260 ei käynnisty

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kimmo.K
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Su 29.05.2005 17:53
Paikkakunta: Pottulande

260 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja Kimmo.K »

mikä lie mesellä kun heittäytyi hankalaksi käynnistymään? :cry: kyse on 260:stä 124, -85.
aikansa kun sahaa niin lähtee muttei kestä ollenkaan tarjota kaasua. sitten kun pitkällisen suostuttelun jälkeen lähtee pelittämään niin ei mitään ongelmaa niin kauan kun kone on lämmin :roll:
Mb E290TD -98
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1648
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

lisää

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Vaikuttaisi siltä, että ryyppysuutin (eli kylmäkäynnistys venttiili ) ei toimi. Kylmässä koneessa ei kestä kaasua, koska seokset menee liian laihalle.

Suuttimelle on sähkö-ohjaus, eli onko liitin kiinni ? tai sitten tähän liittyvä lämpötila anturi ei ole mukana tehtävissään.
Viimeksi muokannut Henry V., Ti 16.09.2008 22:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1648
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

lisää

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Kylmäkäynnistysventtiili on osa numero 32 :



http://detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=1&F ... 075&SGN=02
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Avatar
Kimmo.K
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Su 29.05.2005 17:53
Paikkakunta: Pottulande

Viesti Kirjoittaja Kimmo.K »

Kiitos! mikä tai missä se lämpötila anturi sijaitseee? Onko se siinä ilmanottopuolella? oli ainakin tosi happaman näköinen se anturi
Mb E290TD -98
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1648
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

lisää

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Todennäköisesti juuri se. Voisit kokeilla maadottaa anturia, ja testata vaikutuksia ? Tai sitten anturi on aika halpa hankita, ja vaihdat uuden,
on ainakin se kohta varmistettu.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Avatar
Kimmo.K
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Su 29.05.2005 17:53
Paikkakunta: Pottulande

Viesti Kirjoittaja Kimmo.K »

Onkohan kukaan törmännyt sellaiseen ,että se vika olisi jossain akun takana olevassa releessä :shock: Sain sellaisen vinkin Veholta.
Mb E290TD -98
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1648
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

lisää

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

kirjoita sitten tuohon hakuun ; ylijännite
...ja tarinaa sitä releestä löytyy tarkemmin.

Vaan se piirre, että ei kestä kaasua, tuntuisi viittaavan muualle.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5743
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

voihan se olla ylijännite relekki josta palanut 10A haara sulake :roll:
rele tän näkönen jossa voi olla myös kaksi sulaketta :wink:
Kuva
itellä oli just samanlainen vika ja se korjaantu ehjällä sytkäpoksilla :shock: mutta näin vaan se on :idea: (280SE)
mullon pelkkiä romuja vaan
Avatar
Kimmo.K
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Su 29.05.2005 17:53
Paikkakunta: Pottulande

Viesti Kirjoittaja Kimmo.K »

Kiitti vinkeistä, vaihdoin sen releen ja taas pelaa mainiosti.
Mb E290TD -98
Vastaa Viestiin