miks käy kolmella c200 -95
miks käy kolmella c200 -95
Elikkäs ajelin tolla romulla kaikesa rauhasa ja sitte yhtakki ilmn pätkimisiä tai suurempia ilmottamatta rupes käymään kolomella.
sen verran oon tutkinu että puolalta ei tule kipinää ykkös pytylle , mutta
tuosahan on yhteiset puolat 1ja4 pytylle ja 2ja kolomos pytylle. että voiko se vaan katkoo toisen kipinää.
tulpat on ehyet ja piuhat.
kiitos jo etukätteen
sen verran oon tutkinu että puolalta ei tule kipinää ykkös pytylle , mutta
tuosahan on yhteiset puolat 1ja4 pytylle ja 2ja kolomos pytylle. että voiko se vaan katkoo toisen kipinää.
tulpat on ehyet ja piuhat.
kiitos jo etukätteen
Kipinä on parasta nestemäisenä.!!
Moi !
Veikkaan että on puola rikki, ei kai tuo muuten ole mahdollista.
Veikkaan että on puola rikki, ei kai tuo muuten ole mahdollista.

r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Tsau!
Mulla on C200 vm -96
Mulla kävi samanlainen haaveri pari päivää sitten. Autosta hävis tehot yhtäkkiä ja lähemmän tarkastelun jälkeen kävi ilmi että kosla käy kahdella pytyllä eikä kolmella niinku aluksi luulin.
Otettiin kaverin kanssa auton ollessa käynnissä tulpanjohdot yksitellen irti ja kuunneltiin kuinka se vaikuttaa käyntiin. Toimenpide paljasti että 1:s ja 4:s pytty on lomalla.. (kuten minäkin vielä pari päivää mutta sehän ei kuulu tähän:) )
Otin viisaampiin tahoihin yhteyttä missä ensiksi arvailtiin että vika olisi sytytysmodulissa. Siitä sitten varaosaliikkeeseen soittamaan modulin hintaa kyselemään ja meinas mennä housupyykkihommiksi kun kuulin että kyseinen osa maksaa täällä ruotsissa 18 000kr ja risat
(n.1900€)
No siinä sitten taas viisaimpien tahojen kanssa keskusteltaessa tuli sitten esille että modulissa ei voi olla vika koska 2:s ja 3:s pytty paukuttaa nuhteettomasti - muutenhan kaikki ois mykkänä. Eli vian täytyy ainakin mun auton tapauksessa olla toisessa puolassa jonka kautta piuhat menee 1:n ja 4:n sylinterin kynttilöihin.
Tarkista vielä uudemman kerran että käykö autosi tosiaan kolmella vai oisko niin et se käy kahdella niinku mun tapauksessa. Äläkä usko arvailuja missä epäillään sytytysmodulia koska jos siinä olis vika niin kaikki pytyt ois pimeenä
Kysyisin kuitenkin teiltä tietäviltä että vaihdetaanko puola konehuoneessa yläkautta vai saako sen helpoiten vaihdettua alakautta? Sen verran sitä rojua siinä edessä että itse veikkaan että alakautta mutta kun en o koskaan tähän pirssiin (C200 -96) puolanvaihtoa tehny ni en tiedä.
Kits etukäteen!
Toiv. saat pytyt hyrräämään!
Mulla on C200 vm -96
Mulla kävi samanlainen haaveri pari päivää sitten. Autosta hävis tehot yhtäkkiä ja lähemmän tarkastelun jälkeen kävi ilmi että kosla käy kahdella pytyllä eikä kolmella niinku aluksi luulin.
Otettiin kaverin kanssa auton ollessa käynnissä tulpanjohdot yksitellen irti ja kuunneltiin kuinka se vaikuttaa käyntiin. Toimenpide paljasti että 1:s ja 4:s pytty on lomalla.. (kuten minäkin vielä pari päivää mutta sehän ei kuulu tähän:) )
Otin viisaampiin tahoihin yhteyttä missä ensiksi arvailtiin että vika olisi sytytysmodulissa. Siitä sitten varaosaliikkeeseen soittamaan modulin hintaa kyselemään ja meinas mennä housupyykkihommiksi kun kuulin että kyseinen osa maksaa täällä ruotsissa 18 000kr ja risat


