Moro, tarttis madaltaa c36 amg:tä hieman, niin onko jollain tietoa paljonko madaltavat jouset kannattais hankkia, tuo alustahan on jo hieman normaalia matalempi, mutta vielä sais pudota jonku pari senttiä, siellä on melko vahvat jousen kumit nyt, joten kun ne vaihtais ohuempiin niin se madaltuis vähän, mutta ostan uudet jouset mieluummin koska tarttee saada alustaan hieman jäykkyyttä.
Kiitos etukäteen vastauksista..
C 36 amg:hen madallus jouset
Re: C 36 amg:hen madallus jouset
Miksi pitäisi madaltaa normaalista?Jukka U. kirjoitti:Moro, tarttis madaltaa c36 amg:tä hieman, niin onko jollain tietoa paljonko madaltavat jouset kannattais hankkia, tuo alustahan on jo hieman normaalia matalempi, mutta vielä sais pudota jonku pari senttiä, siellä on melko vahvat jousen kumit nyt, joten kun ne vaihtais ohuempiin niin se madaltuis vähän, mutta ostan uudet jouset mieluummin koska tarttee saada alustaan hieman jäykkyyttä.
Kiitos etukäteen vastauksista..
Mulla on hieman madallettu ja renkaiden kulumisen kanssa saa olla tarkkana. Pohjasta otaa kiinni suomen teillä aina välillä.
Mitä tavoittelet jäykemmällä alustalla?
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Endurance-puolella ajettavuudella on jonkinlaista merkitystä. Ohessa linkki erääseen näkemykseen alustasta....Jukka U. kirjoitti:Koska 19 tuuman vanteet nostivat autoa hieman ja kun varaa on vielä madaltaa niin miksipä ei.. Jäykempi alustahan tulee kun laittaa madallus jouset ja sehän on luonnollisesti mukavempi ajaa maantiellä, varsinkin mutkaisilla teillä..
http://www.metsys.fi/ana/alusta.html
Siis jäykät jouset ei olekkaan ehkä hyvä juttu, paitsi formula-madalluksessa.....
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.