Moro, tarttis madaltaa c36 amg:tä hieman, niin onko jollain tietoa paljonko madaltavat jouset kannattais hankkia, tuo alustahan on jo hieman normaalia matalempi, mutta vielä sais pudota jonku pari senttiä, siellä on melko vahvat jousen kumit nyt, joten kun ne vaihtais ohuempiin niin se madaltuis vähän, mutta ostan uudet jouset mieluummin koska tarttee saada alustaan hieman jäykkyyttä.
Jukka U. kirjoitti:Moro, tarttis madaltaa c36 amg:tä hieman, niin onko jollain tietoa paljonko madaltavat jouset kannattais hankkia, tuo alustahan on jo hieman normaalia matalempi, mutta vielä sais pudota jonku pari senttiä, siellä on melko vahvat jousen kumit nyt, joten kun ne vaihtais ohuempiin niin se madaltuis vähän, mutta ostan uudet jouset mieluummin koska tarttee saada alustaan hieman jäykkyyttä.
Kiitos etukäteen vastauksista..
Miksi pitäisi madaltaa normaalista?
Mulla on hieman madallettu ja renkaiden kulumisen kanssa saa olla tarkkana. Pohjasta otaa kiinni suomen teillä aina välillä.
Mitä tavoittelet jäykemmällä alustalla?
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Koska 19 tuuman vanteet nostivat autoa hieman ja kun varaa on vielä madaltaa niin miksipä ei.. Jäykempi alustahan tulee kun laittaa madallus jouset ja sehän on luonnollisesti mukavempi ajaa maantiellä, varsinkin mutkaisilla teillä..
Kyllä se kannattaa laskea, muuten ei ajamisessa ole mitään jännitystä kun auto menee suoraan. Tiputa vaan niin saat ruveta ohjaamaan!
Ongelma lienee tuo camperien säätö perässä tuon laskemisen jälkeen.
Jukka U. kirjoitti:Koska 19 tuuman vanteet nostivat autoa hieman ja kun varaa on vielä madaltaa niin miksipä ei.. Jäykempi alustahan tulee kun laittaa madallus jouset ja sehän on luonnollisesti mukavempi ajaa maantiellä, varsinkin mutkaisilla teillä..
Endurance-puolella ajettavuudella on jonkinlaista merkitystä. Ohessa linkki erääseen näkemykseen alustasta....