No siinä sitten taas viisaimpien tahojen kanssa keskusteltaessa tuli sitten esille että modulissa ei voi olla vika koska 2:s ja 3:s pytty paukuttaa nuhteettomasti - muutenhan kaikki ois mykkänä. Eli vian täytyy ainakin mun auton tapauksessa olla toisessa puolassa jonka kautta piuhat menee 1:n ja 4:n sylinterin kynttilöihin.
Tarkista vielä uudemman kerran että käykö autosi tosiaan kolmella vai oisko niin et se käy kahdella niinku mun tapauksessa. Äläkä usko arvailuja missä epäillään sytytysmodulia koska jos siinä olis vika niin kaikki pytyt ois pimeenä

Kysyisin kuitenkin teiltä tietäviltä että vaihdetaanko puola konehuoneessa yläkautta vai saako sen helpoiten vaihdettua alakautta? Sen verran sitä rojua siinä edessä että itse veikkaan että alakautta mutta kun en o koskaan tähän pirssiin (C200 -96) puolanvaihtoa tehny ni en tiedä.
Kits etukäteen!
Toiv. saat pytyt hyrräämään!
kiitoksia vaivan nävöstä
kyllähän siinä niin kävi ku tuota tuosa eilen pähkeilin että kahdella se käy ja jus 1ja 4 kynttilät ei sano mittää...
eli oisko sit tuo puola.??? ja miten se tosiaan vaihetaan pitääkö ottaa imusarja pois vai onko mahollistä jotenki muuten. Mullei ainakaan mahu käsi mistää ravosta ottaan puolaa pois sieltä vaikka saisinki sen irti.
jos jollaki lukijalla on tommoseen puolaa nii saa tarjota.. varmaan pitää rueta soitteleen purkaamot taas läpi.
kyllähän siinä niin kävi ku tuota tuosa eilen pähkeilin että kahdella se käy ja jus 1ja 4 kynttilät ei sano mittää...
eli oisko sit tuo puola.??? ja miten se tosiaan vaihetaan pitääkö ottaa imusarja pois vai onko mahollistä jotenki muuten. Mullei ainakaan mahu käsi mistää ravosta ottaan puolaa pois sieltä vaikka saisinki sen irti.
jos jollaki lukijalla on tommoseen puolaa nii saa tarjota.. varmaan pitää rueta soitteleen purkaamot taas läpi.
Kipinä on parasta nestemäisenä.!!
Kyllä se vika voi olla siinä "sytytysmoduulissa" vaikka kahdella pytyllä kävisikin.No siinä sitten taas viisaimpien tahojen kanssa keskusteltaessa tuli sitten esille että modulissa ei voi olla vika koska 2:s ja 3:s pytty paukuttaa nuhteettomasti - muutenhan kaikki ois mykkänä. Eli vian täytyy ainakin mun auton tapauksessa olla toisessa puolassa jonka kautta piuhat menee 1:n ja 4:n sylinterin kynttilöihin.
Tarkista vielä uudemman kerran että käykö autosi tosiaan kolmella vai oisko niin et se käy kahdella niinku mun tapauksessa. Äläkä usko arvailuja missä epäillään sytytysmodulia koska jos siinä olis vika niin kaikki pytyt ois pimeenä
Itse tutkin yhtä autoa jossa ei tulut kipinää kahteen pyttyyn, vaihdoin puolat ristiin (ps. en irroittanut imusarjaa, mutta ahdasta oli.) ja totesin että samat pytyt ilman kipinää kun aikaisemminkin, eli puolat on ehjät. Sitten korjailin hapertuneita johtoja, ei vaikutusta. Lopuksi laitoin toisen sytytysmoduulin ja auto alkoi käymään kaikilla pytyillä.

r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
No voihan Percedes!
Eli siellä sit vois kuitenki olla se vika mitä eniten pelkään... kyllä siinä mieles kävi et kirjoitankohan nyt läpiä päähäni ku sanoin et "älä usko arvailuja sytytysmodulista" - noista autojen vioista ku ei koskaan tiedä ennenku vika on korjattu.
Tulin just himaan uuden puolan kans ja koitan sitä sovittaa täs viikonlopun aikana niin sitpähän nähdään mitä pirssi sanoo.
Jani426 on sit onnistunut vaihtamaan puolat irrottamatta imusarjaa eli todistettavasti sekin sit onnistuu. Tuli vaan mieleen et mahdatkohan olla ammatiltasi gynekologi kun siihen onnistuit
Eiku tsemppejä!!

