suhinaa 202:sen kojetaulusta
suhinaa 202:sen kojetaulusta
Osaakos joku kertoa mitä kannattais tehdä...kun w202:sen kojetaulussa olevan ajovalojen korkeussäätö namiskan takaa kuuluu alipaine suhinaa kun valot kääntää yläasentoon? (Ala-asennossa ei kuulu)Valot eivät liiku vaikka miten kääntää! Siellä ilmeisesti on vuoto, mutta mitään ei näkynyt kun sitä tiirailin. Voisiko valot olla jumissa tai jotakin jonka takia paine suhina kuuluu? Onks kellään ollu vastaavaa tai onko muuten vaan tietoa mikä avuksi?
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: suhinaa 202:sen kojetaulusta
Voipa olla että joudut vaihtamaan koko valojensäädon numikan mistä sitä korkeutta säädellään.Tömö kirjoitti:Osaakos joku kertoa mitä kannattais tehdä...kun w202:sen kojetaulussa olevan ajovalojen korkeussäätö namiskan takaa kuuluu alipaine suhinaa kun valot kääntää yläasentoon? (Ala-asennossa ei kuulu)Valot eivät liiku vaikka miten kääntää! Siellä ilmeisesti on vuoto, mutta mitään ei näkynyt kun sitä tiirailin. Voisiko valot olla jumissa tai jotakin jonka takia paine suhina kuuluu? Onks kellään ollu vastaavaa tai onko muuten vaan tietoa mikä avuksi?
Ei taida olla edes kallis palikka.
Alipaine vuto siellä on ja ei voi korjata tai jos voi niin tod. hankalaa.
On nim.merk. yritetty
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
mulla kans suhisi tuo ja tietysti ensin purettiin atomeiksi se katkaisija... sitten huomasin, että oli lampusta alipaineputki irti.. mutta eihän sitä osannu aatella kun ääni lähti katkaisijasta. Tämä pörhöllä tehdyn korjauksen jälkeen, enemmän saivat osia rikki kuin korjattua, mm. lasinpesurin suutin halki jne.. ja pussillinen osia irti... 
edit
oho empä hoksannu topicin päivämäärää.. nooh toivottavasti asia on korjaantunut

edit
oho empä hoksannu topicin päivämäärää.. nooh toivottavasti asia on korjaantunut

määrääkö se ahdin tahdin..?
E270CDi -00
W124 260E -91
EX 300SEL -89
EX C230K
E270CDi -00
W124 260E -91
EX 300SEL -89
EX C230K
Mitenkäs tuo hässäkkä puretaan. Itse en saanu sitä lätkää millään irti missä on valokatkaisija ja se korkeussäätö, diskantin irrotin ja tuuletinsuulakkeen siitä yläpuolelta mutta namiskaa en saa irti en sitten millään. Itsellä ei kanssa korkeussäätö toimi millään ja uus nappula löyty hanskalokerosta kun auton osti niin kokeillaan nyt vaihtaa.Kimmo! kirjoitti:mulla kans suhisi tuo ja tietysti ensin purettiin atomeiksi se katkaisija... sitten huomasin, että oli lampusta alipaineputki irti.. mutta eihän sitä osannu aatella kun ääni lähti katkaisijasta. Tämä pörhöllä tehdyn korjauksen jälkeen, enemmän saivat osia rikki kuin korjattua, mm. lasinpesurin suutin halki jne.. ja pussillinen osia irti...
edit
oho empä hoksannu topicin päivämäärää.. nooh toivottavasti asia on korjaantunut
en muista tarkalleen miten purettiin, mutta vaihtoehtoja on vaan kaksi, sen namiskan takana se keskimutteri pitelee(vedä katkaisijan muovikahva irti) tai sitten se oli klipseillä
ei se vaikeaa voinu olla kun itekkin sen ehjänä silloin sain irti

määrääkö se ahdin tahdin..?
E270CDi -00
W124 260E -91
EX 300SEL -89
EX C230K
E270CDi -00
W124 260E -91
EX 300SEL -89
EX C230K
mäkää en muista varmaksi mutta klipseillä? mutta se oli äärimmäisen helppo irroittaa. Suhina ja säätimen toimimattomuus tosiaan tuli haljenneesta letkunliittimestä oikeassa umpiossa. Sen korjasin tälleen.
Vakionopeudensäätimen nypyttäminen loppui kun vaihtoi sen valojen korkeussäätimen uuteen. autohan oli '95 C220.
Vakionopeudensäätimen nypyttäminen loppui kun vaihtoi sen valojen korkeussäätimen uuteen. autohan oli '95 C220.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021