603:ssa?
Avatar
Jari Ke
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5441
Liittynyt: Ke 10.05.2006 11:54

Viesti Kirjoittaja Jari Ke »

Sultzi kirjoitti:Olis tommonen kkk27 tiedossa edullisesti, rempattu. Ilman hukkaporttia tosin, eli luultavasti parempi tehdä tuolle kokonaan uusi pakosarja. Pakosiivellä kokoa n. 64mm ja imusiipi n. 48mm. Pakopesän ar KAI 14? Ainakin myyjän mukaan se ainoa sellainen luku joka voisi olla a/r. Olisko passeli päivitysahdin? Onko jollakulla kokemusta tuosta 603:ssa?
Hommasin Finn Turbolta ahtimen lankkuun silleen että käy suoraan kkk:n tilalle. pesät on selvästi suuremmat kun kkk:ssa. On ollu paikallaan kohta vuoden. Viivettä on jonkin verran. Varmaankin pienemmällä pakopesällä heräisi paremmin pakopaineitten ja kulutuksen kustannuksella? Spekseinä ahtmelle oli teho, motin kesto ja että sopii kkk:n paikalle. Siis käyttöautoon. Coolerin ja Mynätyksen jälkeen olen ainakin toistaiseksi tyytyväinen.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Mitäs kööri ehdottelee 3.5seen OM603seen fööniksi :?:

Tuo vakio on auttamattomasti liian pieni... ja väljä... Ahtaa 120kmh tasasessa vauhdissa 0.7kiloa. Satasessakin 0.5-0.6 :shock: Vähän hipasee kaasua niin menee kiloon. :D

Teho tavoite 200hv ylitys. :lol:

Tuossa "isolohkossa" heräilee luultavasti suurempikin fööni kivasti suurempien pakopulssien takia.

HX35w löytys tallista mutta se taitaa olla vähän turhan suuri. Ainakin katsurin mielestä. :lol:
Hakusessa semmonen joka herää kuitenki mahdollisimman alhaalta mutta tasakaasulla ei tarvisi kovin kummosia ahtoja olla.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Mika.T kirjoitti:Mitäs kööri ehdottelee 3.5seen OM603seen fööniksi :?:

Tuo vakio on auttamattomasti liian pieni... ja väljä... Ahtaa 120kmh tasasessa vauhdissa 0.7kiloa. Satasessakin 0.5-0.6 :shock: Vähän hipasee kaasua niin menee kiloon. :D

Teho tavoite 200hv ylitys. :lol:

Tuossa "isolohkossa" heräilee luultavasti suurempikin fööni kivasti suurempien pakopulssien takia.

HX35w löytys tallista mutta se taitaa olla vähän turhan suuri. Ainakin katsurin mielestä. :lol:
Hakusessa semmonen joka herää kuitenki mahdollisimman alhaalta mutta tasakaasulla ei tarvisi kovin kummosia ahtoja olla.
EDIT: Mikähän tuo 3.5sen vakio fööni muuten on? Imupesä on niin hapettunut ettei siitä ota selvää.
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

Mitäs nuo "AMG" kkk:t ovat joita tälläkin foorumilla on myynnissä ollunna..??
Joka siis päällisin puolin saman näköinen ku vakio ahdistin, mut ainaki pakopuoli on isompi...

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Vastaa Viestiin