Eli siellä sit vois kuitenki olla se vika mitä eniten pelkään... kyllä siinä mieles kävi et kirjoitankohan nyt läpiä päähäni ku sanoin et "älä usko arvailuja sytytysmodulista" - noista autojen vioista ku ei koskaan tiedä ennenku vika on korjattu.
Tulin just himaan uuden puolan kans ja koitan sitä sovittaa täs viikonlopun aikana niin sitpähän nähdään mitä pirssi sanoo.
Jani426 on sit onnistunut vaihtamaan puolat irrottamatta imusarjaa eli todistettavasti sekin sit onnistuu. Tuli vaan mieleen et mahdatkohan olla ammatiltasi gynekologi kun siihen onnistuit

Eiku tsemppejä!!
Auto oli 1995 E 200 (w124) johon noi puolat vaihdoin. Mutta sama M111 moottorihan siinä C-sarjassakin on joten eiköhän se siihenkin onnistu imusarjaa irroittamatta.
r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
No pitääpä laittaa mikäli hengissä hommasta selviydyn:)
Löysin ekaks puolan romikselta joka oli peräisin saman mallin autosta mutta vm-97 ja hinta oli 400kr (asun edelleenkin ruotsissa:) ) .
Kun pääsin romikselle niin herra romiksen kanssa kehkeytyi keskustelu siitä että sopisikohan kyseisen vuosimallin puola minun autooni ja vastaus oli erittäin useiden kännykkäpuheluiden jälkeen negatiivinen.
Jos tämä puola tietäisi miten paljon siitä on tarinaa kehitetty niin se tuntisi itsensä epäilemättä kovinkin tärkeäksi!
Minä en itseäni kovin tärkeäksi näiden puhelujen jälkeen tuntenut kun olin turhaan ajanut 20-30km romikselle soittelemaan kännykällä erinäisten varaosamyymälöiden keskusneideille jotka kytkivät minut aina vääriin paikkoihin mistä syystä jouduin joko: A, tyhjyyteen - B, ei vastausta kunnes signaalin tyyttäys katkesi - tai C, Helvettiin... ilmeisesti koska kännykästä kuului vain outoa tulenkatkuista rapinaa...
Lopulta sain onneksi vastauksen enkä muista mistä helvetistä se oli mutta vastaus oli helvetin hyvä: Älä osta!
HELEVETTI!!
Eli ysiseiskan puola ei (välttämättä) passaa ysikutoseen!
Joka tapauksessa viisastuin (omasta mielestäni) sen verran että lähdin romikselta pois ja ostin ihan uuden puolan hintaan 1100kr.
Mikäli ketään kiinnostaa niin ruotsin maankattava romissivu on:
http://www.bildelsbasen.se/
Ehkä kiva vertailla hintoja ja sillee...
Yks lajitoveri (ihminen) soitti ja kertoi huomenissa tulevansa katsomaan kyseistä projektia ja lupasi lausua muutaman auttavan lauseen...mitä ne sitten ovatkaan...
Mut kerron sit enemmän ku tiedän lisää... jos muistan
Kippis!!
Löysin ekaks puolan romikselta joka oli peräisin saman mallin autosta mutta vm-97 ja hinta oli 400kr (asun edelleenkin ruotsissa:) ) .
Kun pääsin romikselle niin herra romiksen kanssa kehkeytyi keskustelu siitä että sopisikohan kyseisen vuosimallin puola minun autooni ja vastaus oli erittäin useiden kännykkäpuheluiden jälkeen negatiivinen.
Jos tämä puola tietäisi miten paljon siitä on tarinaa kehitetty niin se tuntisi itsensä epäilemättä kovinkin tärkeäksi!
Minä en itseäni kovin tärkeäksi näiden puhelujen jälkeen tuntenut kun olin turhaan ajanut 20-30km romikselle soittelemaan kännykällä erinäisten varaosamyymälöiden keskusneideille jotka kytkivät minut aina vääriin paikkoihin mistä syystä jouduin joko: A, tyhjyyteen - B, ei vastausta kunnes signaalin tyyttäys katkesi - tai C, Helvettiin... ilmeisesti koska kännykästä kuului vain outoa tulenkatkuista rapinaa...
Lopulta sain onneksi vastauksen enkä muista mistä helvetistä se oli mutta vastaus oli helvetin hyvä: Älä osta!
HELEVETTI!!
Eli ysiseiskan puola ei (välttämättä) passaa ysikutoseen!
Joka tapauksessa viisastuin (omasta mielestäni) sen verran että lähdin romikselta pois ja ostin ihan uuden puolan hintaan 1100kr.
Mikäli ketään kiinnostaa niin ruotsin maankattava romissivu on:
http://www.bildelsbasen.se/
Ehkä kiva vertailla hintoja ja sillee...
Yks lajitoveri (ihminen) soitti ja kertoi huomenissa tulevansa katsomaan kyseistä projektia ja lupasi lausua muutaman auttavan lauseen...mitä ne sitten ovatkaan...
Mut kerron sit enemmän ku tiedän lisää... jos muistan

