Tarviiko mäntiä sorvata matalimmaksAK47 kirjoitti:Eiköhän ne pikkuisen enemmänkin kestä. M102.962 (2.0l) + mosselmann on 175hp vakiovehkeillä ja taitaa ruisku määräillä sen ettei enemmän ole otettu irti. Sama satsi käy myös 2.3L 8venaseen ja siitä lähtee arvatenkin 200hp. "paine" jotain 0.45bar. 0.6-0.8bar kun laittaa korkeintaan ahtoa, niin ei pitäis heti hajota mistään (siis moottorissa) paitsi kytkin/laatikko saattaa antautua nopsaan.jokuuu kirjoitti:jotain 170hv
mistä männät??
Jos luet tomant:in turbotuspuuhista topikin läpi niin huomaat että enempi pulmaa ja miettimistä tulee nakutuksesta ja sytkän säädöstä kuin mäntien kestävyydestä.toni.k kirjoitti:Tarviiko mäntiä sorvata matalimmaksAK47 kirjoitti:Eiköhän ne pikkuisen enemmänkin kestä. M102.962 (2.0l) + mosselmann on 175hp vakiovehkeillä ja taitaa ruisku määräillä sen ettei enemmän ole otettu irti. Sama satsi käy myös 2.3L 8venaseen ja siitä lähtee arvatenkin 200hp. "paine" jotain 0.45bar. 0.6-0.8bar kun laittaa korkeintaan ahtoa, niin ei pitäis heti hajota mistään (siis moottorissa) paitsi kytkin/laatikko saattaa antautua nopsaan.jokuuu kirjoitti:jotain 170hv
Ei ole havaintoa paljoko männästä voisi ottaa ennenkuin heikkenee.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Vw kuplan takomännät 39,4mm puristuskorkeudella
~220€ sarja
joutuu poraamaan Ø90,5mm ja lohkon päältä ~2,5 - 3mm pois -> 8 - 8,5:1 puristukset
Männäntappi sama Ø22mm kun alkuperäinen.
Esson baarissa kehuvat että kestäis ~1,5bar ahtoja nuo männät. Onko alkuperäsiä paremmat niin sitä en tiijä, omassa koneessa alkuperäiset männät.
~220€ sarja
joutuu poraamaan Ø90,5mm ja lohkon päältä ~2,5 - 3mm pois -> 8 - 8,5:1 puristukset
Männäntappi sama Ø22mm kun alkuperäinen.
Esson baarissa kehuvat että kestäis ~1,5bar ahtoja nuo männät. Onko alkuperäsiä paremmat niin sitä en tiijä, omassa koneessa alkuperäiset männät.
Näitä hajoillut fordeissa ja bemareissa pilvin pimein. Tehty kevyeksi kierroksille. Ei kestä ainakaan kaikissa ahdetuissa koneissa, ohut helma halkeaa.vtr_tommi kirjoitti:Vw kuplan takomännät 39,4mm puristuskorkeudella
~220€ sarja![]()
joutuu poraamaan Ø90,5mm ja lohkon päältä ~2,5 - 3mm pois -> 8 - 8,5:1 puristukset
Männäntappi sama Ø22mm kun alkuperäinen.
Esson baarissa kehuvat että kestäis ~1,5bar ahtoja nuo männät. Onko alkuperäsiä paremmat niin sitä en tiijä, omassa koneessa alkuperäiset männät.
Kui myös välykset eri luokkaa ilma vs neste koneesa.kynsi kirjoitti:Näitä hajoillut fordeissa ja bemareissa pilvin pimein. Tehty kevyeksi kierroksille. Ei kestä ainakaan kaikissa ahdetuissa koneissa, ohut helma halkeaa.vtr_tommi kirjoitti:Vw kuplan takomännät 39,4mm puristuskorkeudella
~220€ sarja![]()
joutuu poraamaan Ø90,5mm ja lohkon päältä ~2,5 - 3mm pois -> 8 - 8,5:1 puristukset
Männäntappi sama Ø22mm kun alkuperäinen.
Esson baarissa kehuvat että kestäis ~1,5bar ahtoja nuo männät. Onko alkuperäsiä paremmat niin sitä en tiijä, omassa koneessa alkuperäiset männät.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
AK47 kirjoitti:Jos luet tomant:in turbotuspuuhista topikin läpi niin huomaat että enempi pulmaa ja miettimistä tulee nakutuksesta ja sytkän säädöstä kuin mäntien kestävyydestä.toni.k kirjoitti:Tarviiko mäntiä sorvata matalimmaksAK47 kirjoitti:Eiköhän ne pikkuisen enemmänkin kestä. M102.962 (2.0l) + mosselmann on 175hp vakiovehkeillä ja taitaa ruisku määräillä sen ettei enemmän ole otettu irti. Sama satsi käy myös 2.3L 8venaseen ja siitä lähtee arvatenkin 200hp. "paine" jotain 0.45bar. 0.6-0.8bar kun laittaa korkeintaan ahtoa, niin ei pitäis heti hajota mistään (siis moottorissa) paitsi kytkin/laatikko saattaa antautua nopsaan.jokuuu kirjoitti:jotain 170hv
Ei ole havaintoa paljoko männästä voisi ottaa ennenkuin heikkenee.
valio männissa ei ole kuin 10mm lakea ei pahemmin sorvailla...
Mercedes-Benz w201 proj