Kippis!!
Noniin!
Mitenkähän tämänkin nyt hienosti aloittais...
No sanotaan nyt aluks vaikka HELEVETTI!!! niin päästään oikeaan tunnelmaan.
Jos aloitetaan hyvistä uutisista niin se on se että nykyään voin tituleerata itseni myöskin "gynekologiksi" sillä kykenin tosiaan vaihtamaan puolan yläkautta niinkuin Jani426 on tehnyt. (Huom! Ei mitään alapäähuumoria täällä... vaihdoin sen tosiaankin yläkautta)
No,asiaan...
Olen samaa mieltä siitä että "ahdasta oli".Samaan hengenvetoon voin myös todeta sen että mua ei hymyilyttänyt kertaakaan koko operaation aikana, saatikka sitten sen jälkeen.
Syy on nimittäin se että auto käy yhä edelleen kahdella pytyllä!
Oiskohan se nyt sit se vika mitä eniten pelkäsin eli se "moduli"?
Oon tällä hetkellä neuvoton mitä tähän ongelmaan tulee joten sanon vaan että: Löytyyks neuvoja?
Vinkiks voin sanoo et jotta pääsin käsiksi puolaan niin irrotin öljyfilsun ja pissapoitsusäiliön. Kun sain puolan irti niin ainoa rako minkä kautta sen sain ihmisten ilmoille oli sen raon kautta mikä on lähinnä ohjaamoa.
Uuden puolan takaisin saaminen sitä kautta olikin sitten laji erikseen kun en millään muistanut missä asennossa vanhan sain ulos - oli sit milleistä kiinni joka suunnasta.
Ja kun vihdoin sain mötikän läpi niin tottakai irtosi se muovisuojus mikä näpsäytetään puolanjohtojen suojaksi.
Hitto että sekin huilasi komeassa asennossa siellä mootorin kiinnikeiden väleissä.
Eli mikäli alat puolanvaihtoon niin muiden työkalujen lisäksi suosittelen ohkasia ranteita. Mikäli ne ei sitä oo vielä niin ne tulee puolanvaihdon jälkeen todennäköisesti sitä olemaan... mulla ainakin jäi mersun konehuoneeseen jokunen gramma nahkaa vasemman käden ranteesta kun öljyfiltterin puoleisen aukon kohdalta puolaa hamuilin.
/Otan osaa...ainakin varaosaa
Mitenkähän tämänkin nyt hienosti aloittais...
No sanotaan nyt aluks vaikka HELEVETTI!!! niin päästään oikeaan tunnelmaan.
Jos aloitetaan hyvistä uutisista niin se on se että nykyään voin tituleerata itseni myöskin "gynekologiksi" sillä kykenin tosiaan vaihtamaan puolan yläkautta niinkuin Jani426 on tehnyt. (Huom! Ei mitään alapäähuumoria täällä... vaihdoin sen tosiaankin yläkautta)

No,asiaan...
Olen samaa mieltä siitä että "ahdasta oli".Samaan hengenvetoon voin myös todeta sen että mua ei hymyilyttänyt kertaakaan koko operaation aikana, saatikka sitten sen jälkeen.
Syy on nimittäin se että auto käy yhä edelleen kahdella pytyllä!
Oiskohan se nyt sit se vika mitä eniten pelkäsin eli se "moduli"?
Oon tällä hetkellä neuvoton mitä tähän ongelmaan tulee joten sanon vaan että: Löytyyks neuvoja?
Vinkiks voin sanoo et jotta pääsin käsiksi puolaan niin irrotin öljyfilsun ja pissapoitsusäiliön. Kun sain puolan irti niin ainoa rako minkä kautta sen sain ihmisten ilmoille oli sen raon kautta mikä on lähinnä ohjaamoa.
Uuden puolan takaisin saaminen sitä kautta olikin sitten laji erikseen kun en millään muistanut missä asennossa vanhan sain ulos - oli sit milleistä kiinni joka suunnasta.
Ja kun vihdoin sain mötikän läpi niin tottakai irtosi se muovisuojus mikä näpsäytetään puolanjohtojen suojaksi.
Hitto että sekin huilasi komeassa asennossa siellä mootorin kiinnikeiden väleissä.
Eli mikäli alat puolanvaihtoon niin muiden työkalujen lisäksi suosittelen ohkasia ranteita. Mikäli ne ei sitä oo vielä niin ne tulee puolanvaihdon jälkeen todennäköisesti sitä olemaan... mulla ainakin jäi mersun konehuoneeseen jokunen gramma nahkaa vasemman käden ranteesta kun öljyfiltterin puoleisen aukon kohdalta puolaa hamuilin.
/Otan osaa...ainakin varaosaa
Kyllähän C-sarjasta saa vikaakoodeja luettua testerillä. Sitä en tiedä mitä mahtaa antaa vikakoodiksi jos syttyboxi on rikki, herjaako silloinkin puollaa vaikkei puolassa vikaa oliskaan ?? 

r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Huonompi homma
, mutta "Syttyboxi" löytyy konehuoneesta vasemmalta puolelta pissapojan säiliön alta. Kannattaa kyllä tarkistaa koneen johtosarjaa ennen ehjän boxin asennusta ettei hajoa sekin. Yleensä toi boxi hajoaa kun johtojen kuoret on hapertunut ja johdot pääsee menee oikariin tai maihin, tms. 


r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Joo.. ei etene.
Minä käyn mutta mersu ei. Ollu niin paljo töitä etten o ehtiny.
Jotenki kyl tuntuu siltä et meitsin autossa ois tuo sama vika ku petonimyllyn koslassa. Täytyypi vissiin alkaa metsästään sitä boxia jostain mut rasvaset on hinnat tosiaan ku uuden boxin hinta on kohta kalliimpi ku ite auto. Auton arvo siinä 25 000 kruunua ja uuden boxin hinta 18 000 kr...
No romikselta sitte nii...
Nyt lähtee taju pallosta...öitä..ZZZZzzzzzz
Minä käyn mutta mersu ei. Ollu niin paljo töitä etten o ehtiny.
Jotenki kyl tuntuu siltä et meitsin autossa ois tuo sama vika ku petonimyllyn koslassa. Täytyypi vissiin alkaa metsästään sitä boxia jostain mut rasvaset on hinnat tosiaan ku uuden boxin hinta on kohta kalliimpi ku ite auto. Auton arvo siinä 25 000 kruunua ja uuden boxin hinta 18 000 kr...
No romikselta sitte nii...
Nyt lähtee taju pallosta...öitä..ZZZZzzzzzz
Ota akunkenkä hetkeksi irti ja laita takaisin ja koita tätä:
Kaasuläpän uudelleen opetus:
1. Sytytysvirta päälle, älä starttaa
2. Paina kaasupoljin hitaasti pohjaan ja vapauta poljin hitaasti ylös
3. Sytytysvirta pois päältä
4. Sytytysvirta päälle ja normaali starttaus, älä koske kaasupolkimeen
Toivotaan että auttaa.
Kaasuläpän uudelleen opetus:
1. Sytytysvirta päälle, älä starttaa
2. Paina kaasupoljin hitaasti pohjaan ja vapauta poljin hitaasti ylös
3. Sytytysvirta pois päältä
4. Sytytysvirta päälle ja normaali starttaus, älä koske kaasupolkimeen
Toivotaan että auttaa.
r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Mulla on just toi Boschin boksi. Se vaan ettei täältä päin maailmaa (ruotsista) o viä löytynyt romiksilta sopivaa boksia.
Tein hätäratkaisun ja ostin eilen vanhan katsastetun mazda 323:n et päästään edes jotenki liikkumaan kunnes löydän jostain boksin inhimmilliseen hintaan.
Mistä te siellä suomessa boksinne hankitte? Oisko yhteystietoja? Kävi mieles et pitäisköhän tulla oikein suomesta asti boksi hakemaan...

Tein hätäratkaisun ja ostin eilen vanhan katsastetun mazda 323:n et päästään edes jotenki liikkumaan kunnes löydän jostain boksin inhimmilliseen hintaan.
Mistä te siellä suomessa boksinne hankitte? Oisko yhteystietoja? Kävi mieles et pitäisköhän tulla oikein suomesta asti boksi hakemaan...
Saksalaisilla keskustelupalstoilla olen törmännyt ihmisiin jotka ovat korjauttaneet boksinsa siihen erikoistuneella firmalla.
Ohessa linkki keskusteluun ja toinen firmaan joka korjaa niitä saksassa hintaan 649 euroa. Englanniksi voi varmasti lähestyä.
http://www.motor-talk.de/forum/motorste ... 30912.html
http://www.sender.de./service/kfzelektronik.html
Mercedes Zündsteuergerät ZSG und PMS Reparatur.
Bosch , Siemens (Vergossenes schwarzes Steuergerät mit 2 rechteckigen oder runden Steckern)
Einbauposition: Im Motorraum auf dem Kotflügel Fahrerseite.
6-Zyl. und 4-Zyl.
EUR 659,00 (Reparaturdauer ca. 5-10 Arbeitstage)
Tähän alle lisätietoja saksalaiselta keskustelupalstalta jossa väitetään että ajonesto moottorinohjauslaitteessa vasta alkaen mopf (-97 lopusta). Alla www osoite jonne voi kirjoittaa laitteen tyypin niin kertovat onko siinä moot ohjauksessa ajonesto vai ei. ko frima alla korjaa myös noita boxeja.
Wegfahrsperre im MSG erst ab MoPf!
Ansonsten: http://www.hitzpaetz.de www.hitzpaetz.de
Schreib dir die Bosch-Nummer raus und ruf dort an! Die sagen dir schon ob`s eins mit Wegfahrsperre ist!
Ich war dort schon Kunde mit meinem MSG...
Die können auch eine Wegfahsperre auslesen und auf ein anderes MSG übertragen!
Ohessa linkki keskusteluun ja toinen firmaan joka korjaa niitä saksassa hintaan 649 euroa. Englanniksi voi varmasti lähestyä.
http://www.motor-talk.de/forum/motorste ... 30912.html
http://www.sender.de./service/kfzelektronik.html
Mercedes Zündsteuergerät ZSG und PMS Reparatur.
Bosch , Siemens (Vergossenes schwarzes Steuergerät mit 2 rechteckigen oder runden Steckern)
Einbauposition: Im Motorraum auf dem Kotflügel Fahrerseite.
6-Zyl. und 4-Zyl.
EUR 659,00 (Reparaturdauer ca. 5-10 Arbeitstage)
Tähän alle lisätietoja saksalaiselta keskustelupalstalta jossa väitetään että ajonesto moottorinohjauslaitteessa vasta alkaen mopf (-97 lopusta). Alla www osoite jonne voi kirjoittaa laitteen tyypin niin kertovat onko siinä moot ohjauksessa ajonesto vai ei. ko frima alla korjaa myös noita boxeja.
Wegfahrsperre im MSG erst ab MoPf!
Ansonsten: http://www.hitzpaetz.de www.hitzpaetz.de
Schreib dir die Bosch-Nummer raus und ruf dort an! Die sagen dir schon ob`s eins mit Wegfahrsperre ist!
Ich war dort schon Kunde mit meinem MSG...
Die können auch eine Wegfahsperre auslesen und auf ein anderes MSG übertragen!
MB C180 vm -95